MyStiC Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 1000 spänn för ett par glajjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Sluta! Kom med förslag istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Hett tips: kika på ASOS. De har skitsnygga brillor till ett bra pris. Några jag själv gillar: http://images.asos.com/inv/media/1/8/9/4/1424981/image2xxl.jpg http://images.asos.com/inv/media/3/8/9/4/1424983/image2xxl.jpg http://images.asos.com/inv/y/24/116/896205/image2xxl.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Har lite halvsvårt för Wayfarer, mest pga att det används av så pass många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 (redigerad) Har lite halvsvårt för Wayfarer !? Redigerad 6 juni, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 !? Tappade ju bort mina egna brillor i helgen på fyllan så jag fick låna en väns brillor. Kändes inte riktigt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Looks great then! Edit: Hur är det med att knäppa båda knapparn? Spelar igen roll eller är det bara den översta som gäller? Umberto, jag har en känsla att du har mer koll på sådant är någon annan. SVARA! Haha, det där missade jag, förlåt... Kebab har/hade dock rätt. Och så ska man förstås komma ihåg att knäppa upp när man sätter sig! Det är ju såklart en smaksak och gillar du att köra på fiskehatt så är det klart att du ska göra det! Själv tycker jag det ger lite nybliven-pensionär-med-vitt-skägg-på-en-husvagnscamping-i-Malung-vibbar, men det är väl kanske för att man inte sett så många unga i fiskehatt... Men gillar du det så är det ju inget snack! Fiskehatt kräver sin man! 1000 spänn för ett par glajjer? Quadruple it! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2011 (redigerad) !? .. och jag har lite svårt för Oscar-Linnros-frisyrer över lag! On another note så ser din skjorta fin ut! Härligt sommarbild btw. Redigerad 11 juni, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2011 .. och jag har lite svårt för Oscar-Linnros-frisyrer över lag! On another note så ser din skjorta fin ut! Härligt sommarbild btw. Tack, antar jag! Inga tips på brillor än? Jag börjar bli galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Tack, antar jag! Inga tips på brillor än? Jag börjar bli galen. Ray Ban - Clubmasters The Local Firm - Vilka som helst. Alla är grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Tack, antar jag! Inga tips på brillor än? Jag börjar bli galen. Ray Ban - Clubmasters The Local Firm - Vilka som helst. Alla är grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Ray Ban - Clubmasters The Local Firm - Vilka som helst. Alla är grymma. Ah, TLF var intressant! Blir troligtvis dessa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2011 Köpte denna lagom till Peace & Love och Europa-resan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2011 Köpte denna lagom till Peace & Love och Europa-resan! Snygg han var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2011 Ett av mina tusen köp här i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Vart finns den här tröjan!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Rea samt fri frakt på asos.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 (redigerad) Jag äger en Cowboyhatt. Ser precis ut som den på bilden. Har den på vissa högtider som midsommar, första dagen på semestern/lovet och på vissa bilevenemang när solen skiner. Ska lätt köpa en till i USA, i det här stuket. http://www.petestown.com/images/73123_LRG.jpg Fucking awesome. Redigerad 24 juni, 2011 av Illousion 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2011 Tyckte det här linnet var så snyggt. Så blev tvungen att beställa det, har aldrig ens lyssnat på bandet men. Synd att det är så länge kvar tills jag får det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Nu behöver jag verkligen er hjälp! Har en vän som snart fyller 20år och älskar 30 Seconds To Mars. Vet att han tidigare har sagt att han verkligen skulle vilja ha ett linne som sångaren bär på i denna musikvideo vid 04:04. Alltså, den med två kors varav ett är vänt uppochner. Skulle vara väldigt tacksam om någon vänlig själ har lust att ge sig ut på internet och luska fram den modellen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts