Frusciante Skrivet 20 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2013 Min pappa har fortfarande ett flertal midjeväskor. Och använder dem. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2013 Har inte din pappa nåt? Tror inte min far skaffat sig ett nytt klädesplagg sen sundet brann. Han har minst tre svinfula träningsoveraller. Dessvärre inte. Mamma har tvingat honom att göra av med så mycket. Hittar inget i sommarstugan heller. Ifall du ska hem-hem snart så kan du ju fråga honom ifall han vill göra sig av med en. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2013 Länge sedan jag beställde på nätet nu, men jag gick loss och beställde ett gäng lite.. tramsiga kläder, kan man väl tycka. Men vanligare kläder är så lätt att gå och köpa i vanlig butik så jag tyckte man fick passa på med sådant här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2013 Nu när vädret börjat arta sig kan bara börja klä sig utan tjocktröja och glida omkring i solglajjor. http://img16.imageshack.us/img16/6690/glid.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2013 (redigerad) Tycks? Ursäktar äcklig spegel.. Edit: och här är en av skjortorna även fast den inte syns så tydligt... staljade i Instagram... Redigerad 19 mars, 2013 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2013 Tycks? Ursäktar äcklig spegel.. Allt såg bra ut men den här outfiten var galet clean! Många tummar i luften. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2013 Ska nog köpa mig ett par (Nudie-)jeans i rådenim och slita in dem på egen hand, som på den gamla goda högstadie-/gymnasietiden. Det är väl fortfarande lugnt att gå klädd i oslitna byxor, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2013 Beställde lite swag från Threadless. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2013 Fick hem två tröjor från Threadless idag. Nöjd kund är nöjd. http://imageshack.us/a/img716/6139/trojz.png 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2013 Klickade hem lite sommarkläder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2013 Tänkte skaffa mig ett par clubmasters till soldagarna som förestår fast är lite allergisk mot att beställa via nätet. Var kan man hitta ett brett utbud av solglasögon i Stockholm som inte kostar antingen 49 eller 1500 utan någonstans däremellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2013 (redigerad) Tänkte skaffa mig ett par clubmasters till soldagarna som förestår fast är lite allergisk mot att beställa via nätet. Var kan man hitta ett brett utbud av solglasögon i Stockholm som inte kostar antingen 49 eller 1500 utan någonstans däremellan? Det är nog svårt att prisvärda clubmasters av bra kvalitet för några hundralappar i butik. Antingen är det billiga kopior eller äkta vara vilket förstås är väldigt dyrt. Köpte själv ett par Ray-Ban Wayfarers (matt tortoise) förra året och är mycket nöjd. De håller länge förutsatt att du inte tröttnar eller sätter dig på dem. Det lättaste vore nog att gå till någon av de stora optikkedjorna och fråga, ibland har de egna liknande modeller till mellanhöga priser. Edit: Var inne på SmartEyes på söder häromveckan, de påstår att de har solglasögon för 499. Kan vara värt att kolla upp. De hade ett ganska stort utbud av vanliga bågar; letade inte solglasögon så jag vet inte hur det ser ut där dock. Redigerad 3 maj, 2013 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2013 Någon som vet var man kan få tag på ett par snygga jesussandaler (herr)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2013 Hej! Här är min klädstil i några enstaka webcambilder! Kram! Ni får gärna inspireras! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2013 http://shelta.eu/products/brand/adidas-originals/adidas-originals-obyo-x-jeremy-scott-totem-q23171 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2013 http://shelta.eu/products/brand/adidas-originals/adidas-originals-obyo-x-jeremy-scott-totem-q23171 Nae... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2013 Nae... För att förtydliga är jag inte intresserad av att köpa dem, tyckte bara de var så bisarra att jag var tvungen att dela med mig av dem. Men på tal om Adidas har Smartguy en massiv Adidas-rea tills på torsdag! Minst 20% på allt från Adidas ser det ut som. http://www.smartguy.se/brands/adidas?utm_campaign=Adidas22&utm_content=9861184440&utm_medium=email&utm_source=newsletter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2013 För att förtydliga är jag inte intresserad av att köpa dem, tyckte bara de var så bisarra att jag var tvungen att dela med mig av dem. Men på tal om Adidas har Smartguy en massiv Adidas-rea tills på torsdag! Minst 20% på allt från Adidas ser det ut som. http://www.smartguy.se/brands/adidas?utm_campaign=Adidas22&utm_content=9861184440&utm_medium=email&utm_source=newsletter Jo, jag förstod det, det var ett allmänt "nae". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2013 Bra sugen, yay or nay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2013 Bra sugen, yay or nay? I'd say nay. Men gillar du den så, sure! Det är vad som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts