Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Har blivit hål (på olämpligt ställe) i mina favoritjeans, så jag köpte ett par exakt likadana. Hoppas på ett snyggare resultat av slitningen den här gången. De äldre är riktigt slitna, men det ser inte så bra ut. Kan ta en bild åt er så får ni se skillnaden på ett par använda och ett par oanvända Nudie Slim Jim Dry Japan jeans. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har blivit hål (på olämpligt ställe) i mina favoritjeans, så jag köpte ett par exakt likadana. Hoppas på ett snyggare resultat av slitningen den här gången. De äldre är riktigt slitna, men det ser inte så bra ut. Kan ta en bild åt er så får ni se skillnaden på ett par använda och ett par oanvända Nudie Slim Jim Dry Japan jeans. :whistling:

Har inte någon koll på exakt när jag skaffade de äldre, men de måste vara mellan 6 och 12 månader gamla.

Just nu gillar jag de gamla mer, men det är just hålet som är för jobbigt och de nya kommer om ett tag förhoppningsvis vara snyggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://img77.imageshack.us/img77/8316/skillnadez7.jpg

Har inte någon koll på exakt när jag skaffade de äldre, men de måste vara mellan 6 och 12 månader gamla.

Just nu gillar jag de gamla mer, men det är just hålet som är för jobbigt och de nya kommer om ett tag förhoppningsvis vara snyggare.

Ah, det där är najs! :mf_doof::whistling:

Har själv ett par Baggy Björn som jag har haft sen förra sommaren ungefär. Det blir hål i grenen typ hela tiden. Mor min lagar dem med jämna mellanrum men snart finnst det fasen inget kvar att laga med. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, det där är najs! :mf_doof::whistling:

Har själv ett par Baggy Björn som jag har haft sen förra sommaren ungefär. Det blir hål i grenen typ hela tiden. Mor min lagar dem med jämna mellanrum men snart finnst det fasen inget kvar att laga med. :naughty:

Jo, det är riktigt surt. Dessutom har jag ingen mor i närheten som kan laga...

Får bli att ta med dem nästa gång jag hälsar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte någon koll på exakt när jag skaffade de äldre, men de måste vara mellan 6 och 12 månader gamla.

Just nu gillar jag de gamla mer, men det är just hålet som är för jobbigt och de nya kommer om ett tag förhoppningsvis vara snyggare.

Dom blåa var riktigt fina. Hade du dom konstant i 6-12 månader eller hade du andra jeans också?

Mina Thin Finn som var slitna i ett halvår och precis skulle tvättas fick ett hål mellan benen :whistling:

Det var himla surt.

Jag är 1 månad inne på ett par lite omsydda Slim Jim nu. Hoppas att det går bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte någon koll på exakt när jag skaffade de äldre, men de måste vara mellan 6 och 12 månader gamla.

Just nu gillar jag de gamla mer, men det är just hålet som är för jobbigt och de nya kommer om ett tag förhoppningsvis vara snyggare.

Dom var fräna. :mf_doof:

Har själv ett par ljusare väldigt slitna jeans som jag använder nu. Och dom börjar bli riktigt hålig dom också, dock inte i grenen, utan b.l.a ett stort (riktigt stort) hål för ena knät. Får ta och sy ihop det något tag så ska det nog gå att använda dom ett tag till. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har blivit hål (på olämpligt ställe) i mina favoritjeans, så jag köpte ett par exakt likadana. Hoppas på ett snyggare resultat av slitningen den här gången. De äldre är riktigt slitna, men det ser inte så bra ut. Kan ta en bild åt er så får ni se skillnaden på ett par använda och ett par oanvända Nudie Slim Jim Dry Japan jeans. :whistling:

Haha, det hände mig med, med mina favoritjeans även för mig. :mf_doof:

Ska till Vingåkers Factory Outlet imorgon, jag behöver ett par nya jeans då jag gått runt på tre par sedan jag slutade ha kortbyxor. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...