Jump to content

Klädskåpet!

Renard
 Share

Recommended Posts

Är jag rubbad som gillar fiskehatt?

Den kanske är lite ful vid första anblick, men hey! Med pilotbrillor, skjorta och shorts tycker jag det är riktigt nice :)

(Jag går med mössa typ resten av året) Och då är fiskehatt ett trevligt, svalt alternativ, istället för mössa :D

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den kanske är lite ful vid första anblick, men hey! Med pilotbrillor, skjorta och shorts tycker jag det är riktigt nice :)

(Jag går med mössa typ resten av året) Och då är fiskehatt ett trevligt, svalt alternativ, istället för mössa :D

Det är ju såklart en smaksak och gillar du att köra på fiskehatt så är det klart att du ska göra det! Själv tycker jag det ger lite nybliven-pensionär-med-vitt-skägg-på-en-husvagnscamping-i-Malung-vibbar, men det är väl kanske för att man inte sett så många unga i fiskehatt... :P Men gillar du det så är det ju inget snack!

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju såklart en smaksak och gillar du att köra på fiskehatt så är det klart att du ska göra det! Själv tycker jag det ger lite nybliven-pensionär-med-vitt-skägg-på-en-husvagnscamping-i-Malung-vibbar, men det är väl kanske för att man inte sett så många unga i fiskehatt... :P Men gillar du det så är det ju inget snack!

Härligt att höra :P

Tror seriöst att folk kommer ta efter det ^^ (har helt överlägset självförtroende) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag gick i mellanstadiet någon gång var det väldigt inne, och då gick jag stolt runt med en som jag tyckte var snygg som fan. Sedan dess har jag i princip aldrig sett en jämnårig i fiskehatt. ^_^

Men jag instämmer med Eudoros, gillar du det så kör på! Jag tycker faktiskt det är fulare med vanlig hatt då, nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fiskehatt är asnajs. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fiskehatt är IMO den snyggaste huvudbonaden man kan ha.

I övrigt blir jag avis på alla i den här tråden som har så snygga kläder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckades supa bort mina Sabre Vision (Purple Haze)-brillor i helgen och måste nu köpa nya. :(

Jag behöver er hjälp och tar gärna emot förslag på sköna brillor! Några jag har funderat på än så länge är följande men jag skulle gärna hålla nere priset lite.

The Hundreds Valens

Sabre Shades Way Kool

Super Flat Top

Eftersom att jag älskar solglasögon så börjar det bli lite småkris!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckades supa bort mina Sabre Vision (Purple Haze)-brillor i helgen och måste nu köpa nya. :(

Jag behöver er hjälp och tar gärna emot förslag på sköna brillor! Några jag har funderat på än så länge är följande men jag skulle gärna hålla nere priset lite.

The Hundreds Valens

Sabre Shades Way Kool

Super Flat Top

Eftersom att jag älskar solglasögon så börjar det bli lite småkris!

1000 spänn för ett par glajjer?

thefuck_1211578_0.png

• Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor