Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Den såg riktigt go ut!

Edit: Fast modellen är 11 cm kortare än jag och XL är "bara" fyra centimeter längre.. Skulle aldrig sitta sådär på mig. Fuck min kroppsform. :( Är ju dock inte första gången det här händer; det är regel snarare än undantag att kläder sitter helt skevt på mig. :angry:

Jag känner igen mig, vi kan ju starta en Linköpingsbaserad klubb för de skeva om du vill. Något som verkligen suger är när man hittar en snygg t-shirt där storlekem med bra längd samtidigt är så bred att den går att trä runt en ubåt. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner igen mig, vi kan ju starta en Linköpingsbaserad klubb för de skeva om du vill. Något som verkligen suger är när man hittar en snygg t-shirt där storlekem med bra längd samtidigt är så bred att den går att trä runt en ubåt. :confused:

Jodå, kan förstå att du har än mer problem då du mig veterligen är lite tunnare än vad jag är. (no offence)

Men ska vi ranta på riktigt så är benen mitt största problem. Mina vader är rätt grova så vill jag köpa något som är brett nog där nere så blir de alldeles för läsa i midjan! Och är det då ett par byxor som har storlekar både på längd och på bredd så finns det aldrig de som är lagom långa men också lagom breda. Helt otroligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, kan förstå att du har än mer problem då du mig veterligen är lite tunnare än vad jag är. (no offence)

Men ska vi ranta på riktigt så är benen mitt största problem. Mina vader är rätt grova så vill jag köpa något som är brett nog där nere så blir de alldeles för läsa i midjan! Och är det då ett par byxor som har storlekar både på längd och på bredd så finns det aldrig de som är lagom långa men också lagom breda. Helt otroligt.

Nja, förut var jag tunnare men efter barmark och kost så väger jag nu in runt 90-strecket så det är inte några större problem. :naughty: Men jag är knappast tjock och fyller därför inte ut alla breda tröjor i XL. Har L på 90 % av de jag äger men ibland hittar man även några i den storleken som är onödigt breda.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN JAG VILL HA SISTA ORDET.

---

Är den här snygg eller bara gräslig? Eller fjortisstämplad? Kan fan inte bestämma mig.

Gräslig, och nu när du väl nämner det så är det lite fjortisvarning på den också. Måste finnas mycket bättre jacka att köpa för de pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gräslig, och nu när du väl nämner det så är det lite fjortisvarning på den också. Måste finnas mycket bättre jacka att köpa för de pengarna!

Min flickvän röstade på den. Nu blir det jobbigt! Vad väljer man, kärleken eller forumet? sad_1182040_0.gif

Om ändå Eminem kunde posta sin jacka till mig.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda som stör mig är att materialet verkar vara så jäkla högglansigt.

Det vet jag om att humör brukar ha på sina jackor. Köpte en jacka som dem gjort ifjol och den trivdes jag med, var ungefär samma material i den.

Att det är högglansigt tar jag, det gillar jag. haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet jag om att humör brukar ha på sina jackor. Köpte en jacka som dem gjort ifjol och den trivdes jag med, var ungefär samma material i den.

Att det är högglansigt tar jag, det gillar jag. haha.

Dåså. :)

---

Nu har jag äntligen fått iväg en beställning i alla fall. Blev följande:

Jepp, den som Lajnux länkade. Tyckte den var skitsnygg.

Hoppas de passar nu... pinch_1182596_0.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har redan införskaffat vårjacka, hittade en supermysig som jag är jättenöjd med.

Är det luva eller vad är det vid kragen där uppe? Den finns inte i mörkblått? :teehee:

Den är skitsnygg men skulle fan vara drömvårjackan om den hade mindre detaljer (sömmar osv), vita snören även uppe vid halsen och om det var tydligare att det var en luva (men det kanske det, som sagt, är?).

Hittade den nu så nevermind. Alldeles för dyr för mig ändå. :P

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...