Alpha Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Valfri tryck-eget-tryck-på-T-shirt sida. Exempel tack ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Exempel tack ? http://www.google.se/search?q=tryck+till+t...lient=firefox-a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Jag skulle vilja ha tag i ett par Slim Jim Dry Black, av Nudie. På Zoovillage.com har dom ett par vid det namnet, men de är ändå inte samma par som visas på Nudies hemsida. Jag söker alltså jeansen med det namnet som finns här: http://www.nudiejeans.com/collection/#/content/slimjim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Jag skulle vilja ha tag i ett par Slim Jim Dry Black, av Nudie. På Zoovillage.com har dom ett par vid det namnet, men de är ändå inte samma par som visas på Nudies hemsida. Jag söker alltså jeansen med det namnet som finns här: http://www.nudiejeans.com/collection/#/content/slimjim Du borde ha en stor chans att hitta dem på Solo i Linköping.. Jag vågar dock inte lova nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Just nu vill jag ha en hatt. En sådan hatt jag har på denna bilden. Den är inte min. För övrigt var jag skitfull där som kanske synes. Har inget minne från den delen av kvällen. Jag är han i grå hatt ifall någon skulle undra. http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v134/49/20/506448244/n506448244_268170_5504.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Just nu vill jag ha en hatt. En sådan hatt jag har på denna bilden. Den är inte min. För övrigt var jag skitfull där som kanske synes. Har inget minne från den delen av kvällen. Jag är han i grå hatt ifall någon skulle undra. Var är det för nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Var är det för nånstans? På teknikum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Gå in på en second hand och du hittar en, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Gå in på en second hand och du hittar en, lol. Ja, eller på HM. Att finna den är inget problem. LLOLOLOLOLOLLO :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Ja, eller på HM. Att finna den är inget problem. LLOLOLOLOLOLLO (w00t) (w00t) (w00t) Det också. LOLOLOOLOLOOLOLOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Just nu vill jag ha en hatt. En sådan hatt jag har på denna bilden. Den är inte min. För övrigt var jag skitfull där som kanske synes. Har inget minne från den delen av kvällen. Jag är han i grå hatt ifall någon skulle undra. eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 eh? Haha varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Haha varför inte. http://www.hats.com/ har massa hattifnattar. Tror dom skeppar över skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Men hatten Kalle vill ha finns ju på HM, och han vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Men hatten Kalle vill ha finns ju på HM, och han vet det Men jag vill att han ska gå in på hats.com och plåga sig igenom ett par sidor, du servern verkar finnas i ett källarchakt under Kuala lumpur.. Tar år att bara byta sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Men jag vill att han ska gå in på hats.com och plåga sig igenom ett par sidor, du servern verkar finnas i ett källarchakt under Kuala lumpur.. Tar år att bara byta sida. Haha, vad gör man inte för en snygg hatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Handlade lite grejer igår En Eagles of Death Metal t-shirt En munkjacka från Stone Island, sitter perfekt. Är väldigt nöjd med inköpen, vart även ett par skivor och filmer, nästa projekt är byxor, skor och ev en rock, såg en snygg rock på PUB igår med det var i stl XXL, var som ett tält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Fan vad snygg jacka. En affär här i Kalmar har börjat ta in Stone Island, dock inga snyggare grejor direkt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Vet inte varför... Men jag har blivit sugen på att skaffa en randig huvtröja. Äger inte en enda, så jag är lite nyfiken på att skaffa en. Har tittat lite på den HÄR och den HÄR. Vet inte om det blir mer än bara en tanke dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Ska du bara ha en randig luvtröja kan du ju köpa den på HM, ser ju likadant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts