Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Han syftar på detta.

:naughty:

Eller Samuelszons jätteinlägg som handlade om att han blivit jättemobbad för att han bar ett visst plagg som han inte kunde stava till eller vad det var? Någon som minns? Jag minns att jag skrev ett inlägg och att Pico quotade mig och skrev "Akta dig han bär ju <namnet på plagget>".

Vidare i inlägget skrev han att han blev mobbad av Nord dåvarande A.A.

GAH, jag har det på tungan, någon som vet?

Edit: Tack Ante, Energie var det ju!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Kan passa på att fråga;

Ska köpa en ny rock, som ska ha en hög krage ( :naughty: ) och se lite sportig ut... Någon som har några tips om var/vilken jag ska köpa?

Har sett en snygg på Jack & Jones. Sen har jag hittat en från Tiger och en från BZR.

Wow, lät snyggt. Upp med bild när du hittat en :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan passa på att fråga;

Ska köpa en ny rock, som ska ha en hög krage (:naughty:) och se lite sportig ut... Någon som har några tips om var/vilken jag ska köpa?

Har sett en snygg på Jack & Jones. Sen har jag hittat en från Tiger och en från BZR.

Vet inte om jag har förstått det rätt, men jag har en från Vailent (carlingsbutikerna) som är kort, hög krage antar jag, och man får inte "kostym-under-tankar".

Den lär dock inte finnas kvar, men liknande säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka jeansmärken är era favoriter?

Acne, Energie, Diesel, Tiger, Gabba, Armani, Lee, Levis.

Det är väl dom märkena jag varierar mellan just nu.

Kan passa på att fråga;

Ska köpa en ny rock, som ska ha en hög krage (:naughty:) och se lite sportig ut... Någon som har några tips om var/vilken jag ska köpa?

Har sett en snygg på Jack & Jones. Sen har jag hittat en från Tiger och en från BZR.

Funderar faktiskt också på en rock till hösten, har sett den här rocken från Burberry på NK, tror det blir den i så fall, gick loss på 3000:-

Fanns i beige också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...