Saleen Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 (redigerad) http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=25387 Den var schysst! Själv köpte jag denna för kanske ett par månader sedan. Favoritskjortan. Fifth Avenue Shoe Repair. (kan säga att jag fick den nedsatt ) Redigerad 13 april, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 (redigerad) Jag har fått kläderna nu! Alla passar! Kan tipsa Lajjan om solid-t-shirten då den var en sådan sorts t-shirt som efterfrågades - lite längre. Den hade utmärkt passform på mig som är lite smalare - den gick längre ner utan för den sakens skull vara för bred om bröstet. Edit: Två mindre klagomål. 1. Vafan Junkyard, vilken pinsamt lång leveranstid ni har. Sist tog det 3 dagar, nu 8. Dessutom står det 1-6 dagar på hemsidan. 2. De chinos jag köpte var mycket ljusare på bilden, istället har de en färg som är väldigt lik mina gamla. Alltid tråkigt med två plagg som ser nästan identiska ut, så folk tror att man lodar runt i samma byxor hela tiden... Redigerad 1 april, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2011 (redigerad) O_o Redigerad 2 april, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2011 JAlltid tråkigt med två plagg som ser nästan identiska ut, så folk tror att man lodar runt i samma byxor hela tiden... Care? Jag springer runt i samma byxor 6 av 7 dagar i veckan. True story faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2011 Trött på kepsar. Min new era börjar på att se snuskig ut. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Dags att börja kolla på shorts. Någon som vet var man kan få tag på några sköna shorts som slutar strax över knäskålarna och inte kostar mer än 5-600? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Dags att börja kolla på shorts. Någon som vet var man kan få tag på några sköna shorts som slutar strax över knäskålarna och inte kostar mer än 5-600? H&M, Cheap Monday. Köp ett par jeans, chinos. Klipp lite längre än din önskade längd och vik sedan 2-3 gånger. Blir nästan för bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 (redigerad) Dags att börja kolla på shorts. Någon som vet var man kan få tag på några sköna shorts som slutar strax över knäskålarna och inte kostar mer än 5-600? Du kan kolla på Carlings efter ett par These Glory Days-shorts. Appråpå shorts - när anser ni det är okej/inte okej att ha på sig shorts? Det finns ju många människor (inklusive mig själv till viss del) som är lite smått konservativa kring detta. Redigerad 13 april, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Ni kläd-ministrar som kan det här med att köpa skor. Jag har ankfötter, dvs breda fötter. Därför har jag alltid använt skateskor pga. att de är gjorda på det sättet att de är mycket bredare än vanliga skor.. Men finns det några märken med typiska canvasskor eller vadfan som helst som inte är skate? Jag är trött något djävulskt på skateskor, men pga. mina breda fötter så har jag aldrig liksom tittat på något annat och oftast så finns det aldrig några skor som ser bra ut på typiska typ stadium eller whatever. Tips/help/någon som har en fotförminsknings-stråle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Tips/help/någon som har en fotförminsknings-stråle? Testa ett par Clark Desert boot eller liknande? De borde väl funka rätt bra på lite bredare fötter? Om man enbart tittar på modellen så känns dem ju inte särskilt smala? http://insepia.net/kendricklo/wp-content/uploads/2010/04/clarksdesertboot.jpg Nu kostar ju ett par sådana en slant och jag vet inte om de passar dig stilmässigt eller om du själv tycker den ser speciellt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 (redigerad) Fan, jag skriver så sällan i den här tråden att jag glömde att jag varit in och fyllepostat. Jag har fortfarande inte köpt ny vårjacka (går i min gamla) men nu under påskhelgen ska jag försöka införskaffa en. Vad har du tänkt dig för prisklass då? Tiger Of Sweden har väldigt stilrena och snygga trenchcoats tycker jag, men de kostar ju lite också. Annars kan man hitta snygga jackor och rockar på HM för ett gediget pris. Nu vet jag inte om det är något som faller dig i