kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Svart is my vote. 3000.- För en rock jah, sen när har vi börjat fått pengar. Men ioförsig så jobbar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 (redigerad) Svart is my vote. 3000.- För en rock jah, sen när har vi börjat fått pengar. Men ioförsig så jobbar du. "Vi"? Edit: Jag gillar Nudie och Evisu mest. Redigerad 5 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Jag har en rock. Ull. Varmt. Skönt. Sisådär snygg, men utsliten så det är väl ett plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Ah, shoppade lite idag. Köpte en rock från Jack & Jones. Köpte en jacka från G-Star Raw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Fyfasen, var i Linköping och kollade runt i klädaffärerna idag. Hittade ingenting som ens tilltalade mig det minsta. Nu när jag har pengar att spendera och allt. Behöver verkligen ett par jeans, det var alldeles för länge sen jag köpte mig ett par. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Bild då, Sniper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 "Vi"? Edit: Jag gillar Nudie och Evisu mest. --- Själv har man en Ferrarijacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Men för helvete, skulle ju bara preview:a. Redigerad 6 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Bild då, Sniper! Jag har ju ingen kamera T_T Min mobil goes snodd = ingen kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag har ju ingen kamera T_T Min mobil goes snodd = ingen kamera Just det, glömde. Sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Köpte idag ett par svarta, tighta JL-jeans, hur jävla snygga som helst. Stilrena utan några logotyper på fickorna. Ville hellre ha svarta Acne, men dessvärre fanns de inte i min storlek. 499:- gick de på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Har blivit hål (på olämpligt ställe) i mina favoritjeans, så jag köpte ett par exakt likadana. Hoppas på ett snyggare resultat av slitningen den här gången. De äldre är riktigt slitna, men det ser inte så bra ut. Kan ta en bild åt er så får ni se skillnaden på ett par använda och ett par oanvända Nudie Slim Jim Dry Japan jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Köpte en grå cardigan från H&M, och en vinterjacka från Batistini idag. Wohoo, 1400 fattigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Har blivit hål (på olämpligt ställe) i mina favoritjeans, så jag köpte ett par exakt likadana. Hoppas på ett snyggare resultat av slitningen den här gången. De äldre är riktigt slitna, men det ser inte så bra ut. Kan ta en bild åt er så får ni se skillnaden på ett par använda och ett par oanvända Nudie Slim Jim Dry Japan jeans. http://img77.imageshack.us/img77/8316/skillnadez7.jpg Har inte någon koll på exakt när jag skaffade de äldre, men de måste vara mellan 6 och 12 månader gamla. Just nu gillar jag de gamla mer, men det är just hålet som är för jobbigt och de nya kommer om ett tag förhoppningsvis vara snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 http://img77.imageshack.us/img77/8316/skillnadez7.jpg Har inte någon koll på exakt när jag skaffade de äldre, men de måste vara mellan 6 och 12 månader gamla. Just nu gillar jag de gamla mer, men det är just hålet som är för jobbigt och de nya kommer om ett tag förhoppningsvis vara snyggare. Ah, det där är najs! Har själv ett par Baggy Björn som jag har haft sen förra sommaren ungefär. Det blir hål i grenen typ hela tiden. Mor min lagar dem med jämna mellanrum men snart finnst det fasen inget kvar att laga med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Ah, det där är najs! Har själv ett par Baggy Björn som jag har haft sen förra sommaren ungefär. Det blir hål i grenen typ hela tiden. Mor min lagar dem med jämna mellanrum men snart finnst det fasen inget kvar att laga med. Jo, det är riktigt surt. Dessutom har jag ingen mor i närheten som kan laga... Får bli att ta med dem nästa gång jag hälsar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Har inte någon koll på exakt när jag skaffade de äldre, men de måste vara mellan 6 och 12 månader gamla. Just nu gillar jag de gamla mer, men det är just hålet som är för jobbigt och de nya kommer om ett tag förhoppningsvis vara snyggare. Dom blåa var riktigt fina. Hade du dom konstant i 6-12 månader eller hade du andra jeans också? Mina Thin Finn som var slitna i ett halvår och precis skulle tvättas fick ett hål mellan benen Det var himla surt. Jag är 1 månad inne på ett par lite omsydda Slim Jim nu. Hoppas att det går bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Dom blåa var riktigt fina. Hade du dom konstant i 6-12 månader eller hade du andra jeans också? Har haft andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 http://img77.imageshack.us/img77/8316/skillnadez7.jpg Har inte någon koll på exakt när jag skaffade de äldre, men de måste vara mellan 6 och 12 månader gamla. Just nu gillar jag de gamla mer, men det är just hålet som är för jobbigt och de nya kommer om ett tag förhoppningsvis vara snyggare. Dom var fräna. Har själv ett par ljusare väldigt slitna jeans som jag använder nu. Och dom börjar bli riktigt hålig dom också, dock inte i grenen, utan b.l.a ett stort (riktigt stort) hål för ena knät. Får ta och sy ihop det något tag så ska det nog gå att använda dom ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Har blivit hål (på olämpligt ställe) i mina favoritjeans, så jag köpte ett par exakt likadana. Hoppas på ett snyggare resultat av slitningen den här gången. De äldre är riktigt slitna, men det ser inte så bra ut. Kan ta en bild åt er så får ni se skillnaden på ett par använda och ett par oanvända Nudie Slim Jim Dry Japan jeans. Haha, det hände mig med, med mina favoritjeans även för mig. Ska till Vingåkers Factory Outlet imorgon, jag behöver ett par nya jeans då jag gått runt på tre par sedan jag slutade ha kortbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts