VaXXoR Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Måste köpa t-shirts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Måste köpa t-shirts! Jag brukar inte vara mycket för tröjor á la Canibal Corpse typ, men den där var snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Måste köpa The Fray T-shirts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Har: Mörkbrun T-shirt med svarta ärmar (Ärmarna är ditsydda. Tack moder.), svarta jeans, vanliga jeans, hoodies, vanliga t-shirts. När jag använder plural är det ungefär 2 eller 3 av dem. Ungefär allt. Inte mycket kläder jag har. Vill ha: Tool keps. Disturbed keps. Nintendo T-shirt. Fear Factory skjorta Prison skjorta. Om ni kan rekommendera några affärer skulle Mordos bli en klad hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Vill ha: Nintendo T-shirt. Haha, häftig, vill också ha. Redigerad 26 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 En Nihilist t-shirt. Bästa bilden jag kunde hitta och den är beställd! Fick plattan + t-shirten för 200. Hade även velat ha en God Macabre t-shirt... omöjligt att hitta dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Prison skjorta. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/0c7jhpysdavf.jpg Om ni kan rekommendera några affärer skulle Mordos bli en klad hest. Hittar du den, blir jag också glad hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Hittar du den, blir jag också glad hest. http://www.bluefox.nu Nu er du en klad hezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Köpte en Ben Sherman t-shirt och ett par Replay-jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Köpte en Ben Sherman t-shirt och ett par Replay-jeans Pictures or it didn't happen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Gjorde ett klipp på MQ, dom har rea så jag köpte dessa shorts, bägge för 1000:- annars 1500:- styck, dom är av model "baggy" Köpte även denna Fred Perry Pikè på NK, älskar deras kläder, otrolig sköna och snygga, men förstår mig dock inte på deras storlekar, det där är en Medium och sitter dom ett segel. Införskaffade även ett par boxershots från Tiger of Sweden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Köpte även denna Fred Perry Pikè på NK, älskar deras kläder, otrolig sköna och snygga, men förstår mig dock inte på deras storlekar, det där är en Medium och sitter dom ett segel. Vi kanske var på NK sammtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Någon som vet lite bra hemsidor där man kan beställa kläder? Zoovillage vet jag redan om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Någon som vet lite bra hemsidor där man kan beställa kläder? Zoovillage vet jag redan om. http://www.flashback.info/showthread.php?t=166537 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Vi kanske var på NK sammtidigt Ja, vem vet...nästa gång så möts vi vid rulltrappan vid NK herr Är för övrigt på jakt efter en Ralf Lauren tröja, kollektionen "Big Pony" dom som såldes på NK just nu var Big Pony Wimbeldon edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 http://www.flashback.info/showthread.php?t=166537 Då är ju frågan, hur många av de där är svenska affärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Söker något ställe som säljer en rosa Lyle & Scott Pique. Har hittat denna sorten "Rose", vilket i mina ögon är allt för skrikig. http://www.lyleandscott.com/cms_media/images/500x500_exact-KC648V02ROSE.jpg Vill ha den rosa verisionen (som denna) http://www.ranshop.co.uk/images/news/Lyle-and-Scott-Clothing-Updated.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Söker något ställe som säljer en rosa Lyle & Scott Pique. Har hittat denna sorten "Rose", vilket i mina ögon är allt för skrikig. Vill ha den rosa verisionen (som denna) *bilder på fina damtröjor* Naw.... Stellan är kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Naw.... Stellan är kär ..I mig själv. Narcissism! ROAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 ..I mig själv. Narcissism! ROAR! Jefla egoist.. På tal om de tröjorna, har två st "tjocka". Satan vad de krymper i tvätten även om du kör på låg värme och drar och sliter i tröjan efteråt... Sen bildas det en massa bollar i skiten... Men pikén är jag nöjd med iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts