felshoe Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Det enda bra med hösten utöver de vackra färgerna är att man får dra fram lite schyssta kläder som legat orörda under sommaren. Idag var det förhållandevis varmt så klädseln bestod av en ganska lätt vindjacka och jeansskjorta. edit: 20% på mycket snyggt hos asos nu. Skynda att fynda! Stiligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Stiligt! Tack! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2011 (redigerad) Hej! Visst brukar vissa av er beställa kläder utomlandsifrån ibland? Jag vill beställa en hoddie från USA. Hur brukar det fungera med tullen osv? Kan någon förklara för en n00b? Edit: Det är alltså den här jag vill ha: http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/hoodies/e773/?srp=3 Redigerad 5 oktober, 2011 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2011 Hej! Visst brukar vissa av er beställa kläder utomlandsifrån ibland? Jag vill beställa en hoddie från USA. Hur brukar det fungera med tullen osv? Kan någon förklara för en n00b? Edit: Det är alltså den här jag vill ha: http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/hoodies/e773/?srp=3 Tullavgift ligger på 12%, den administrativa kostnaden är fast tror jag, men är inte så hög. Ville hänvisa till ett inlägg som jag har gjort tidigare i den här tråden, men kan inte hitta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Ska börja klä mig lite mognare, vad tycker ni om beställningen? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Ska börja klä mig lite mognare, vad tycker ni om beställningen? Tycker du borde skippa tröjan nere till vänster om du ska klä dig moget och lägga till några skjortor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Ska börja klä mig lite mognare, vad tycker ni om beställningen? Håller med Sniper. Nekar dock inte till att den där tröjan ser fruktansvärt skön ut! Så, go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Tycker du borde skippa tröjan nere till vänster om du ska klä dig moget och lägga till några skjortor. Tröjan gillar jag, vet att det inte är i samma stuk som resten av kläderna, men kommer ha den till t.ex. jeans och sneakers eller liknande. Skönt att ha något att abra dra på sig. Skjortor är jag värdelös på, vet du någon bra sida som har snygga skjotor? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Ska börja klä mig lite mognare, vad tycker ni om beställningen? Snyggt! Jag har länge velat ha en dubbelknäppt långrock. Gärna en som klarar vintern med. Som det ser ut nu får jag klara mig på min duffel och min skepparrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Tröjan gillar jag, vet att det inte är i samma stuk som resten av kläderna, men kommer ha den till t.ex. jeans och sneakers eller liknande. Skönt att ha något att abra dra på sig. Skjortor är jag värdelös på, vet du någon bra sida som har snygga skjotor? Föredrar att köpa mina skjortor i butik, men jag har ibland funderat på att köpa på Care of Carl, men det har jag aldrig gjort. Annars antar jag att Zoovillage.se har bra skjortor också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2011 Upptäckte just en mycket trevlig klädaffär, att jag inte varit där förut! COS på Biblioteksgatan. H&Ms mer designerinriktade satsning men fortfarande till rimliga priser. Köpte en grön långrandigt stickad ulltröja och en skjorta! Samma dag även ett par jeans från weekday som satt otroligt bra. Länge sen jag ägde ett par jeans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 http://stayhard.se/ProdImages/c6423c70-6b16-4575-a582-76eb0d6286c9.jpg Vad tycker ni, snygga eller fula? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 I vilka affärer kan jag tänkas hitta skjortor med bandkrage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Fick hem mina kläder igår och jävlar vilken skillnad det blir på mig, sjukt nöjd! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2011 (redigerad) Veckans fynd: Skjorta för 75 kr. Den är inte så slapp i armen som det ser ut på bilden, faktiskt. Redigerad 5 november, 2011 av Eudoros 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Har införskaffat mig två grå vinterplagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Har införskaffat mig två grå vinterplagg. Ser inte modellerna ut som tvspelsfigurer? :S 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Ser inte modellerna ut som tvspelsfigurer? :S Haha. Jo, nu när du säger det. Speciellt den nedersta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Haha. Jo, nu när du säger det. Speciellt den nedersta. HAha! Såg precis att armarna på båda personerna är samma! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 HAha! Såg precis att armarna på båda personerna är samma! Vad fasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts