Jump to content

Klädskåpet!

Renard
 Share

Recommended Posts

Looks great then! :)

Edit: Hur är det med att knäppa båda knapparn? Spelar igen roll eller är det bara den översta som gäller? Umberto, jag har en känsla att du har mer koll på sådant är någon annan. SVARA!

Haha, det där missade jag, förlåt... Kebab har/hade dock rätt. Och så ska man förstås komma ihåg att knäppa upp när man sätter sig!

Det är ju såklart en smaksak och gillar du att köra på fiskehatt så är det klart att du ska göra det! Själv tycker jag det ger lite nybliven-pensionär-med-vitt-skägg-på-en-husvagnscamping-i-Malung-vibbar, men det är väl kanske för att man inte sett så många unga i fiskehatt... :P Men gillar du det så är det ju inget snack!

Fiskehatt kräver sin man!

1000 spänn för ett par glajjer?

Quadruple it!

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Jag äger en Cowboyhatt. Ser precis ut som den på bilden. Har den på vissa högtider som midsommar, första dagen på semestern/lovet och på vissa bilevenemang när solen skiner.

jbw1952-1_1212949_0.jpg

Ska lätt köpa en till i USA, i det här stuket.

Fucking awesome.

Redigerad av Illousion
  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Nu behöver jag verkligen er hjälp! Har en vän som snart fyller 20år och älskar 30 Seconds To Mars. Vet att han tidigare har sagt att han verkligen skulle vilja ha ett linne som sångaren bär på i denna musikvideo vid 04:04. Alltså, den med två kors varav ett är vänt uppochner. Skulle vara väldigt tacksam om någon vänlig själ har lust att ge sig ut på internet och luska fram den modellen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor