Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Åh, jag älskar kläder. Funderar att bränna alla mina pengar på kläder. Gör det. Hittade en tröja idag. Övertröja (förlåt Kebab (:!!! ). 400 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Åh, jag älskar kläder. Funderar att bränna alla mina pengar på kläder. Ska vi bilda en GTAsajten shopping club du och jag?, varje söndag träffas vi på NK och sen tar vi en shoppingtur.....sounds like fun hu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Åh jag älskar kläder, men det är jobbigt att jag bränner alla mina pengar på kläder. Hohoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Men ändå, kläder är ju det bästa att göra av med pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Men ändå, kläder är ju det bästa att göra av med pengar på. Och skivor. Fan heller för fattiga barn eller stödja annat än kapitalism. Köp upp allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Ska vi bilda en GTAsajten shopping club du och jag?, varje söndag träffas vi på NK och sen tar vi en shoppingtur.....sounds like fun hu? Åh, jag var på NK häromdagisen, det blev en dyr historia med hyllor fyllda av Junk de Luxe, Whyred etc. Men ponera att den ena betalar del rubbo varje gång, sedan den andre nästa gång? Fake edit: Pax för att vi drar till Stadsmissionen första gången där jag betalar, nästa gång NK. Deal? Fake edit 2: Mitt utgående cashflow senaste månaden ser inte lovande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Men ändå, kläder är ju det bästa att göra av med pengar på. Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Åh, jag var på NK häromdagisen, det blev en dyr historia med hyllor fyllda av Junk de Luxe, Whyred etc. Men ponera att den ena betalar del rubbo varje gång, sedan den andre nästa gång? Fake edit: Pax för att vi drar till Stadsmissionen första gången där jag betalar, nästa gång NK. Deal? Fake edit 2: Mitt utgående cashflow senaste månaden ser inte lovande ut. Jag diggar din klädsmak när det kommer till märken. Visst har du börjat digga American Apparell också? Mina favvosar: Velour American Apparell Whyred Acne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Varför det? Fan. Måste säga att jag har lite svårt att motivera det. Vet inte vad jag gillar bättre helt enkelt, tycker om att klä mig snyggt och de varar. Redan tröttnat på Nintendo Wii, till exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Åh, jag var på NK häromdagisen, det blev en dyr historia med hyllor fyllda av Junk de Luxe, Whyred etc. Men ponera att den ena betalar del rubbo varje gång, sedan den andre nästa gång? Fake edit: Pax för att vi drar till Stadsmissionen första gången där jag betalar, nästa gång NK. Deal? Fake edit 2: Mitt utgående cashflow senaste månaden ser inte lovande ut. Var också på NK...igår, skulle köpa Burberryrocken, men den var slut i min stl, dom hade ju dock kvar den för 11 000:-, såg även en snygg från Hugo Boss, gick loss på 8000:-...den var ju iofs väldigt snygg och satt hur bra som helst, men 8000:-? även jag har en smärtgräns. Har upptäckt en hel drös med butiker runt biblioteksgatan och Norrmalmstorg, bla SOLOs nyöppnade och Nitty Grittys nyöppnade som i huvudsak säljer Stone Island. Precis fått lön och kommer vara pank innan veckan är slut , men det var ju idèn med klubben right? Vette fan om jag går med på den dealen alltså, låter inte riktigt rättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Apropå Nitty Gritty, NK och hela rasket; den där vanliga Fred Perry-väskan you know verkar vara helt slut, enligt hon som stog i Fred Perry-båset. Jag kom dock ändå på att jag vill ha något annat, den är rätt vanlig. okka; Visst har man kikat, visst har man kikat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Ska vi starta en fashionistaliga på gtasajten? Vi som klär oss snyggast, lyssnar på hippast musik och ser bäst ut. Vi är ganska få här, men det blir en hängiven och cool skara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Ska vi starta en fashionistaliga på gtasajten? Vi som klär oss snyggast, lyssnar på hippast musik och ser bäst ut. Vi är ganska få här, men det blir en hängiven och cool skara! Då är jag den horiga, smått besatta bloggaren som följer varenda steg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Ska vi starta en fashionistaliga på gtasajten? Vi som klär oss snyggast, lyssnar på hippast musik och ser bäst ut. Vi är ganska få här, men det blir en hängiven och cool skara! Vem bestämmer vem som är snygg, vilka kläder som är snygga och vilken musik som är bra då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Ska vi starta en fashionistaliga på gtasajten? Vi som klär oss snyggast, lyssnar på hippast musik och ser bäst ut. Vi är ganska få här, men det blir en hängiven och cool skara! Jag anmäler mig själv. Vad du än säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Shiiet va det är stort med att ha rätt märken på sig nuförtiden... och fler och fler blir modeintresserade... Och bara av att ta en snabb titt i stan så känns det som man lever i ett tv-spel där alla 'pedestrians' ser precis lika ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Shiiet va det är stort med att ha rätt märken på sig nuförtiden... och fler och fler blir modeintresserade... Och bara av att ta en snabb titt i stan så känns det som man lever i ett tv-spel där alla 'pedestrians' ser precis lika ut. Det handlar inte om märke, utan att klä sig snyggt och kombinera rätt. Jag har mängder med HM-kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Shiiet va det är stort med att ha rätt märken på sig nuförtiden... och fler och fler blir modeintresserade... Och bara av att ta en snabb titt i stan så känns det som man lever i ett tv-spel där alla 'pedestrians' ser precis lika ut. Du då, som ser ut som varannan hiphopare i hela sverige om jag inte minns helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Du då, som ser ut som varannan wannabe-wigger(Till och med wannabe. Gasp.) i hela sverige om jag inte minns helt fel? Fix'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Fan. Måste säga att jag har lite svårt att motivera det. Vet inte vad jag gillar bättre helt enkelt, tycker om att klä mig snyggt och de varar. Redan tröttnat på Nintendo Wii, till exempel Nu kan man ju visserligen tröttna på kläder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts