oskaroskar Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Ytterst tveksamt. Borde inte vara tillåtet att bära sådana styggelser till kläder. Varför inte? Alla tycker verkligen inte som du. Jag tycker dina kläder är fula och du tycker mina kläder är fula. Finns inte mer att säga om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Han skrev att den kostade 400:-. Ja det är den fan inte värd. Får ju vara gift med Bill gates då... Jävla Sverige. Dom tror vi skiter pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Ja det är den fan inte värd. Får ju vara gift med Bill gates då... Jävla Sverige. Dom tror vi skiter pengar. För mig är den värd de pengarna. Annars hade jag inte köpt den. 400kr är inte speciellt mycket egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Ja det är den fan inte värd. Får ju vara gift med Bill gates då... Jävla Sverige. Dom tror vi skiter pengar. Haha, från vilken sten kröp du fram? 400 för en T-shirt är ju normalpris. Finns långt mycket dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 (redigerad) För mig är den värd de pengarna. Annars hade jag inte köpt den. 400kr är inte speciellt mycket egentligen. Jaja visst får du det. Så länge det är dina pengar så tro fan det. Men det är så jävla mycket bullshit idag. Folk vill bara ha pengar. Läste om ett företag som gjorde puma kläder på dagarna, så gjorde dom samma kläder på nätterna dock utan märket och sålde kläderna sedan för mindre halva priset. Va e det... Seriöst... Sjukt som fan! Redigerad 25 augusti, 2007 av STATUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Jaja visst får du det. Så länge det är dina pengar så tro fan det. Men det är så jävla mycket bullshit idag. Folk vill bara ha pengar. Läste om ett företag som gjorde puma kläder på dagarna, så gjorde dom samma kläder på nätterna dock utan märket och sålde kläderna sedan för mindre halva priset. Va e det... Seriöst... Sjukt som fan! Knappast en nyhet att kläder säljs för sjukt mycket mer pengar än vad de kostade i tillverkningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Läste om ett företag som gjorde puma kläder på dagarna, så gjorde dom samma kläder på nätterna dock utan märket och sålde kläderna sedan för mindre halva priset. Va e det... Seriöst... Sjukt som fan! Välkommen till verkligheten, fucktard. Det är så samhället fungerar och det gäller knappast bara kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Välkommen till verkligheten, fucktard. Det är så samhället fungerar och det gäller knappast bara kläder. Ja men förlåt mig att du visste det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Nåja, jag var på staden idag och handlade lite. Köpte en T-shirt av märket Kuyichi. Fare trading och allt! Högst ovanligt för mig att köpa en T-shirt med den sortens tryck på, men jag gillar den skarpt! Bilden gör den verkligen inte rättvis, ska ta en bättre sen. Köpte även de här Penguin-skorna. Har sett dem flera gånger och varit lite tveksam till den blänkande skiten framme på tån. Men nu var de på halva priset och min syrras kille lyckades lura i mig att de är snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 En sån ska jag ha i höst, fan vad frän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Aah, minns att jag hade slipover när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Beställde dessa två idag : http://caliroots.com/data/product/images/102502007542113300966203_L.jpg http://caliroots.com/data/product/images/102542007542111133357190_L.jpg Vans gör jävligt snygga t-shirtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Beställde dessa två idag : Vans gör jävligt snygga t-shirtar. Jävligt konstig passform på dem/kroppsform på killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Jävligt konstig passform på dem/kroppsform på killen Tänkte skriva exakt samma sak. Trycken är rätt så sköna, men tröjorna ser lite konstiga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jaja... Oavsett om ni tycker den är fuuuuuuul eller ej så har jag köpt en riktig vinterjacka. Har varit i stort behov av en sån, och kommer väl användas då jag åker slalom m.m. http://www.junkyard.se/images/product_alt/33362.jpg http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...=0&lcid=251 (Och att märket var Billabong var faktiskt inget jag hade i åtanke den här gången. Honestly. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (Och att märket var Billabong var faktiskt inget jag hade i åtanke den här gången. Honestly. ) Hade du väl inte förra gången eller... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 http://www.stayhard.se/shop/?artnr=101306%2DA25 Jag vill ha liknande jackor som inte är så dyra. Ni får klicka på länken för här kommer inga bilder Men ni får gärna tipsa om affärer eller länka till sidor där jag kan få tag på något liknande. Snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Hade du väl inte förra gången eller... eller? Jo, på jeansen hade jag det då. Men jag köpte inte dom jeansen utan tog ett helt annat märke sen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jaja... Oavsett om ni tycker den är fuuuuuuul eller ej så har jag köpt en riktig vinterjacka. Har varit i stort behov av en sån, och kommer väl användas då jag åker slalom m.m. http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...=0&lcid=251 (Och att märket var Billabong var faktiskt inget jag hade i åtanke den här gången. Honestly. ) Snygg! Men lite väl tidigt för vinterjacka, väl? Jo, på jeansen hade jag det då. Men jag köpte inte dom jeansen utan tog ett helt annat märke sen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Snygg! Men lite väl tidigt för vinterjacka, väl? Inte här omkring. Runt 3-4 grader + blåst på morgonen när man väntar på bussen kräver fan en stabil jacka. Dessutom ville jag köpa nu så att den inte försvann ur lager... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts