Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Man får vara med om man uppfyller kraven, det är allt.

KalleR, klart att du är med. Speciellt efter din kommentar om att kombinera rätt, that's the spirit! Du är ju snyggast dragmässigt, så du är ett måste.

Någon annan anmäler sig till vår elitistiska bubbla?

Jag nominerar P-C.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får vara med om man uppfyller kraven, det är allt.

KalleR, klart att du är med. Speciellt efter din kommentar om att kombinera rätt, that's the spirit! Du är ju snyggast dragmässigt, så du är ett måste.

Någon annan anmäler sig till vår elitistiska bubbla?

Jag nominerar P-C.

JAg kan vara med på test, får se om jag är tillräckligt hipp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shiiet va det är stort med att ha rätt märken på sig nuförtiden...

Måste säga att jag tycker det motsatta. På högstadiet var det ju verkligen så. Alla ville ha märkeskläder, och alla hade märkeskläder. Nu går jag på gymnasiet och det känns inte som att någon bryr sig längre. Vi har väl helt enkelt mognat.

Det jag vill komma fram till är att jag tycker faktiskt inte att de som går på högstadiet nu är speciellt märkesbögiga. Inte alls som vi var.

Nu kan man ju visserligen tröttna på kläder också. :lol:

I så fall har man gjort ett dåligt köp. :naughty:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga att jag tycker det motsatta. På högstadiet var det ju verkligen så. Alla ville ha märkeskläder, och alla hade märkeskläder. Nu går jag på gymnasiet och det känns inte som att någon bryr sig längre. Vi har väl helt enkelt mognat.

Det jag vill komma fram till är att jag tycker faktiskt inte att de som går på högstadiet nu är speciellt märkesbögiga. Inte alls som vi var.

I så fall har man gjort ett dåligt köp. :naughty:

Jag kan inte annat än hålla med dig så himla mycket.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du då, som ser ut som varannan hiphopare i hela sverige om jag inte minns helt fel?

Jag postade en bild där man såg min keps och typ lite av en röd tröjja så du har inte mycket att minnas.

Och jag skulle nog inte säga att jag ser ut som alla hiphopare om du är inne på att alla har 'baggy' byxor (köper inte baggy).

New era kepsar har inget med hiphop att göra då många från punkare, skejtare och "trend" människor använder dem.

men det är ju klart, jag hade ju en röd tröjja så jag är väll en wannabe bloods också... du är pinsam

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får vara med om man uppfyller kraven, det är allt.

KalleR, klart att du är med. Speciellt efter din kommentar om att kombinera rätt, that's the spirit! Du är ju snyggast dragmässigt, så du är ett måste.

Någon annan anmäler sig till vår elitistiska bubbla?

Jag nominerar P-C.

Jag anmäler mig inte, men jag skickar in en ansökan. Ni har inte sett tillräckligt, ja faktiskt nästan ingenting alls av min nya stil, så jag ska hålla mig uppdaterad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, new era kepsar på snedden och ett kaxigt finger mot kameran säger att du är en wigger.

Och för mig säger det att du är en kaxig snorvalp som inte lärt sig respektera andra för vad dem gillar.

du är också pinsam, om jag skulle ge ut pris här för mest pinsam skulel du vinna..

grattis

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag vill komma fram till är att jag tycker faktiskt inte att de som går på högstadiet nu är speciellt märkesbögiga. Inte alls som vi var.

Jag tycker högstadieelever klär sig märkesinriktat som fan idag. Alla små brunstiga pojkar har evisu-jeans hängandes nere vid knäna och fred perry-tröja eller liknande. Helst blonderad knullrufsfrissyr också. Fy fan så det ser ut :naughty: stackars barn och stackars föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker högstadieelever klär sig märkesinriktat som fan idag. Alla små brunstiga pojkar har evisu-jeans hängandes nere vid knäna och fred perry-tröja eller liknande. Helst blonderad knullrufsfrissyr också. Fy fan så det ser ut :naughty: stackars barn och stackars föräldrar.

Åh, precis vad jag tänkte! Alla Kalmars evisu-jeans har ju gått runt hos alla också, då de köper varandras begagnade för att ha råd. Gå in på Funkabo, Nova, Falkenberg eller vad som helst och vad ser man liksom? :lol: det är verkligen hemskt, fyfan vad de ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker högstadieelever klär sig märkesinriktat som fan idag. Alla små brunstiga pojkar har evisu-jeans hängandes nere vid knäna och fred perry-tröja eller liknande. Helst blonderad knullrufsfrissyr också. Fy fan så det ser ut :naughty: stackars barn och stackars föräldrar.

Haha! Ord!

Felsko: WHOOP WHOOP!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, precis vad jag tänkte! Alla Kalmars evisu-jeans har ju gått runt hos alla också, då de köper varandras begagnade för att ha råd. Gå in på Funkabo, Nova, Falkenberg eller vad som helst och vad ser man liksom? :lol: det är verkligen hemskt, fyfan vad de ser ut.

Fy fan vad Funkabo ser mobbat ut överhuvudtaget :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte varit ute på skolorna på ett tag va!? :lol:

Eller så är det du som inte har vart ute på skolorna på ett tag. :naughty:

Åh, precis vad jag tänkte! Alla Kalmars evisu-jeans har ju gått runt hos alla också, då de köper varandras begagnade för att ha råd. Gå in på Funkabo, Nova, Falkenberg eller vad som helst och vad ser man liksom? :) det är verkligen hemskt, fyfan vad de ser ut.

Det värsta är att ungarna till och med målar Evisu-måsen på ett par skitjeans, och verkligen använder dem.

Och tyvärr har sexorna och sjuorna i min skola alldeles för fina kläder, tyvärr har de inte sinne för stil och vet inte hur man använder dem. Det är kul hur man kan förstöra ett par annars snygga JL-jeans med två hårtofsar nere på benen. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så är det du som inte har vart ute på skolorna på ett tag. :lol:

Det värsta är att ungarna till och med målar Evisu-måsen på ett par skitjeans, och verkligen använder dem.

Och tyvärr har sexorna och sjuorna i min skola alldeles för fina kläder, tyvärr har de inte sinne för stil och vet inte hur man använder dem. Det är kul hur man kan förstöra ett par annars snygga JL-jeans med två hårtofsar nere på benen. :cry:

Hänger inte med, vadå för hårtofsar? Läg inte så snyggt, nej :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...