Mordos Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Internetmobbing? Snarare internetidioti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Dumfan. Internetmobbing? Han syftar på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Hah, kanske inte internetmobbning men ett jävligt tråkigt skämt utan grund då ravenE knappast påstod att det finns såna "pokertröjor" på Lidl i posten som samuelszon syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Han syftar på detta. Eller Samuelszons jätteinlägg som handlade om att han blivit jättemobbad för att han bar ett visst plagg som han inte kunde stava till eller vad det var? Någon som minns? Jag minns att jag skrev ett inlägg och att Pico quotade mig och skrev "Akta dig han bär ju <namnet på plagget>". Vidare i inlägget skrev han att han blev mobbad av Nord dåvarande A.A. GAH, jag har det på tungan, någon som vet? Edit: Tack Ante, Energie var det ju! Redigerad 25 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Stockholm i övermorgon. Då blir det att shoppa kläder kläder KLÄÄÄÄDER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vilka jeansmärken är era favoriter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vilka jeansmärken är era favoriter? Levi's, Diesel, Whyred, Acne och Nudie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vilka jeansmärken är era favoriter? Jag har inte jeans av så många märken, Nudie är dock en favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vilka jeansmärken är era favoriter? Acne och Tiger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vilka jeansmärken är era favoriter? Jack & Jones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Kan passa på att fråga; Ska köpa en ny rock, som ska ha en hög krage () och se lite sportig ut... Någon som har några tips om var/vilken jag ska köpa? Har sett en snygg på Jack & Jones. Sen har jag hittat en från Tiger och en från BZR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Kan passa på att fråga; Ska köpa en ny rock, som ska ha en hög krage ( ) och se lite sportig ut... Någon som har några tips om var/vilken jag ska köpa? Har sett en snygg på Jack & Jones. Sen har jag hittat en från Tiger och en från BZR. Wow, lät snyggt. Upp med bild när du hittat en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vilka jeansmärken är era favoriter? Nudiesar alla gånger. Även Acne funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Wow, lät snyggt. Upp med bild när du hittat en Ska, förhoppningsvis, köpa en imorron. Men bild vet jag inte... min mobil blev ju stulen, så jag har inget att ta kort med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vilka jeansmärken är era favoriter? Kör på Cheap Monday för det mesta. Det, eller ett par riktigt, riktigt utslitna, gråa Lee-jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Kan passa på att fråga; Ska köpa en ny rock, som ska ha en hög krage () och se lite sportig ut... Någon som har några tips om var/vilken jag ska köpa? Har sett en snygg på Jack & Jones. Sen har jag hittat en från Tiger och en från BZR. Vet inte om jag har förstått det rätt, men jag har en från Vailent (carlingsbutikerna) som är kort, hög krage antar jag, och man får inte "kostym-under-tankar". http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/duur5j025yk4.jpg Den lär dock inte finnas kvar, men liknande säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vet inte om jag har förstått det rätt, men jag har en från Vailent (carlingsbutikerna) som är kort, hög krage antar jag, och man får inte "kostym-under-tankar". http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/duur5j025yk4.jpg Den lär dock inte finnas kvar, men liknande säkert. Trevlig jacka där du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Vilka jeansmärken är era favoriter? Acne, Energie, Diesel, Tiger, Gabba, Armani, Lee, Levis. Det är väl dom märkena jag varierar mellan just nu. Kan passa på att fråga; Ska köpa en ny rock, som ska ha en hög krage () och se lite sportig ut... Någon som har några tips om var/vilken jag ska köpa? Har sett en snygg på Jack & Jones. Sen har jag hittat en från Tiger och en från BZR. Funderar faktiskt också på en rock till hösten, har sett den här rocken från Burberry på NK, tror det blir den i så fall, gick loss på 3000:- http://w2best.blogg.se/images/burberry2_1161294355.jpg Fanns i beige också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Funderar faktiskt också på en rock till hösten, har sett den här rocken från Burberry på NK, tror det blir den i så fall, gick loss på 3000:- Fanns i beige också Ta den i beige då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Ta den i beige då Beige? Nä, ta svart. Det är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts