Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Det går bra ändå! Tack! Hrm, varför tittade de jättesnett? Hur ska jag kunna svara på det utan att trycka ner mig själv? Jag tror de såg ner på oss, eftersom de var sofistikerade Whyred-nollåttor medan vi var bönder från Kalmar. Men jag inbillade mig kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Hur ska jag kunna svara på det utan att trycka ner mig själv? Jag tror de såg ner på oss, eftersom de var sofistikerade Whyred-nollåttor medan vi var bönder från Kalmar. Men jag inbillade mig kanske. Det var nog så det var. Tihi. Sötnos! Puss. I'm with you, representin LULEÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Var kan man köpa kepsar nuförtiden?, Jag har inte lyckats googla mig fram till nån bra Finns finfina på Junkyard. Men, eh. Vet faktiskt inga andra som har bra kepsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 PC: fan tror du om mig? Tweak: fan tror du om mig? Tack så mycket er båda! Men är whyred i brunogallerian billigt dårå, eller är det fullt whyredpris? Det är nämligen så att jag inte vill bränna lika mycket pengar som vanligt, men ändå köpa lika mycket pengar som vanligt. Fast jag lurar bara mig själv, kommer sluta upp med att jag har köpt skitmycket skitdyrt. Annars finns STUK i samma galleria, senast jag var där så hade de en juste 50%-rea, okänt om den är kvar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Annars finns STUK i samma galleria, senast jag var där så hade de en juste 50%-rea, okänt om den är kvar dock. Jo, men den borde vara över nu. STUK är annars riktigt fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Annars finns STUK i samma galleria, senast jag var där så hade de en juste 50%-rea, okänt om den är kvar dock. Senast jag var där med. Letade reajeans i en timme och hittade bara ett par ordinarie pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Såg den där pokertröjan som KalleR köpte på stan idag. Men sen såg jag priset. 900 kr var lite väl mycket för en t-shirt. Nog för att det är en Ben Sherman. Hur mycket köpte du din för, Kalle? Kom inte och prata om att det är världens bästa kvalitet, jag lägger inte ut 900 kr för en t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Såg den där pokertröjan som KalleR köpte på stan idag. Men sen såg jag priset. 900 kr var lite väl mycket för en t-shirt. Nog för att det är en Ben Sherman. Hur mycket köpte du din för, Kalle? Kom inte och prata om att det är världens bästa kvalitet, jag lägger inte ut 900 kr för en t-shirt. 900 kan verkligen inte stämma. Jag har sett den för mellan 300 och 400. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 900 kan verkligen inte stämma. Jag har sett den för mellan 300 och 400. Ja, 900 kronor för en t-shirt är fan abnormt. Jag har då aldrig sett en så dyr, varken online eller RL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Såg den där pokertröjan som KalleR köpte på stan idag. Men sen såg jag priset. 900 kr var lite väl mycket för en t-shirt. Nog för att det är en Ben Sherman. Hur mycket köpte du din för, Kalle? Kom inte och prata om att det är världens bästa kvalitet, jag lägger inte ut 900 kr för en t-shirt. Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 900 kan verkligen inte stämma. Jag har sett den för mellan 300 och 400. Tycker själv att det lät väldigt mycket, men jag kollade flera gånger. Gick runt hela bordet med Ben Sherman kläder, den billigaste t-shirten var 600 kr. Finns Westwalls i flera städer? Det var i alla fall där jag hittade den. Ja, 900 kronor för en t-shirt är fan abnormt. Jag har då aldrig sett en så dyr, varken online eller RL. Samma här. Vart? Westwalls i Östersund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 (redigerad) Jag har faktiskt köpt en sådan jag med, 400 kr kostar dem ;D Edit: Vafan, har ni aldrig sett en t-shirt för 900? Finns ju överallt. Redigerad 19 september, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Jag har faktiskt köpt en sådan jag med, 400 kr kostar dem ;D Ska gå till butiken imorgon och trippelkolla priset, och säga att den kostar runt 400 kr överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Ska gå till butiken imorgon och trippelkolla priset, och säga att den kostar runt 400 kr överallt. "Vafan, den här kostar bara 400 i Kalmar!! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 MQ säljer annars Ben Sherman för en rätt billigt slant, och MQ finns väl mer eller mindre i varje svensk stad nu för tiden. Och t-shirtar för 900:- är rätt vanligt, Ben Sherman har en för 1100:- på NK bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 "Vafan, den här kostar bara 400 i Kalmar!! " Om inte annat får jag köpa den på våran semester nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Om inte annat får jag köpa den på våran semester nästa år. Lär ju inte finnas kvar då, du kan få köpa min begagnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Lär ju inte finnas kvar då, du kan få köpa min begagnade Bara om den är signerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Tröja inhandlad. Vad kostade den? Vill köpa jag med 400kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Köpte mig ett par Acne-jeans igår. 10% studentrabatt + 150kr "regga sig som clubkund rabatt" = 750kr = Bra pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts