Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Ja, tvättade dem nyss också, hänger inte längre så farligt i rumpan, och tightare runt låren, perfa! De var brutalt långa också, men affären (STUK) sydde upp dem gratis.

De tappade inte en massa färg när du tvättade dem då? :rolleyes:

Inte kläder men ändå. Nån som vet var man kan köpa ett sånt här halsband

Lite otydligt på bilden men det är typ av mörka och ljusa träbitar

post_922865_0.jpg

Valfri strand längs medelhavet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De tappade inte en massa färg när du tvättade dem då? :rolleyes:

Valfri strand längs medelhavet. :D

Beror på hur man ser det, toastolen var helt jävla mörkblå (vi har alltså slang från tvättmaskinen till toalettstolen), men jeansen ser likadana ut, det slits ju färg även om man bara använder de försiktigt i början.

De skulle tvättas i 30, och jag körde i 60, så det var ju inte extremt varmt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni någon sida på nätet där man kan beställa ett par Adidas-byxor, den modellen jag säker är en typ av mjukisbyxor dock lite mer "prasslig". :cry:

Varför går du bara inte till stadium, måntro? Eller inter-sport? Eller team sportia? Eller introsportive? Eller sport teamadora?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ni någon sida på nätet där man kan beställa ett par Adidas-byxor, den modellen jag säker är en typ av mjukisbyxor dock lite mer "prasslig". :cry:

http://se.zoovillage.com/store/brand.asp?B...&Position=1

Tror inte någon är jätteprasslig dock..

Hmm, menar du såna här?

http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...13&lcid=236

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan sånna som var längst ner, men inte riktigt. Svårt att förklara det "prassliga" haha, det är lite som på höstjackor ungefär.

PLus att de jag söker har "spänne" längst ner på byxorna, så att man kan sätta upp dom som shorts också och så.

Gå till Adidas-store vid Hötorget, kan lova att du hittar dom där, i alla möjliga färger säkert också.

Smart idé, får väll lyfta mitt feta (not) arsle från stolen någon gång, eller svänga förbi efter skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kepsen kom idag. Sitter lite småtajt, då den var en storlek mindre än vad jag trodde den skulle vara. Men den sitter som smort när jag inte bryr mig om att det klämmer lite. Men är grymt nöjd.

När du har haft den ett tag så töjer den ut sig och formas efter skallen. För mig var det likadant i början, men precis som dom sa i butiken så anpassar den sig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu bestämt mig för följande: En pullover (250) + En tröja (150) från H&M. Adidas mjukisbyxor (400) från Stadium. Ett par svarta Diesel Jeans (1099) från någonstans.

H&M blir redan köpt i helg, medans Adidas-byxorna inhandlas nästa helg och Diesel jeansen planerar jag att köpa nästa månad :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du har haft den ett tag så töjer den ut sig och formas efter skallen. För mig var det likadant i början, men precis som dom sa i butiken så anpassar den sig!

Det heter inte "flexfit" för inte. :shifty:

EDIT: Och så vill jag veta vart man kan få tag på byxor som inte är jeans och inte 'mjukis-byxor'. Typ, cargo byxor och sådant. Junkyard har inga och.. Eh, vet inte många affärer förutom junkyard. Stayhard är ju snuskdyrt och jag är en fattig student så..

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det heter inte "flexfit" för inte. :shifty:

EDIT: Och så vill jag veta vart man kan få tag på byxor som inte är jeans och inte 'mjukis-byxor'. Typ, cargo byxor och sådant. Junkyard har inga och.. Eh, vet inte många affärer förutom junkyard. Stayhard är ju snuskdyrt och jag är en fattig student så..

Filippa K har ju läckra jeans-liknande chinos som jag dock antar kostar skjortan. Alla uberhippa modebloggare har haft såna i sommar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det heter inte "flexfit" för inte. :blink:

EDIT: Och så vill jag veta vart man kan få tag på byxor som inte är jeans och inte 'mjukis-byxor'. Typ, cargo byxor och sådant. Junkyard har inga och.. Eh, vet inte många affärer förutom junkyard. Stayhard är ju snuskdyrt och jag är en fattig student så..

H&M har en del, jag har köpt två par därifrån. Sen kan du ju alltid kolla in www.loserkids.com, www.loserkidsuk.com och www.caliroots.com, där borde du hitta någonting :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...