Kiedis Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Köpte mig också ett par byxor igår faktiskt, av märket Energie, är nöjd med dom. Bild kanske kommer om jag hittar mobilsladden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Köpte mig också ett par byxor igår faktiskt, av märket Energie, är nöjd med dom. Bild kanske kommer om jag hittar mobilsladden. Var egentligen sugen på ett par Energie, men de fanns ej i min storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Var egentligen sugen på ett par Energie, men de fanns ej i min storlek. Kan jag förstå, dom har konstiga storlekar, det sa expediten också, var tvungen att köpa 32-34, har 30-31 -33 i vanliga fall. 1600:- gav jag för mina, kanske lite överpris, men det är iof bra kvalitè och lång hållbarhet på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Italienska kläder är, enligt mina egna erfarenheter, alltid uppfuckade i storlekarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Italienska kläder är, enligt mina egna erfarenheter, alltid uppfuckade i storlekarna. Du har bara inte rätt kroppsform, det är allt. Music is my hot, hot sex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Du har bara inte rätt kroppsform, det är allt. Music is my hot, hot sex! Haha, mycket möjligt. Minns när jag var i italien senast.. Varenda tröja eller t-shirt jag provade var för kort, men samtidigt alldeles för bred. Vilken storlek man än provade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Music is my hot, hot sex! CSS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 CSS! Äh, håll tyst och låt oss ha sex och lyssna på Death from Above. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Äh, håll tyst och låt oss ha sex och lyssna på Death from Above. Öh nej. Jag är lite off the hook just nu din jävla art bitch. Blev lite för mycket alcohol this month, day 10 och det känns fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Öh nej. Jag är lite off the hook just nu din jävla art bitch. Blev lite för mycket alcohol this month, day 10 och det känns fortfarande Alala, jag förstår hur du känner! Men nu ska jag sepåenfim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Gick till butiken där jag såg t-shirten första gången, och jag hade sett fel. Den kostade 400, inte 900. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Gick till butiken där jag såg t-shirten första gången, och jag hade sett fel. Den kostade 400, inte 900. Stiligt Blev också sugen på en likadan. Dock ska jag inhandla andra kläder först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Gick till butiken där jag såg t-shirten första gången, och jag hade sett fel. Den kostade 400, inte 900. WHAT? Säljer de Ben Sherman-tröjor på Lidl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) WHAT? Säljer de Ben Sherman-tröjor på Lidl? Ha..ha..ha. Du verkar inte ha följt den diskussionen särskillt bra. Jag handlar inte kläder på Lidl. Handlar över huvud taget aldrig på Lidl. Puss. Redigerad 24 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Ha..ha..ha. Du verkar inte ha följt den diskussionen särskillt bra. Jag handlar inte kläder på Lidl. Handlar över huvud taget aldrig på Lidl. Orkar inte fortsätta denna diskussion. Puss. Nä, skit i honom bara Hihi, hoppas kicken också köper så är vi 4 st som har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Nä, skit i honom bara Hihi, hoppas kicken också köper så är vi 4 st som har den Alla som har en sådan och ska på DH kan bära den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) http://se.zoovillage.com/store/productdeta...10029285_d1.jpg kommer snart Redigerad 24 september, 2007 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Beställde nya skor igår, dom är nog framme om en vecka eller två ifall jag har tur . http://img250.imageshack.us/img250/8018/lkmbmf0000033vi7.jpg http://img215.imageshack.us/img215/6372/lkmbmf0000039sf0.jpg Edit: Oj vilket sortiment med smileys vi har fått nu då Redigerad 24 september, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 WHAT? Säljer de Ben Sherman-tröjor på Lidl? Dumfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 WHAT? Säljer de Ben Sherman-tröjor på Lidl? Internetmobbing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts