iweX Skrivet 5 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2013 Bra sugen, yay or nay? Jag tyckte framsidan var snygg, men baksidan not so much. Sen va ju det en liten "färgskillnad", ska det vara så..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2013 Frän jacka, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Tips på bra märken/nätbutiker för vinterjackor? Hade tänkt mig en duffel/parkas. Behöver gärna inte bli dyrare än typ 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Tips på bra märken/nätbutiker för vinterjackor? Hade tänkt mig en duffel/parkas. Behöver gärna inte bli dyrare än typ 2000. Köp en riktig duffel (alltså en Gloverall). Beggade går dessa för praktiskt taget ingenting på eBay, eftersom att de håller i en biljon år så är de nästan alltid i mycket gott skick. Om du inte vill krångla med konstiga storlekar och internationell frakt verkar Herr Judit ha en fin inne: http://herrjudit.se/sv/kategorier/klader/ytterplagg/duffel-gloverall-3.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 (redigerad) Tips på bra märken/nätbutiker för vinterjackor? Hade tänkt mig en duffel/parkas. Behöver gärna inte bli dyrare än typ 2000. http://www.riverisland.com har snygga duffeljackor för ett hyggligt pris, kan vara värt att spana in! Redigerad 20 september, 2013 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 Har ni någon uppfattning om kvalitén på Sneaky Steve-skor? Jag har alltid varit lite skeptisk till dem, men har hittat ett par snygga nu så jag överväger att chansa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2014 Duffel funkar i år också va? Gloverall säljs för halva priset i en butik i stan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2014 Duffel funkar i år också va? Gloverall säljs för halva priset i en butik i stan... Man kan aldrig gå fel med en duffel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2014 Duffel funkar i år också va? Gloverall säljs för halva priset i en butik i stan... Duffel har fungerat sedan efter andra världskriget. Bra val, allt annat än Gloverall får ses som kopior med blixtlås och annat trams. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2014 Vad tycker ni om lite kortare bad shorts? Såna här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2014 (redigerad) Vad tycker ni om lite kortare bad shorts? Såna här? Jag tycker att det är nice. Fast jag skulle nog inte ha självförtroendet att bära såpass korta, utan skulle föredra någon centimeter längre. Edit: Det var ju inte länge sedan man körde shorts som gick en bra bit nedanför knät. Fyfan vad man måste ha sett ut. Redigerad 4 juli, 2014 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2014 Jag tycker att det är nice. Fast jag skulle nog inte ha självförtroendet att bära såpass korta, utan skulle föredra någon centimeter längre. Edit: Det var ju inte länge sedan man körde shorts som gick en bra bit nedanför knät. Fyfan vad man måste ha sett ut. Jag tycker det är intressant att se hur mycket folk bryr sig om modetrender genom att titta på shorts. På jobbet har jag en del kollegor som kört samma stil i alla fall de senaste 10 åren, och de rockar fortfarande shorts som slutar under knäna. Alla som bryr sig om att klä sig någorlunda modernt har shorts som slutar ovanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2014 (redigerad) Jag tycker att det är nice. Fast jag skulle nog inte ha självförtroendet att bära såpass korta, utan skulle föredra någon centimeter längre. Edit: Det var ju inte länge sedan man körde shorts som gick en bra bit nedanför knät. Fyfan vad man måste ha sett ut. Jo, jag har några som är lite längre, dvs slutar vid knäna och dem är väl rätt så sköna att ha såna också men jag tycker det börjar bli fulare och fulare. Har några som slutar alldeles ovanför knäna också, men dem är mönstrade osv. Jag tog och köpte dom här gröna i varje fall, tack för hjälpen killar. Redigerad 4 juli, 2014 av iweX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2014 Jag tycker att det är nice. Fast jag skulle nog inte ha självförtroendet att bära såpass korta, utan skulle föredra någon centimeter längre. Edit: Det var ju inte länge sedan man körde shorts som gick en bra bit nedanför knät. Fyfan vad man måste ha sett ut. Kronans shorts är fina grejer! Minns du dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2014 (redigerad) Bra sugen, yay or nay? Haha, lyssnade på en podcast med Jake and Amir för ett tag sedan och de snackade om denna jacka. Lyssna! https://www.youtube....xuUN8Hsow#t=854 14:15 in om tidskoden inte funkar. Redigerad 11 juli, 2014 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2014 Kronans shorts är fina grejer! Minns du dem? Vem kan glömma den skeva kombinationen av korta ben och låg gren? Skrubbsåren man fick var utom denna värld... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2014 På jobbet har jag en del kollegor som kört samma stil i alla fall de senaste 10 åren Jag ser fortfarande äldre män glida runt i röda byxor... . Vad brukar en säga, ju rödare byxorna är desto närmre står man kungahuset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2014 Jag ser fortfarande äldre män glida runt i röda byxor... . Vad brukar en säga, ju rödare byxorna är desto närmre står man kungahuset? Seglat över atlanten eller belägrat Kronprinsessan har jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2014 och B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2014 (redigerad) Seglat över atlanten eller belägrat Kronprinsessan har jag hört... Eller både och... samtidigt... :erv: Det sjukaste är att jag såg röda byxor och vitblårandig skjorta som servitörsuniform på en restaurang förra veckan. Inte bara skitfult, en av gästerna kunde lätt misstas för serveringspersonal (även denne var alltså skitfult klädd). Jag antar att de är ute efter någon slags resort-känsla (det är även ett spa och hotell) men det gav snarare känslan av att hotellet invaderats av ett gäng medelkrisare från sture-P. Redigerad 12 juli, 2014 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts