Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Hur mycket är du beredd att betala då?

Clubmasters är sjukt snygga, men jag vet inte vad du tycker om dem.

Tänkte budget, några hundra. Kan man helt seriöst se skillnad på dyra och billiga solglasögon? Kul att du föreslår Clubmasters för jag tänkte fråga om dem. Dessa t.ex, http://www.saltopeppar.se/produkt/Vintage-Froggles-Black är de snygga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla pojkar med gula vägarbetsvästar och solblekt keps från Larssons Diesel - TA AV era jävla pilotbrillor, de ökar bara er förjävlighet när ni står och röker på en full busshållsplats och försöker ragga på högstadieelever genom att påpeka hur shiny er EPA-jävel är! :crazy:

Redigerad av Eudoros
  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla pojkar med gula vägarbetsvästar och solblekt keps från Larssons Diesel - TA AV er era jävla pilotbrillor, de ökar bara er förjävlighet när ni står och röker på en full busshållsplats och försöker ragga på högstadieelever genom att påpeka hur shiny er EPA-jävel är! :crazy:

niggawut

tell more

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bild

Är också lite inne på ett par Converse, jag menar, det är ju en av de modellerna som alltid kommer funka. Har tittat på ett par mörkröda men det enda som jag är lite tveksam över är att de kostar lite. :)

Edit: Tog bort bilden.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är också lite inne på ett par Converse, jag menar, det är ju en av de modellerna som alltid kommer funka. Har tittat på ett par mörkröda men det enda som jag är lite tveksam över är att de kostar lite. :)

Edit: Tog bort bilden.

Converse är tidlösa, svinsnygga och supersköna. Värt varenda krona. Nästan alla färger är snygga, men vitt är ändå en favorit för mig såhär i sommartider. Svart är jävligt snyggt också, men ganska trist då det är det alla har.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Converse är tidlösa, svinsnygga och supersköna. Värt varenda krona. Nästan alla färger är snygga, men vitt är ändå en favorit för mig såhär i sommartider. Svart är jävligt snyggt också, men ganska trist då det är det alla har.

Det blev ett par faktiskt. :)

post-5911-0-75562400-1304381626.png

post-5911-0-15458000-1304381629.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om en webshop där man kan få tag i Converse All Star Canvas Hi, svarta, i storleken 46½ (12)? Har letat i varje skoaffär här, men ingen som har dom i större än 10. Har ett par sedan innan, men de börjar bli slitna, och måste ha ett par nya till studenten. Så skulle verkligen uppskatta lite hjälp! :)

http://www.ellos.se/dv/1-Skor-Textilskor/Converse/_/N-f7zZ1z13xz4Z1z141wc?Nr=260947&sta=f7nZ1z13xz4Z1z141wc|||0 :)

Sedan om det är lämplig utstyrsel på studenten är en annan sak, men det där diskuteras nästan varje år på det här forumet så det börjar bli tjatigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.ellos.se/dv/1-Skor-Textilskor/Converse/_/N-f7zZ1z13xz4Z1z141wc?Nr=260947&sta=f7nZ1z13xz4Z1z141wc|||0 :)

Sedan om det är lämplig utstyrsel på studenten är en annan sak, men det där diskuteras nästan varje år på det här forumet så det börjar bli tjatigt!

Svarta i 46½ finns inte där heller! Är den storleken borttagen, eller vadå? :cry:

Fann dom nu på officiella hemsidan. Kostade dock jävligt mycket där, men det får det väl vara värt! :)

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att beställa den här t-shirten att ha på spelningar och liknande :) Dock kanske jag flyttar upp texten på ärmarna lite högre upp mot axlarna. Men aja!

allabn_1208442_0.jpg

Två åsikter...

- Om du ska investera i en t-shirt tycker jag att du borde investera i en riktig domän också.

- Tråkig font!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att beställa den här t-shirten att ha på spelningar och liknande :) Dock kanske jag flyttar upp texten på ärmarna lite högre upp mot axlarna. Men aja!

allabn_1208442_0.jpg

Eh... nej. Bara nej. Ganska fult med "http://" överst och egentligen över huvud taget... men hela idén liksom, folk lär ju veta vem det är som står på scenen och du behöver inte någon krystad tröja för att få några feta artistbilder. Det finns väl inga stora musiker som skyltar med sitt namn på det viset?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...