smaken, men HÄR är en jacka jag funderade lite på tidigare som inte är allt för preppy. Riktigt snygg och dessutom till ett kanonpris! Även denna har jag varit sugen på. http://www.asos.com/Asos/Asos-Cotton-Parka/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1294635&cid=3606&Rf-800=-1,70.000&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Khaki Denna, som min kompis äger. Väldigt diskret och fruktansvärt stilfull. Tack, tack. Jag lägger dem på minnet. Budget: ca 8000kr (800€) men billigare är absolut inte fel, snarare tvärtom. Borde kanske sagt att jag inte klär så värst bra i ljusa kulörer; passar bättre i mörkt/svart. Men tack likafullt! Keep'em coming , och som sagt är jag i första hand intresserad av förslag på märken rent generellt. :yeS: Redigerad 21 april, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Tack, tack. Jag lägger dem på minnet. Budget: ca 8000kr (800€) men billigare är absolut inte fel, snarare tvärtom. Borde kanske sagt att jag inte klär så värst bra i ljusa kulörer; passar bättre i mörkt/svart. Men tack likafullt! Keep'em coming , och som sagt är jag i första hand intresserad av förslag på märken rent generellt. :yeS: Personligen föredrar jag Burberry London (även om Brit kanske är skönare när det är sommarväder), dock är dessa i väldigt ljus kulör och kanske inte vad du efterfrågar. Boss har snygga mörka trenchcoats om jag inte minns helt fel. Även Tiger har fina trenchcoats, dock är dessa lite sportiga och inte så klassiska och därför inte vad du efterfrågar. JLindeberg har fina marinblå trenchcoats, dock är dessa inte dubbelknäppta. Alla (förutom Burberry London som ligger 500kr över) är någon eller några tusenlappar under din budget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 Fan, jag skriver så sällan i den här tråden att jag glömde att jag varit in och fyllepostat. Jag har fortfarande inte köpt ny vårjacka (går i min gamla) men nu under påskhelgen ska jag försöka införskaffa en. Tack, tack. Jag lägger dem på minnet. Budget: ca 8000kr (800€) men billigare är absolut inte fel, snarare tvärtom. Borde kanske sagt att jag inte klär så värst bra i ljusa kulörer; passar bättre i mörkt/svart. Men tack likafullt! Keep'em coming , och som sagt är jag i första hand intresserad av förslag på märken rent generellt. :yeS: Acne - wailer sand mitt bästa köp någonsin, kan nog vara svår att få tag på, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 (redigerad) Någon som har erfarenhet av smartguy.se? De hade ganska rejäla rabatter. Är sugen på att köpa lite fler kläder men min studentbudget börjar protestera. Edit: Den verkar vara grön. Det är tråkigt om Humör är fjortisstämplat för jag tycker de har sjukt snygga t-shirts: Etc Redigerad 23 april, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Det är tråkigt om Humör är fjortisstämplat för jag tycker de har sjukt snygga t-shirts: http://static.smartkids.dk/smartguy/48413/3/48413_1_2_3.jpg http://static.smartkids.dk/smartguy/48222/19/48222_1_2_19.jpg Etc Inte i min värld. Där är det snygga kläder som bärs av de människor som tycker att kläderna är snygga. Punkt. Kör på om du gillart. Skit i stämplar n shiat 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Någon som har en aning om vart man köper stora enfärgade t-shirtar med en ficka på bröstkorgen typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Inte i min värld. Där är det snygga kläder som bärs av de människor som tycker att kläderna är snygga. Punkt. Kör på om du gillart. Skit i stämplar n shiat Cheers! Det blev följande. Såga på: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Beställt! http://media.threadless.com//imgs/products/2682/636x460design_01.jpg http://media.threadless.com//imgs/products/2682/636x460shirt_guys_01.jpg Deras organiska t-shirts är helt gudomligt sköna! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Tips på snygga solglasögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 (redigerad) Tips på snygga solglasögon? Hur mycket är du beredd att betala då? Clubmasters är sjukt snygga, men jag vet inte vad du tycker om dem. Redigerad 27 april, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts