Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Hittade den på Vailents officiella facebook-sida. http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/VAILENT/360046989798

Helt okej. Mycket som funkar som standardplagg, men det fanns en hel del gräsliga tröjor också!

Appropå älskligsplagg - mina Acnejeans är nog det bästa köp jag gjort. Dem var dyra men ack så bekväma och snygga. :wub:

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Appropå älskligsplagg - mina Acnejeans är nog det bästa köp jag gjort. Dem var dyra men ack så bekväma och snygga. :wub:

Jag har 4 acne jeans och är bara nöjd med 1 par, som är ett par damjeans i storlek 27/32.

Acne Flex Wet Black

Så, om några av er är i den skaran med killar som gärna har tighta jeans så kan jag VARMT rekommendera dessa.

Längden är helt PERFEKT och behöver inte sys upp.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:yes: bigsmile_1182717_1.gif

Den såg lite stor ut. Kanske ser lite annorlunda ut IRL. Knappen längst ner bör eventuellt låtas vara så man får lite fall på den också. Personligen är ja inte 100 på färgkombinationen men hey, det var en mysig grå färg med. :)

har det börjat bli inne med ringar bland killar? jag personligen tycker det är det största brottet mot mode i världshistorien. Så sjukt fult alla gånger. Vigselring är väll ett undantag

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! (;)) eventuellt att enstaka personer kan 'pull-it-off' men det är extremt sällsynt.

edit:

själv köpte jag ett par nudie jeans för halva priset. :D

http://shop.nudiejeans.com/data/product/images/XL/2006_201104138405788103.jpg

(tag hänsyn att en människa fattas i bilden! :()

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har det börjat bli inne med ringar bland killar? jag personligen tycker det är det största brottet mot mode i världshistorien. Så sjukt fult alla gånger. Vigselring är väll ett undantag

Jag kör väldigt mycket på ringar. Ibland är det otroligt snyggt. Beror förstås på hur man bär dem. Men i allmänhet: smycken är fantastiskt. Har i princip alltid armband och halsband och ringar. Då det passar, dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var på en tillfällig-outlet här i staden som skulle dra vidare och således hade utförsäljning. Köpte nyttigkläder i form av en fleecetröja för 185kr (ord. 795), regnställ för 250kr (ord 1295) och en gymt-shirt för 60kr (ord. 249). Ordinarepriserna får man kanske ta med en nypa salt eftersom märkena är helt okända för mig, men jag är mycket nöjd ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...