Siana Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 (redigerad) Ska du inte smälla i lite vax och platta till håret lite? Det ser lite väl lustigt ut tycker jag, men det är väl bara en smaksak. Redigerad 23 maj, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Det där var precis efter dusch och ofixat hår, har vax i nu och det är betydligt plattare dock vill jag inte att det ska se slickat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Är jag rubbad som gillar fiskehatt? http://komplettfritid.no/upload/supplier_images/elb/830680.jpg Den kanske är lite ful vid första anblick, men hey! Med pilotbrillor, skjorta och shorts tycker jag det är riktigt nice (Jag går med mössa typ resten av året) Och då är fiskehatt ett trevligt, svalt alternativ, istället för mössa 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Är jag rubbad som gillar fiskehatt? http://komplettfritid.no/upload/supplier_images/elb/830680.jpg Den kanske är lite ful vid första anblick, men hey! Med pilotbrillor, skjorta och shorts tycker jag det är riktigt nice (Jag går med mössa typ resten av året) Och då är fiskehatt ett trevligt, svalt alternativ, istället för mössa Det är ju såklart en smaksak och gillar du att köra på fiskehatt så är det klart att du ska göra det! Själv tycker jag det ger lite nybliven-pensionär-med-vitt-skägg-på-en-husvagnscamping-i-Malung-vibbar, men det är väl kanske för att man inte sett så många unga i fiskehatt... Men gillar du det så är det ju inget snack! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Det är ju såklart en smaksak och gillar du att köra på fiskehatt så är det klart att du ska göra det! Själv tycker jag det ger lite nybliven-pensionär-med-vitt-skägg-på-en-husvagnscamping-i-Malung-vibbar, men det är väl kanske för att man inte sett så många unga i fiskehatt... Men gillar du det så är det ju inget snack! Härligt att höra Tror seriöst att folk kommer ta efter det ^^ (har helt överlägset självförtroende) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Är jag rubbad som gillar fiskehatt? http://komplettfritid.no/upload/supplier_images/elb/830680.jpg Den kanske är lite ful vid första anblick, men hey! Med pilotbrillor, skjorta och shorts tycker jag det är riktigt nice (Jag går med mössa typ resten av året) Och då är fiskehatt ett trevligt, svalt alternativ, istället för mössa När jag gick i mellanstadiet någon gång var det väldigt inne, och då gick jag stolt runt med en som jag tyckte var snygg som fan. Sedan dess har jag i princip aldrig sett en jämnårig i fiskehatt. Men jag instämmer med Eudoros, gillar du det så kör på! Jag tycker faktiskt det är fulare med vanlig hatt då, nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Lite kläder jag köpt! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Dessa ramlar snart ner i min postlåda! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2011 Lite kläder jag köpt! Ser bra ut! Tycker dock att du kunde ha köpt en lite tightare skjorta. Men hey, så länge du är nöjd så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Är jag rubbad som gillar fiskehatt? Den kanske är lite ful vid första anblick, men hey! Med pilotbrillor, skjorta och shorts tycker jag det är riktigt nice (Jag går med mössa typ resten av året) Och då är fiskehatt ett trevligt, svalt alternativ, istället för mössa Fiskehatt är asnajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/500x500/18706_01_1.jpg http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/500x500/23398_01_1.jpg http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/500x500/23299_01_1.jpg http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/500x500/23024_02_1.jpg Chill. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 (redigerad) Lite kläder jag köpt! Ser lite stort ut - men bekvämt då såklart. Lajnux: Nice tröja. Valle-Ball: Fiskehatt är okej om det sker en Zombieinvasion! Redigerad 30 maj, 2011 av Saleen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Är jag rubbad som gillar fiskehatt? Den kanske är lite ful vid första anblick, men hey! Med pilotbrillor, skjorta och shorts tycker jag det är riktigt nice (Jag går med mössa typ resten av året) Och då är fiskehatt ett trevligt, svalt alternativ, istället för mössa Fiskehatt är IMO den snyggaste huvudbonaden man kan ha. I övrigt blir jag avis på alla i den här tråden som har så snygga kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 I övrigt blir jag avis på alla i den här tråden som har så snygga kläder! Hur brukar du klä dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Hur brukar du klä dig?Tischa och jeans. Jag har lagt mina coolkläder på hyllan. ... och mina coolkläder är inte så coola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 Tischa och jeans. Jag har lagt mina coolkläder på hyllan. Men, det är ju det alla andra har också jue - jag har t-shirt och jeans 9/10 när det är sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 Kul det är att vara i USA. Här har de billiga kläder. Och bra kläder. Mitt första köp var ett par Nike Air Max för 500 kronor. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Chill. Snygg jacka! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Lyckades supa bort mina Sabre Vision (Purple Haze)-brillor i helgen och måste nu köpa nya. Jag behöver er hjälp och tar gärna emot förslag på sköna brillor! Några jag har funderat på än så länge är följande men jag skulle gärna hålla nere priset lite. The Hundreds Valens Sabre Shades Way Kool Super Flat Top Eftersom att jag älskar solglasögon så börjar det bli lite småkris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 Lyckades supa bort mina Sabre Vision (Purple Haze)-brillor i helgen och måste nu köpa nya. Jag behöver er hjälp och tar gärna emot förslag på sköna brillor! Några jag har funderat på än så länge är följande men jag skulle gärna hålla nere priset lite. The Hundreds Valens Sabre Shades Way Kool Super Flat Top Eftersom att jag älskar solglasögon så börjar det bli lite småkris! 1000 spänn för ett par glajjer? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts