The Dude Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Förr i tiden var H&M mer som ett budgetmärke som Kappahl eller Lindex. Numera räknas nog H&M som en billigare märkesaffär och det är det jag menar, att du kan få så bra och schyssta märkeskläder till ett grymt bra pris. Offer! Fast jag måste erkänna att jag känner precis samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Förr i tiden var H&M mer som ett budgetmärke som Kappahl eller Lindex. Numera räknas nog H&M som en billigare märkesaffär och det är det jag menar, att du kan få så bra och schyssta märkeskläder till ett grymt bra pris. Jamen jaha, då är jag med på noterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Ja, tvättade dem nyss också, hänger inte längre så farligt i rumpan, och tightare runt låren, perfa! De var brutalt långa också, men affären (STUK) sydde upp dem gratis. De tappade inte en massa färg när du tvättade dem då? Inte kläder men ändå. Nån som vet var man kan köpa ett sånt här halsband Lite otydligt på bilden men det är typ av mörka och ljusa träbitar Valfri strand längs medelhavet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 De tappade inte en massa färg när du tvättade dem då? Valfri strand längs medelhavet. Beror på hur man ser det, toastolen var helt jävla mörkblå (vi har alltså slang från tvättmaskinen till toalettstolen), men jeansen ser likadana ut, det slits ju färg även om man bara använder de försiktigt i början. De skulle tvättas i 30, och jag körde i 60, så det var ju inte extremt varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Vet ni någon sida på nätet där man kan beställa ett par Adidas-byxor, den modellen jag säker är en typ av mjukisbyxor dock lite mer "prasslig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Vet ni någon sida på nätet där man kan beställa ett par Adidas-byxor, den modellen jag säker är en typ av mjukisbyxor dock lite mer "prasslig". Varför går du bara inte till stadium, måntro? Eller inter-sport? Eller team sportia? Eller introsportive? Eller sport teamadora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Varför går du bara inte till stadium, måntro? Eller inter-sport? Eller team sportia? Eller introsportive? Eller sport teamadora? Ren slöhet helt enkelt. Stadium har jag varit inne på en sväng men hittade inte vad jag sökte, iaf inte i den stadium-butiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Vet ni någon sida på nätet där man kan beställa ett par Adidas-byxor, den modellen jag säker är en typ av mjukisbyxor dock lite mer "prasslig". http://se.zoovillage.com/store/brand.asp?B...&Position=1 Tror inte någon är jätteprasslig dock.. Hmm, menar du såna här? http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...13&lcid=236 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Vet ni någon sida på nätet där man kan beställa ett par Adidas-byxor, den modellen jag säker är en typ av mjukisbyxor dock lite mer "prasslig". Gå till Adidas-store vid Hötorget, kan lova att du hittar dom där, i alla möjliga färger säkert också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 http://fenchurch.com/fc_media/fc_images/products/vadar_hood-greymarl.jpg Vadar Vill ha Men fattig student har ej råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 http://se.zoovillage.com/store/brand.asp?B...&Position=1 Tror inte någon är jätteprasslig dock.. Hmm, menar du såna här? http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...13&lcid=236 Nästan sånna som var längst ner, men inte riktigt. Svårt att förklara det "prassliga" haha, det är lite som på höstjackor ungefär. PLus att de jag söker har "spänne" längst ner på byxorna, så att man kan sätta upp dom som shorts också och så. Gå till Adidas-store vid Hötorget, kan lova att du hittar dom där, i alla möjliga färger säkert också. Smart idé, får väll lyfta mitt feta (not) arsle från stolen någon gång, eller svänga förbi efter skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Kepsen kom idag. Sitter lite småtajt, då den var en storlek mindre än vad jag trodde den skulle vara. Men den sitter som smort när jag inte bryr mig om att det klämmer lite. Men är grymt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Kepsen kom idag. Sitter lite småtajt, då den var en storlek mindre än vad jag trodde den skulle vara. Men den sitter som smort när jag inte bryr mig om att det klämmer lite. Men är grymt nöjd. När du har haft den ett tag så töjer den ut sig och formas efter skallen. För mig var det likadant i början, men precis som dom sa i butiken så anpassar den sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Har nu bestämt mig för följande: En pullover (250) + En tröja (150) från H&M. Adidas mjukisbyxor (400) från Stadium. Ett par svarta Diesel Jeans (1099) från någonstans. H&M blir redan köpt i helg, medans Adidas-byxorna inhandlas nästa helg och Diesel jeansen planerar jag att köpa nästa månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 (redigerad) När du har haft den ett tag så töjer den ut sig och formas efter skallen. För mig var det likadant i början, men precis som dom sa i butiken så anpassar den sig! Det heter inte "flexfit" för inte. EDIT: Och så vill jag veta vart man kan få tag på byxor som inte är jeans och inte 'mjukis-byxor'. Typ, cargo byxor och sådant. Junkyard har inga och.. Eh, vet inte många affärer förutom junkyard. Stayhard är ju snuskdyrt och jag är en fattig student så.. Redigerad 6 september, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Det heter inte "flexfit" för inte. EDIT: Och så vill jag veta vart man kan få tag på byxor som inte är jeans och inte 'mjukis-byxor'. Typ, cargo byxor och sådant. Junkyard har inga och.. Eh, vet inte många affärer förutom junkyard. Stayhard är ju snuskdyrt och jag är en fattig student så.. Filippa K har ju läckra jeans-liknande chinos som jag dock antar kostar skjortan. Alla uberhippa modebloggare har haft såna i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Såg en fin jacka från Tiger på Åhlens City. Vill ha! Hittar dock ingen bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Det heter inte "flexfit" för inte. EDIT: Och så vill jag veta vart man kan få tag på byxor som inte är jeans och inte 'mjukis-byxor'. Typ, cargo byxor och sådant. Junkyard har inga och.. Eh, vet inte många affärer förutom junkyard. Stayhard är ju snuskdyrt och jag är en fattig student så.. H&M har en del, jag har köpt två par därifrån. Sen kan du ju alltid kolla in www.loserkids.com, www.loserkidsuk.com och www.caliroots.com, där borde du hitta någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Undrar om någon vet om vart man kan köpa nånstans på nätet en vit tröja där det står " FUCK OFF " Här är en bild: http://wiki.theppn.org/images/e/e1/mukku.jpg (detta är ett band alltså, letar efter sångarens tröja) Väldigt tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Undrar om någon vet om vart man kan köpa nånstans på nätet en vit tröja där det står " FUCK OFF " Här är en bild: http://wiki.theppn.org/images/e/e1/mukku.jpg (detta är ett band alltså, letar efter sångarens tröja) Väldigt tacksam för svar Valfri tryck-eget-tryck-på-T-shirt sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts