Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Nu behöver jag verkligen er hjälp! Har en vän som snart fyller 20år och älskar 30 Seconds To Mars. Vet att han tidigare har sagt att han verkligen skulle vilja ha ett linne som sångaren bär på i denna musikvideo vid 04:04. Alltså, den med två kors varav ett är vänt uppochner. Skulle vara väldigt tacksam om någon vänlig själ har lust att ge sig ut på internet och luska fram den modellen!

Ingen? :(

Så här ser alltså linnet ut för er som inte orkar kolla på videon:

post-11169-0-88474800-1310470980.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jag surfade på Junkyards rea idag.

Hittade lite kläder jag tyckte såg intressant ut, öppnade dem i nya flikar. Surfade vidare tills jag hade ett gäng flikar. Gick igenom flikarna i tur och ordning, stängde ner de plagg jag bestämde mig för att inte köpa tills jag hade en handfull kvar. När det sedan var köpdags så hade flera tagit slut!

Känns lite som att plocka på sig ett gäng kläder, gå till provhytten, börja prova dem, och rätt som det är så smyger det in sig folk och rycker åt sig plaggen. ermm_1180962_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag surfade på Junkyards rea idag.

Hittade lite kläder jag tyckte såg intressant ut, öppnade dem i nya flikar. Surfade vidare tills jag hade ett gäng flikar. Gick igenom flikarna i tur och ordning, stängde ner de plagg jag bestämde mig för att inte köpa tills jag hade en handfull kvar. När det sedan var köpdags så hade flera tagit slut!

Känns lite som att plocka på sig ett gäng kläder, gå till provhytten, börja prova dem, och rätt som det är så smyger det in sig folk och rycker åt sig plaggen. ermm_1180962_0.gif

Det är det som är nackdelen med att handla på internet, man måste vara snabb.. Är du säker på att dem fanns i din storlek när du tryckte upp fliken då? När du trycker upp fliken är det lika bra att du "kollar" och lägger det i kundvagnen, då är du säker på du kan få tröjan om du gillar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart handlar du kläder & är det rea där på internet? Antar du handlar på Freudians kicks, eller?

Handlar aldrig kläder på internet. Litar inte på det. Jag är för rädd att få fel storlek.

Har hänt någon gång att jag hittat något plagg i en affär och provat, för att sedan köpa på internet.

Men oftast handlar jag på Freudian Kicks. Även Sole Service (där köpte jag byxorna), eller en affär som heter Høyer som ligger i ett "varuhus" i Oslo.

Om jag skulle köpa kläder så skulle jag köpa på Tres Bien Shop (underbar affär. Finns en fysisk affär i Malmö, dock har jag aldrig varit där), eller på Caliroot's Premium Goods.

Och så handlar jag även mycket på Acne då jag har 25% i alla Acne-butiker i Norge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det som är nackdelen med att handla på internet, man måste vara snabb.. Är du säker på att dem fanns i din storlek när du tryckte upp fliken då? När du trycker upp fliken är det lika bra att du "kollar" och lägger det i kundvagnen, då är du säker på du kan få tröjan om du gillar den.

Mm, jag kollade hela tiden att rätt storlek fanns inne lite fort. Smart knep det där med kundvagnen, ska jag tänka på nästa gång!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Det enda bra med hösten utöver de vackra färgerna är att man får dra fram lite schyssta kläder som legat orörda under sommaren. Idag var det förhållandevis varmt så klädseln bestod av en ganska lätt vindjacka och jeansskjorta.

edit: 20% på mycket snyggt hos asos nu. Skynda att fynda!

post-10629-0-52084200-1317037876.jpg

Redigerad av Eudoros
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...