Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Ska nog eventuellt handla lite höstkläder imorgon.

Hade tänkt mig ett par mörkblåa crockers eller liknande, har även sneglat lite på Whyredjeans, vad tycks om sådana? Och var kan man köpa Whyred i Stockholm?

Har velat köpa en cardigan ett tag nu, som man kan ha lite slappt över en "vardagsskjorta".

Typ som denna, från HM tydligen, har sett snygga från whyred också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ganska nyligen fått upp ögonen för H&M:s sortiment, och det är kärlek vid första ögonkastet. Nu blir det shopping där på allvar, och mitt första kommande köp blir lätt ett par svarta jeans med stuprörs-stil, 398:-. :unsure: Perfekt som preliminära till ett par dyrare jeans.

Därefter blir det nog en rock för 800:-.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar inte New Era eller något sådant trams. Platt skärm ser fånigt ut och det gör ont att ha på sig. ;o

Okej, personligen tycker jag att det är skitfult med böjd skärm på kepsar och ska man ha keps över huvudtaget tycker jag det ska vara med platt skärm som New Era. Men det är ju bara min åsikt :ermm:

Jag har ganska nyligen fått upp ögonen för H&M:s sortiment, och det är kärlek vid första ögonkastet. Nu blir det shopping där på allvar, och mitt första kommande köp blir lätt ett par svarta jeans med stuprörs-stil, 398:-. :unsure: Perfekt som preliminära till ett par dyrare jeans.

Därefter blir det nog en rock för 800:-.

Haha, w0rd på det där! Älskar H&M ibland. Dom har sjukt snygga, billiga och framförallt sköna kläder.

Deras T-shirts är inte dåliga. Asbra passform, billiga och sjukt snygga. H&M är bäst ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, w0rd på det där! Älskar H&M ibland. Dom har sjukt snygga, billiga och framförallt sköna kläder.

Deras T-shirts är inte dåliga. Asbra passform, billiga och sjukt snygga. H&M är bäst ;)

Jag har handlat där lite smått förrut, men jag har faktiskt förstått att det är OK och handla där och inte räknas som fattig. :unsure: Det enda som inte har vart speciellt bra är deras grooming- och hårprodukter.

Köpte dessa för några dagar sen, rea så att de hamnade på 500 kr, kändes otroligt värt det, trots att de är lite smått för stora för vilken modell det är. En varm tvätt kommer nog att lösa det dock!

Riktigt snygga! Diesel va? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har handlat där lite smått förrut, men jag har faktiskt förstått att det är OK och handla där och inte räknas som fattig. :unsure: Det enda som inte har vart speciellt bra är deras grooming- och hårprodukter.

Riktigt snygga! Diesel va? :ermm:

Ja, tvättade dem nyss också, hänger inte längre så farligt i rumpan, och tightare runt låren, perfa! De var brutalt långa också, men affären (STUK) sydde upp dem gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har handlat där lite smått förrut, men jag har faktiskt förstått att det är OK och handla där och inte räknas som fattig. ;)

Vaddå? Det är väll ok att handla var som helst? Du ska inte skämmas om var du köper kläder. Skulle jag hitta en tröja som jag tyckte var assnygg på Statoil så skulle jag inte banga att köpa den bara för att det är just på statoil. Så länge man tycker kläderna är snygga så äre la skitsamma?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaddå? Det är väll ok att handla var som helst? Du ska inte skämmas om var du köper kläder. Skulle jag hitta en tröja som jag tyckte var assnygg på Statoil så skulle jag inte banga att köpa den bara för att det är just på statoil. Så länge man tycker kläderna är snygga så äre la skitsamma?

Förr i tiden var H&M mer som ett budgetmärke som Kappahl eller Lindex. Numera räknas nog H&M som en billigare märkesaffär och det är det jag menar, att du kan få så bra och schyssta märkeskläder till ett grymt bra pris. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...