felshoe Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Imorgon ska jag köpa en vinterjacka. Har ni några tips på affärer inom Göteborgsområdet som säljer jackor med lite skate/snow-stuk? Dom får helst kosta 1500 kr som mest. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
piratecaptain Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 någon som vet var i stockholm man kan köpa en adidas/nike/puma sweatsuit osv osv ? för er som inte vet vad jag menar med sweatsuit så är det tex adidas byxor och adidas tröja med dragkedja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Ah, shoppade lite idag. Köpte en rock från Jack & Jones. Köpte en jacka från G-Star Raw. Var du på PUB? dom har ett grymt utbud av G-Star Raw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Var du på PUB? dom har ett grymt utbud av G-Star Raw Faktist inte, men jag gick förbi Gillar jackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Bästa Ben Sherman- och Fred Perrysortimentet i Stockholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Bästa Ben Sherman- och Fred Perrysortimentet i Stockholm? Vad vill du ha från Ben Sherman? deras "exklusiva" kollektion hittar du på NK, bla rocken jag visade på förra sidan, deras "vanliga" kollektion finns på MQ, t-shirtar, tjocktröjor osv. Fred Perry har sin butik på Nitty Gritty, sen har även NK en hel del från dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Vad vill du ha från Ben Sherman? deras "exklusiva" kollektion hittar du på NK, bla rocken jag visade på förra sidan, deras "vanliga" kollektion finns på MQ, t-shirtar, tjocktröjor osv. Fred Perry har sin butik på Nitty Gritty, sen har även NK en hel del från dom. Letar allmänt bland deras sortiment, MEN, axelväskan från Fred Perry letar jag febrilt efter, den bör gå att finna där du nämnde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Kan slänga upp en bild på min höst/vinterjacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Letar allmänt bland deras sortiment, MEN, axelväskan från Fred Perry letar jag febrilt efter, den bör gå att finna där du nämnde? Om det är den väskan jag tänker på så finns den dom ställena som jag nämnde, har även sett den på stadium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Kan slänga upp en bild på min höst/vinterjacka. Ganska snygg Har en liknande fast jag har tagit bort mitt "ludd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Dogtags är just nu aktuellt för mig. Om någon råkar hitta någon fiin~ Tool dogtag, kontakta mig mer än gärna. OM jag nu inte hittar en Tool dogtag så blir det förmodligen en Hatebreed dogtag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Dogtags är just nu aktuellt för mig. Om någon råkar hitta någon fiin~ Tool dogtag, kontakta mig mer än gärna. OM jag nu inte hittar en Tool dogtag så blir det förmodligen en Hatebreed dogtag. Rockzone har en, men du kanske menar affär irl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Rockzones är ganska tråkig, tänkte om det fanns någon som faktiskt var som en dogtag istället. Men om jag känner till Tool rätt så skulle det vara 3 dogtags, bara för att vara lite odd. Men, men. Jag menade online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Köpte dessa för några dagar sen, rea så att de hamnade på 500 kr, kändes otroligt värt det, trots att de är lite smått för stora för vilken modell det är. En varm tvätt kommer nog att lösa det dock! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/v4jgwsegmyjh.jpg Kollade på dom i idag. Dom passade perffa och var snygga. Ska inhandlas den 20:e. Dock inte för 500:-, utan 999-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Kollade på dom i idag. Dom passade perffa och var snygga. Ska inhandlas den 20:e. Dock inte för 500:-, utan 999-. Ackackack, hursomhaver, de är riktigt trevliga. Krympte ju mina i tvätten ytterligare, för de ska vara rätt så tighta (ungefär som vänsterbenet på bilden, fast överallt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Ackackack, hursomhaver, de är riktigt trevliga. Krympte ju mina i tvätten ytterligare, för de ska vara rätt så tighta (ungefär som vänsterbenet på bilden, fast överallt). Vilken grad (eller vad det nu kan heta) körde du dom med i tvätten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vilken grad (eller vad det nu kan heta) körde du dom med i tvätten? 60 tror jag, 30 står det på byxorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Köpte en oversize kofta i veckan. XL, fin och brun. HM med armbågsbads. Jag är hipp. Jag är cool. Flamboyant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Köpte en oversize kofta i veckan. XL, fin och brun. HM med armbågsbads. Jag är hipp. Jag är cool. Flamboyant. Bild, alternativ länk till sida där man kan köpa den? Har länge varit sugen på oversize koftor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Bild, alternativ länk till sida där man kan köpa den? Har länge varit sugen på oversize koftor.. Som sagt en vanlig HM-kofta : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts