Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Ska vi bilda en GTAsajten shopping club du och jag?, varje söndag träffas vi på NK och sen tar vi en shoppingtur.....sounds like fun hu? :naughty:

Åh, jag var på NK häromdagisen, det blev en dyr historia med hyllor fyllda av Junk de Luxe, Whyred etc.

Men ponera att den ena betalar del rubbo varje gång, sedan den andre nästa gång?

Fake edit: Pax för att vi drar till Stadsmissionen första gången där jag betalar, nästa gång NK. Deal?

Fake edit 2: Mitt utgående cashflow senaste månaden ser inte lovande ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, jag var på NK häromdagisen, det blev en dyr historia med hyllor fyllda av Junk de Luxe, Whyred etc.

Men ponera att den ena betalar del rubbo varje gång, sedan den andre nästa gång?

Fake edit: Pax för att vi drar till Stadsmissionen första gången där jag betalar, nästa gång NK. Deal?

Fake edit 2: Mitt utgående cashflow senaste månaden ser inte lovande ut.

Jag diggar din klädsmak när det kommer till märken. Visst har du börjat digga American Apparell också?

Mina favvosar:

Velour

American Apparell

Whyred

Acne

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, jag var på NK häromdagisen, det blev en dyr historia med hyllor fyllda av Junk de Luxe, Whyred etc.

Men ponera att den ena betalar del rubbo varje gång, sedan den andre nästa gång?

Fake edit: Pax för att vi drar till Stadsmissionen första gången där jag betalar, nästa gång NK. Deal?

Fake edit 2: Mitt utgående cashflow senaste månaden ser inte lovande ut.

Var också på NK...igår, skulle köpa Burberryrocken, men den var slut i min stl, dom hade ju dock kvar den för 11 000:-, såg även en snygg från Hugo Boss, gick loss på 8000:-...den var ju iofs väldigt snygg och satt hur bra som helst, men 8000:-? även jag har en smärtgräns.

Har upptäckt en hel drös med butiker runt biblioteksgatan och Norrmalmstorg, bla SOLOs nyöppnade och Nitty Grittys nyöppnade som i huvudsak säljer Stone Island.

Precis fått lön och kommer vara pank innan veckan är slut :naughty:, men det var ju idèn med klubben right?

Vette fan om jag går med på den dealen alltså, låter inte riktigt rättvist :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi starta en fashionistaliga på gtasajten? Vi som klär oss snyggast, lyssnar på hippast musik och ser bäst ut. Vi är ganska få här, men det blir en hängiven och cool skara!

Vem bestämmer vem som är snygg, vilka kläder som är snygga och vilken musik som är bra då...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shiiet va det är stort med att ha rätt märken på sig nuförtiden... och fler och fler blir modeintresserade...

Och bara av att ta en snabb titt i stan så känns det som man lever i ett tv-spel där alla 'pedestrians' ser precis lika ut.

Det handlar inte om märke, utan att klä sig snyggt och kombinera rätt.

Jag har mängder med HM-kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shiiet va det är stort med att ha rätt märken på sig nuförtiden... och fler och fler blir modeintresserade...

Och bara av att ta en snabb titt i stan så känns det som man lever i ett tv-spel där alla 'pedestrians' ser precis lika ut.

Du då, som ser ut som varannan hiphopare i hela sverige om jag inte minns helt fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...