KalleR Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Handlade lite grejer igår En Eagles of Death Metal t-shirt Har du sett Eagles of Death Metal live? Roliga grabbar det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ska du bara ha en randig luvtröja kan du ju köpa den på HM, ser ju likadant ut. fniss, Det kan man ju också göra. Tänkte inte så långt. Får ta och titta om morsan har någon katalog eller liknande därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 fniss, Det kan man ju också göra. Tänkte inte så långt. Får ta och titta om morsan har någon katalog eller liknande därifrån. Haha. 849 spänn för en randig luvtröja känns ju lite sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Haha. 849 spänn för en randig luvtröja känns ju lite sådär Mjo, visst gör det det. Får ta och fundera på en sån senare om jag trivs med den billigare varianten isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Har du sett Eagles of Death Metal live? Roliga grabbar det där. Såg dom på Debaser när dom spelade där, dock var ju inte Josh Homme med då, själv då? *Eudoros, kolla på Carlings, dom har rätt mycket randigt. Redigerad 16 september, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Såg dom på Debaser när dom spelade där, dock var ju inte Josh Homme med då, själv då? *Eudoros, kolla på Carlings, dom har rätt mycket randigt. Way out West Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Way out West Var det bra? Debaser är litet och jävligt trångt, så man kommer rätt nära vart man är står, om man nu inte hamnar längst bak vid den andra baren (om du har vart där så vet du) Men undrar hur dom funkar på en stor scen, det är typisk musik som ska upplevas på små scener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Vill ha: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) Vet inte varför... Men jag har blivit sugen på att skaffa en randig huvtröja. Äger inte en enda, så jag är lite nyfiken på att skaffa en. Har tittat lite på den HÄR och den HÄR. Vet inte om det blir mer än bara en tanke dock. Den grå/vita var skitsnygg! Edit: Fast knappast värd pengarna. Redigerad 16 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Var kan man köpa kepsar nuförtiden?, Jag har inte lyckats googla mig fram till nån bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Jag var såååå mainstream idag så jag köpte en randig tröja på HM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Var kan man köpa kepsar nuförtiden?, Jag har inte lyckats googla mig fram till nån bra www.gulanstore.se www.zoovillage.com www.junkyard.se www.caliroots.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Vill ha en mörk röd/vinröd kofta. Någons om vet vart man kan hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Vill ha en mörk röd/vinröd kofta. Någons om vet vart man kan hitta? Vet att en kompis har en mörkröd Tigerkofta, kan höra med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Kan någon tipsa om ett ställe som har billiga okkakläder i Stockholm? Ni vet väl vad jag är ute efter, koftor, roliga saker och tighta grejor typ. Fast INTE cheap monday. Eller estetjobbiga grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Kan någon tipsa om ett ställe som har billiga okkakläder i Stockholm? Ni vet väl vad jag är ute efter, koftor, roliga saker och tighta grejor typ. Fast INTE cheap monday. Eller estetjobbiga grejor. SoFo, alltid SoFo. Om du nu är indie nog att veta var det ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Kan någon tipsa om ett ställe som har billiga okkakläder i Stockholm? Ni vet väl vad jag är ute efter, koftor, roliga saker och tighta grejor typ. Fast INTE cheap monday. Eller estetjobbiga grejor. Brunogallerian har Whyred. Gillar du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 PC: fan tror du om mig? Tweak: fan tror du om mig? Tack så mycket er båda! Men är whyred i brunogallerian billigt dårå, eller är det fullt whyredpris? Det är nämligen så att jag inte vill bränna lika mycket pengar som vanligt, men ändå köpa lika mycket pengar som vanligt. Fast jag lurar bara mig själv, kommer sluta upp med att jag har köpt skitmycket skitdyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 PC: fan tror du om mig? Tweak: fan tror du om mig? Tack så mycket er båda! Men är whyred i brunogallerian billigt dårå, eller är det fullt whyredpris? Det är nämligen så att jag inte vill bränna lika mycket pengar som vanligt, men ändå köpa lika mycket pengar som vanligt. Fast jag lurar bara mig själv, kommer sluta upp med att jag har köpt skitmycket skitdyrt. De som jobbade där tittade jättesnett på oss så vi kollade inte så länge, men tror det är fullpris, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 De som jobbade där tittade jättesnett på oss så vi kollade inte så länge, men tror det är fullpris, ja Det går bra ändå! Tack! Hrm, varför tittade de jättesnett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts