Lajnux Skrivet 5 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2012 Spontant kommer jag att tänka på på Topman, FCUK, Cheap monday, Levis. Hittade lookbook.nu där det fanns en del blandat. Vill dock gärna ha fler sidor att kolla på. För att få en bild av vad för stil jag är ute efter så är detta outfits som jag skulle kunna tänka mig bära själv: Den här killen är nog kanske svaret på min efterfrågan (http://lookbook.nu/u...Gabriel-W/looks) men som sagt, fler sidor skadar inte. Uhm... Spontant skulle jag väl tipsa om att kolla in märken som Acne, NN07, Odeur och Red Collar Project. Du kanske finner åtminstone någonting som faller dig i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2012 Beställde ett par jeans, en tee och ett halsband på Stayhard. Me like! http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/403805_10150920620648404_350301746_n.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2012 Jag behöver köpa ett stort lass strumpor, i alla fall 20 par. De ska vara tunna och svarta. Har ett par Topeco som är hur sköna som helst, men att köpa så många från exempelvis uppercut.se kommer kosta nästan tusen spänn. Är det någon som vet var man kan köpa strumpor i bra kvalité för mindre än 43 kronor paret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2012 Jag behöver köpa ett stort lass strumpor, i alla fall 20 par. De ska vara tunna och svarta. Har ett par Topeco som är hur sköna som helst, men att köpa så många från exempelvis uppercut.se kommer kosta nästan tusen spänn. Är det någon som vet var man kan köpa strumpor i bra kvalité för mindre än 43 kronor paret? 5-pack, 80 pix på H&M. Typ som Topeco. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2012 Topeco köpte jag mig ett par när jag va i Ullared förra sommaren för 19 spänn.. Det blir ju inte så mycket om du ska ha några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2012 Fick nyss hem lite småsaker från Drop Dead! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2012 Ja den är instagrammad. Men ny shorta och nya chinos. Bondelid och Sweet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2012 Ja den är instagrammad. Men ny shorta och nya chinos. Bondelid och Sweet. Gick du måhända runt i affärer i tisdags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2012 Gick du måhända runt i affärer i tisdags? I did. Inte klädd sådär men visst gjorde jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2012 I did. Inte klädd sådär men visst gjorde jag det. Haha, tyckte fan att jag kände igen killen som jag sprang på i ett par affärer. Solo och Carlings kanske? Jag köpte en tröja. Ska ta kort på den så att jag inte är för mycket offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2012 Haha, tyckte fan att jag kände igen killen som jag sprang på i ett par affärer. Solo och Carlings kanske? Jag köpte en tröja. Ska ta kort på den så att jag inte är för mycket offtopic. Det va som! Med tanke på hur lite bilder det finns på mig här är det en bedrift. Carlings köpte jag en tröja på för att den jag hade på mig inte luktade helt ok märkte jag påväg in. Solo är det möjligt att jag va på, Va inte i klädköpartankar alls lika mycket som min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2012 Två t-shirts jag beställde nyss 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Eftersom det redan är överjävla kallt i Östersund så köpte jag en parkas idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2012 Fan vad jag älskar höst! Nu kan man äntligen börja klä sig ordentligt i olika färger igen! Såhär kan jag se ut en typisk dag, älskar jackan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2012 Junkyard har 20% rabatt på en vinterjacka + jeans http://news.junkyard.se/442/?utm_source=junkyard.se&utm_campaign=f7be58f151-SE+-+20%25+rabatt+p%C3%A5+vinterjacka+%2B+jeans%21+120925&utm_medium=email Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2012 https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/557151_10151064807168404_171685464_n.jpg Passade på att knåpa ihop en höstig outfit när jag var inne i stan tidigare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg felshoe Skrivet 2 oktober, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2012 Köpte den här tröjan när jag var i USA. Man älskar väl hamburgare. 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2012 Gaiez, jag har köpt två par jeans som jag vet fäller jäkla mycket blåfärg så det första jag gjorde var att slänga in dem i tvättmaskinen. Nu verkar de fortfarande fälla en del, så vad gör man? Låter dem fälla, tvättar igen eller gör nåt annat med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2012 Beställde i ett svagt ögonblick ett par ganska fula höga converse, som handmålas i Game of Thrones-tema av en brud i USA... Det kostade tusen spänn, kommer jag behöva betala massa för att få dem genom tullen eller något? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2012 Beställde i ett svagt ögonblick ett par ganska fula höga converse, som handmålas i Game of Thrones-tema av en brud i USA... Det kostade tusen spänn, kommer jag behöva betala massa för att få dem genom tullen eller något? Skulle man kunna få en länk till sidan där du beställde dem? Jag blev intresserad av din beskrivning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts