Jump to content

Klädskåpet!

Renard
 Share

Recommended Posts

För mig är den värd de pengarna. Annars hade jag inte köpt den. 400kr är inte speciellt mycket egentligen.

Jaja visst får du det. Så länge det är dina pengar så tro fan det.

Men det är så jävla mycket bullshit idag. Folk vill bara ha pengar.

Läste om ett företag som gjorde puma kläder på dagarna, så gjorde dom samma kläder på nätterna dock utan märket och sålde kläderna sedan för mindre halva priset. Va e det... Seriöst... Sjukt som fan!

Redigerad av STATUS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja visst får du det. Så länge det är dina pengar så tro fan det.

Men det är så jävla mycket bullshit idag. Folk vill bara ha pengar.

Läste om ett företag som gjorde puma kläder på dagarna, så gjorde dom samma kläder på nätterna dock utan märket och sålde kläderna sedan för mindre halva priset. Va e det... Seriöst... Sjukt som fan!

Knappast en nyhet att kläder säljs för sjukt mycket mer pengar än vad de kostade i tillverkningen.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen till verkligheten, fucktard. Det är så samhället fungerar och det gäller knappast bara kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåja, jag var på staden idag och handlade lite. Köpte en T-shirt av märket Kuyichi. Fare trading och allt! :teehee:

fwsll7wpwgqs.jpg

Högst ovanligt för mig att köpa en T-shirt med den sortens tryck på, men jag gillar den skarpt!

Bilden gör den verkligen inte rättvis, ska ta en bättre sen.

c7483v7t757i.jpg

Köpte även de här Penguin-skorna. Har sett dem flera gånger och varit lite tveksam till den blänkande skiten framme på tån. Men nu var de på halva priset och min syrras kille lyckades lura i mig att de är snygga. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja... Oavsett om ni tycker den är fuuuuuuul eller ej så har jag köpt en riktig vinterjacka. >_<

Har varit i stort behov av en sån, och kommer väl användas då jag åker slalom m.m.

http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...=0&lcid=251

(Och att märket var Billabong var faktiskt inget jag hade i åtanke den här gången. Honestly. -_-)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja... Oavsett om ni tycker den är fuuuuuuul eller ej så har jag köpt en riktig vinterjacka. :)

Har varit i stort behov av en sån, och kommer väl användas då jag åker slalom m.m.

http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...=0&lcid=251

(Och att märket var Billabong var faktiskt inget jag hade i åtanke den här gången. Honestly. :))

Snygg! Men lite väl tidigt för vinterjacka, väl? :shifty:

Jo, på jeansen hade jag det då. Men jag köpte inte dom jeansen utan tog ett helt annat märke sen istället. ;)

happy0064_841005_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor