Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Ok, kanske inte ska köpa dem i så fall.

Varför inte, jag tycker också dem är fula men fuck'it vad alla andra tycker, om du vill ha dem, köp dem.

hahaha om jag skulle skita i att skaffa alla grejer folk har sagt var onödigt eller fult skulle jag inte ha hälften av grejerna jag äger

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte, jag tycker också dem är fula men fuck'it vad alla andra tycker, om du vill ha dem, köp dem.

hahaha om jag skulle skita i att skaffa alla grejer folk har sagt var onödigt eller fult skulle jag inte ha hälften av grejerna jag äger

Vet inte, men jag tyckte att det såg lite sarkastiskt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I could not say it better myself.

Jag funderar på dem här två T-shirtarna. Lite oldschool tv-spel. <_<

Snygg

Inte så snygg

Ska du inte köpa skor som matchar också:

Run Athletics Nintendo

:unsure:

Skitsnygga skor... funderar på att köpa. Men jag har redan så många skor :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det han skrev.

Han fick massa kommentarer och hur fula handskarna va, då skrev han, and I quote

Ok, kanske inte ska köpa dem i så fall.
vene om det var sarkastiskt men för mig var det ganska klart att han inte ville ha dem längre för att folk tyckte dem va fula Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina negrer! Hur ar laget pa forumet? Nya smileys och allt :w000t:

Ser att ni snackar marken & stil, men vad ar da inte mer pimp an att ga till en skraddre och lata dom fixa ett par uppsattningar garderober till an?

Jag hallar ju pa att jobba mig genom sydostasien med nagra vanner och senaste stoppet var skraddarstaden Hoi An (Vietnam). Inforskaffade foljande: tre linnebyxor, en rock (kanske lite for brattig, men ok), en linnekavaj, ett par sandaler, ett par andra skor (egendesignade, typ slipins med brunt hundtandmonster fram), tva skjortor, en morgonrock och eventuellt lite andra grejer jag inte minns for tillfallet. Riktigt najs att bladdra i kataloger, peka pa schysta modeller men forklara hur man sjalv vill ha det, ga runt och valja tyg, komma tillbaka nagra timmar senare och prova, lata dom justera sakerna man inte ar 100% nojd med, hamta upp allting innan man drar och betala, i svenska matt, lojevackande lite. Min linnekavaj kostade tex $30 dvs under 200kr, bra grejer.

The Dude, Nha Trang.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...