darkjak Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Har beställt ett par M90 byxor... Huvudsakligen till Halloween, då jag ska vara X-serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 http://rockzone.jetshop.se/pub_images/large/handnit_7103.jpg Dessa ska införskaffas rätt så snart. Billiga också. Wanker vantar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Wanker vantar. Ja där kan jag ju inte säga emot, jag vet ju att du är mästare innom det området Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ja där kan jag ju inte säga emot, jag vet ju att du är mästare innom det området Wank or not, vantarna var inte snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ok, kanske inte ska köpa dem i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 De är metal, inte gay Läder är inte metal, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ok, kanske inte ska köpa dem i så fall. Varför inte, jag tycker också dem är fula men fuck'it vad alla andra tycker, om du vill ha dem, köp dem. hahaha om jag skulle skita i att skaffa alla grejer folk har sagt var onödigt eller fult skulle jag inte ha hälften av grejerna jag äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Läder är inte metal, lol. I could not say it better myself. Jag funderar på dem här två T-shirtarna. Lite oldschool tv-spel. http://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/16453005_11372.jpg http://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/16452000_11373.jpg Redigerad 21 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Varför inte, jag tycker också dem är fula men fuck'it vad alla andra tycker, om du vill ha dem, köp dem. hahaha om jag skulle skita i att skaffa alla grejer folk har sagt var onödigt eller fult skulle jag inte ha hälften av grejerna jag äger Vet inte, men jag tyckte att det såg lite sarkastiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 I could not say it better myself. Jag funderar på dem här två T-shirtarna. Lite oldschool tv-spel. Ska du inte köpa skor som matchar också: Run Athletics Nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Ska du inte köpa skor som matchar också: Run Athletics Nintendo SATAN vad grymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 SATAN vad grymma! Jag gillar dem inte så jag kan inte hålla med Vet inte, men jag tyckte att det såg lite sarkastiskt ut. Det han skrev eller vad jag skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 I could not say it better myself. Jag funderar på dem här två T-shirtarna. Lite oldschool tv-spel. http://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/16453005_11372.jpg Snygg http://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/16452000_11373.jpg Inte så snygg Ska du inte köpa skor som matchar också: Run Athletics Nintendo Skitsnygga skor... funderar på att köpa. Men jag har redan så många skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Jag gillar dem inte så jag kan inte hålla med Det han skrev eller vad jag skrev? Det han skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Det han skrev. Han fick massa kommentarer och hur fula handskarna va, då skrev han, and I quote Ok, kanske inte ska köpa dem i så fall. vene om det var sarkastiskt men för mig var det ganska klart att han inte ville ha dem längre för att folk tyckte dem va fula Redigerad 21 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Beställd: https://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/tsc0768_12710.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Beställd: https://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/tsc0768_12710.jpg Hade en sån förut förutom att kanterna vid ärmarna och nacken var svart, vene vart den har tagit vägen You just gotta know you shrooms huh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Mina negrer! Hur ar laget pa forumet? Nya smileys och allt Ser att ni snackar marken & stil, men vad ar da inte mer pimp an att ga till en skraddre och lata dom fixa ett par uppsattningar garderober till an? Jag hallar ju pa att jobba mig genom sydostasien med nagra vanner och senaste stoppet var skraddarstaden Hoi An (Vietnam). Inforskaffade foljande: tre linnebyxor, en rock (kanske lite for brattig, men ok), en linnekavaj, ett par sandaler, ett par andra skor (egendesignade, typ slipins med brunt hundtandmonster fram), tva skjortor, en morgonrock och eventuellt lite andra grejer jag inte minns for tillfallet. Riktigt najs att bladdra i kataloger, peka pa schysta modeller men forklara hur man sjalv vill ha det, ga runt och valja tyg, komma tillbaka nagra timmar senare och prova, lata dom justera sakerna man inte ar 100% nojd med, hamta upp allting innan man drar och betala, i svenska matt, lojevackande lite. Min linnekavaj kostade tex $30 dvs under 200kr, bra grejer. The Dude, Nha Trang. Redigerad 22 oktober, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Mina negrer! Hur ar laget pa forumet? Nya smileys och allt bladdelibladder The Dude, Nha Trang. Åh sötnos vad jag saknar dig! Puss! Jag antar att du har det skitbra. ---------------------- Coolers, modellbilder på min bilddagbok den 20de. okka.bilddagboken.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Coolers, modellbilder på min bilddagbok den 20de. okka.bilddagboken.se. "Min mors fina kamera besudlad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts