Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

jag ska köpa ny jacka och byxor(skinn FTW!) ska bara försöka få tag på lite pengar(tjata på föräldrar för dom har lovat mig pengar till detta)

jackan jag vill ha:

http://www.emp-online.com/bin/shop.php?pro...rch&LANG=EN

Byxor jag vill ha: http://www.emp-online.com/bin/shop.php?pro...rch&LANG=EN

när jag får hem dom så behöva bara att man fixar håret och en flaska Jack( :( )...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heh. Jag hade totalt glömt bort att man måste betala tullavgift och administriva kostnader när man beställer saker från ett land som ligger utanför EU.:>

Nåja, får se vad notan landar på i slutändan. Det här kan bli dyrt. :(

Moms kanske du åker på men tullavgift och så vidare har jag för mig är ganska billigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får vara med om man uppfyller kraven, det är allt.

KalleR, klart att du är med. Speciellt efter din kommentar om att kombinera rätt, that's the spirit! Du är ju snyggast dragmässigt, så du är ett måste.

Någon annan anmäler sig till vår elitistiska bubbla?

Jag nominerar P-C.

P-C accepterar.

Vi borde göra något slags fashion-montage med oss poserande i snygga halsdukar, kavajer, randiga tröjor, polotröjor och träpipor. Vad sägs?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C accepterar.

Vi borde göra något slags fashion-montage med oss poserande i snygga halsdukar, kavajer, randiga tröjor, polotröjor och träpipor. Vad sägs?

I'm on!

Appropå mode ska jag vara hårmodell för Toni and Guy imorgon. Alla ni som är det minsta "inne" borde veta vad det är.

Asså bah yo liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I'm on!

Appropå mode ska jag vara hårmodell för Toni and Guy imorgon. Alla ni som är det minsta "inne" borde veta vad det är.

Asså bah yo liksom.

OMFG? Skojar du? Det är ju skitballt! >_<

Tror du att du kan ta några helsilvriga burkar med rödtext på och skicka de till mig?++? :o:):lol: Min nuvarande burk är nästan helt slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, nu har jag inhandlat nya jeans. Svarta Diesel. Nästan likadana som mr_tobbe, dock inte likadana tror jag.

999:- gick dom på. Riktigt riktigt snygga och bekväma. Jag är sjukt nöjd med mitt köp.

Lite dåliga bilder, men ni ser helheten.

post-9879-1192967766_thumb.png

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...