Halo Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Någon som vet någon svensk internetbutik där man kan beställa dessa, eller liknande? Om inte, så vilken vanlig butik som hellst som säljer dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Tröja inhandlad. köpt var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 köpt var? Jag heter då inte Kalle, men eftersom han själv uttryckt sig att han bara köper märkeskläder och det där är en Ben Sherman så skulla jag tro eller nästa veta att den är köpt på MQ. Antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 (redigerad) Köpte dessa för inte så länge sen. Tror dem var lite smalare, på höjden. Redigerad 23 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Jag heter då inte Kalle, men eftersom han själv uttryckt sig att han bara köper märkeskläder och det där är en Ben Sherman så skulla jag tro eller nästa veta att den är köpt på MQ. Antagligen... Inte bara märkeskläder, HM-kläder också Tröjan är köpt i en butik som heter Inside, i Kalmar. Finns säkert i en del MQ-butiker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Inte bara märkeskläder, HM-kläder också Tröjan är köpt i en butik som heter Inside, i Kalmar. Finns säkert i en del MQ-butiker också. Vad kostade den? Vill köpa jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Vad kostade den? Vill köpa jag med 400kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Inte bara märkeskläder, HM-kläder också Tröjan är köpt i en butik som heter Inside, i Kalmar. Finns säkert i en del MQ-butiker också. Den var iallafall väldigt ful.. Men det är nog bara jag som tycker det.. Jag tycker ju om skumma och svarta kläder enligt de flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Den var iallafall väldigt ful.. Men det är nog bara jag som tycker det.. Jag tycker ju om skumma och svarta kläder enligt de flesta Och det där är inte en skum svart t-shirt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Den var iallafall väldigt ful.. Men det är nog bara jag som tycker det.. Jag tycker ju om skumma och svarta kläder enligt de flesta Visa bilder på din klädstil då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Visa bilder på din klädstil då. Visst kan jag göra det. Ungefär något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Visst kan jag göra det. Ungefär något sådant Blä, finns hur många sånnadär som hellst i min skola, man börjar nästan tro att världen ska gå under när de även ritar tårar under ögonen i svart. Nu vet jag itne om du är sånn men den där bilden ger mig den bilden....haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 Blä, finns hur många sånnadär som hellst i min skola, man börjar nästan tro att världen ska gå under när de även ritar tårar under ögonen i svart. Nu vet jag itne om du är sånn men den där bilden ger mig den bilden....haha. HAHA! Med detär bara patetiskt.. Jag bär svart för att jag trivs och tycker jag ser bra ut i det. Varför gå i kläder som man inte tycker om för? Det är bara korkat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 HAHA! Med detär bara patetiskt.. Jag bär svart för att jag trivs och tycker jag ser bra ut i det. Varför gå i kläder som man inte tycker om för? Det är bara korkat.. Som jag sa så visste jag inte om du var sånn eller ej och som du säger, trivs man så trivs man. Min åsikt kvarstår dock om att jag inte tycker det är snyggt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 HAHA! Med detär bara patetiskt.. De flesta av mina gamla vänner hoppade på ett tåg och såg likadana ut bara för att en stark, charismatisk person bar kläderna från början. Skulle inte förvåna mig om du var likadan. Du reagerar på exakt samma sätt åtminstånde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Visst kan jag göra det. Ungefär något sådant Helt okej... ... om man ska på maskerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Tröja inhandlad. Se där ja. Ullared 39:-. Då köpte du la en del då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Se där ja. Ullared 39:-. Då köpte du la en del då... Han skrev att den kostade 400:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Som jag sa så visste jag inte om du var sånn eller ej och som du säger, trivs man så trivs man. Min åsikt kvarstår dock om att jag inte tycker det är snyggt . Helt okej... ... om man ska på maskerad Alla får ha sina åsikter.. Jag har mina, ni har era.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 Se där ja. Ullared 39:-. Då köpte du la en del då... HAHAHA. jävlar vad rolig du är, jag dör av skratt. Alla får ha sina åsikter.. Jag har mina, ni har era..Ytterst tveksamt. Borde inte vara tillåtet att bära sådana styggelser till kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts