felshoe Skrivet 15 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2015 Man måste ju inte gymma för att gå ner i vikt, man kan ju lägga om dieten lite. Om du äter mindre mat sparar du ju dessutom pengar! --- Jag köpte mig förövrigt en mönstrad skjorta till midsommar idag, kanske lägger upp bild sen. Lite mer wild and crazy än vad jag brukar ha, jag tänkte att man skulle bjuda på sig lite på den stora dagen. Jag avskyr det där med att lägga om sin diet. Jag tror på att äta det som faller personen in, och även om jag inte hade trott på det så hade jag aldrig lyckats förhålla mig till ett jäkla matschema. Jag äter när jag är hungrig, och när jag äter så äter jag det som gör mig mätt. -- Mönstrad hur? palmer? vargar? solnedgång i Miami? den enda mönstrade tröjan jag har är den där polyestertröjan med hamburgare och pommes på. Älskar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2015 Jag avskyr det där med att lägga om sin diet. Jag tror på att äta det som faller personen in, och även om jag inte hade trott på det så hade jag aldrig lyckats förhålla mig till ett jäkla matschema. Jag äter när jag är hungrig, och när jag äter så äter jag det som gör mig mätt. Du behöver inte följa något schema... Se bara till att inte stoppa i dig mer kalorier än du gör av med... Eller köp nya shorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2015 (redigerad) Du behöver inte följa något schema... Se bara till att inte stoppa i dig mer kalorier än du gör av med... Eller köp nya shorts. Det här med kalorier är ett jäkla påhitt alltså. Jag hade ju fått träna dygnet runt för att göra av med allt överskott. Ett stort no-no. Jag tror att jag köper nya shorts. En halv decimeter över knäskålen är standard, är det inte? Redigerad 16 juni, 2015 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2015 Har äntligen köpt ett par Paul Smith-skor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2015 Ny t-shirt, var sjukt orolig att den skulle vara för lång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2015 Ny t-shirt, var sjukt orolig att den skulle vara för lång! Det är ditt skägg du behöver oroa dig över, det är fan alldeles för propert. Är avis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2015 Jag köpte en ny jacka; . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2015 Den va' cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2015 Hahaha, jag har aldrig sett större kontrast än den som uppstod mellan dom två olika bilderna ovan (Gof och iweX) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2015 Hahaha, jag har aldrig sett större kontrast än den som uppstod mellan dom två olika bilderna ovan (Gof och iweX)Är det mig det är fel på om jag tycker att tröjan som Gof postade är bra mycket fräsigare än läderpajen iweX postade? Ocoolt är det nya coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2015 Är det mig det är fel på om jag tycker att tröjan som Gof postade är bra mycket fräsigare än läderpajen iweX postade? Ocoolt är det nya coola. Fel och fel, Potter-tröjan är ju snyggt designad tycker jag. Men jag skulle nog aldrig ha en på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2015 Är det mig det är fel på om jag tycker att tröjan som Gof postade är bra mycket fräsigare än läderpajen iweX postade? Ocoolt är det nya coola. Jag lade ingen värdering i någon av bilderna, tyckte bara att det var roligt att det var natt och dag. Stenhård kille i skinnpaj kontra lönnfet nörd i Harry Potter-hoodie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2015 Är det mig det är fel på om jag tycker att tröjan som Gof postade är bra mycket fräsigare än läderpajen iweX postade? Ocoolt är det nya coola. Jag vet inte om jag skulle kalla jackan "cool" men jag tycker den är snygg, det är ju det som räknas iaf..Fel och fel, Potter-tröjan är ju snyggt designad tycker jag. Men jag skulle nog aldrig ha en på mig. Nej, precis samma här. Den är OK designad men jag skulle aldrig ta på mig den.Jag lade ingen värdering i någon av bilderna, tyckte bara att det var roligt att det var natt och dag. Stenhård kille i skinnpaj kontra lönnfet nörd i Harry Potter-hoodie.Haha, jo det blev ju lite skillnad i klädstilen, menmen det blir det i en sån här tråd ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2015 Hämtade precis ut lite grejer jag beställde från Junkyard. Känner mig sjukt gangster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2015 Jag tog och köpte en till jacka, mera "höst" jacka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2015 fan va ful den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2016 (redigerad) 2007-06-13 at 20:44, Renard skrev: Vilket klädesplagg är du stolt över, eller vilket klädesplagg vill du ha just nu? Så här kan det se ut en regnig dag: Jacka - Stutterheim, ulltröja - Filippa K, skjorta och jeans - Boomerang, skor - Loake (handgjorda läderskor som jag är mycket stolt över). Redigerad 12 september, 2018 av The Dude 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2016 Jag tänkte köpa mig ett par nya skor till våren, jag fullkomligt älskade mina Nike Air Tavas och det är nog något liknande jag sneglar mot, om jag inte till och med bara köper ett nytt par. Någon som har en rekommendation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2016 (redigerad) Jag tänkte köpa mig ett par nya skor till våren, jag fullkomligt älskade mina Nike Air Tavas och det är nog något liknande jag sneglar mot, om jag inte till och med bara köper ett nytt par. Någon som har en rekommendation? Vill du ha ett par likadana sportiga sneakers eller vad är du ute efter? Nike har en heel del snygga sneakers faktiskt, jag tycker till exempel att en hel del Nike Blazer's är snygga, eller kanske dessa? Jag köpte två stycken nya bomberjackor denna och denna trivs sjuukt bra i båda två faktiskt! Redigerad 3 mars, 2016 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2016 Köpte ett par Greats Royale på Massdrop som jag tycker ser rätt feta ut (inte kommit än). Värda att kika på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts