felshoe Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Så jävla svårt att hitta snygga skjortor. Var får man tar på snygga skjortor? Jag vill ha en snygg skjorta. HM har jäkligt många snygga skjortor inne på avdelningarna där de har kostymer, bl.a. Jag beställer alltid hem mina kläder via deras katalog när jag inte orkar gå runt i deras massiva butiker och hitta ett par bra skjortor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Nu lär jag väl bli skrattad åt, men något åt den här stilen är en "snygg" skjorta enligt mig. http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=60339&pos=19 Och kollar runt där ni säger, men som Kebab skrev, det är jävligt svårt att veta om den sitter bra. Speciellt när man är.. Ähum.. Lite större! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Nu lär jag väl bli skrattad åt, men något åt den här stilen är en "snygg" skjorta enligt mig. http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=60339&pos=19 Och kollar runt där ni säger, men som Kebab skrev, det är jävligt svårt att veta om den sitter bra. Speciellt när man är.. Ähum.. Lite större! Inget fel på den. Kan tänka mig att du kan finna något intressant i din lokala Carlings-butik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Nu lär jag väl bli skrattad åt, men något åt den här stilen är en "snygg" skjorta enligt mig. http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=60339&pos=19 Och kollar runt där ni säger, men som Kebab skrev, det är jävligt svårt att veta om den sitter bra. Speciellt när man är.. Ähum.. Lite större! Den var sjukt snygg. Jag har börjat handla, speciellt skjortor, ganska frekvent på den närbelägna Jack&Jones-butiken. Jag hade fått för mig att jag inte gillade deras stil tills jag gick in där för ett tag sedan. I was wrong Även om den sjukt trevliga personalen kanske lägger på lite extra plus så har de mycket snygga kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Den var sjukt snygg. Jag har börjat handla, speciellt skjortor, ganska frekvent på den närbelägna Jack&Jones-butiken. Jag hade fått för mig att jag inte gillade deras stil tills jag gick in där för ett tag sedan. I was wrong Även om den sjukt trevliga personalen kanske lägger på lite extra plus så har de mycket snygga kläder. Har de lagt ner tryck-på-ryggen-historian de körde med i så många år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 Om ni ska köpa skjortor så snälla köp från Our Legacy <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 Om ni ska köpa skjortor så snälla köp från Our Legacy <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Har du aktier där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 Har de lagt ner tryck-på-ryggen-historian de körde med i så många år? :yes: Åtminstone köper jag absolut aldrig sådana slags fuläckelskjortor och har inte lagt märke till något dylikt sedan jag fick upp ögonen för affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 :yes: Åtminstone köper jag absolut aldrig sådana slags fuläckelskjortor och har inte lagt märke till något dylikt sedan jag fick upp ögonen för affären. Sweet, då ska jag nog våga mig in där igen. Har tyvärr varit OTROLIG WT-varning på den affären de senaste tre-fyra åren. Är det någon som har koll på vandringskängor? Kikade på ett par idag som kostade 3000 (fast de var på 50%-rea). Det som slog mig var att jag hade trott att det var billig skit om det inte var för prislappen. Anledning: sulan var stenhård. Jag försökte böja på skon med händerna, men det gick inte. Tror jag ska gå tillbaka och testa dem och även fråga folket i affären varför de är så vansinnigt stela, det kan ju knappast vara bekvämt i längden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2010 Sweet, då ska jag nog våga mig in där igen. Har tyvärr varit OTROLIG WT-varning på den affären de senaste tre-fyra åren. Är det någon som har koll på vandringskängor? Kikade på ett par idag som kostade 3000 (fast de var på 50%-rea). Det som slog mig var att jag hade trott att det var billig skit om det inte var för prislappen. Anledning: sulan var stenhård. Jag försökte böja på skon med händerna, men det gick inte. Tror jag ska gå tillbaka och testa dem och även fråga folket i affären varför de är så vansinnigt stela, det kan ju knappast vara bekvämt i längden eller? Du tror bara de är dyra på grund av det, för du är egentligen en svagis. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Införskaffad: Lätt en av mina favvo t-shirts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2010 Ny t-shirt köpte jag idag. Kolla på länken eftersom det är många bilder från olika vinklar. Väldigt skön passform och så är det små små hål över hela tröjan. snyggt som fan. http://www.freudiankicks.com/no/webshop/designers/horace/product2781/ Köpte även en jeansjacka som jag klippte av ärmarna på så det blev en jeansväst. Men tyvärr var den lite för stor märkte jag när jag var klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 (redigerad) Hittade en fin jeansskjorta idag. Lite skrynklig på bilden då den var direkt från butiken. Redigerad 15 december, 2010 av Eudoros 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Hittade en fin jeansskjorta idag. Lite skrynklig på bilden då den var direkt från butiken. Jag tycker att jeansskjortor är snyggare skrynkliga. Jag stryker aldrig min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Jag tycker att jeansskjortor är snyggare skrynkliga. Jag stryker aldrig min. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Beställt! http://media.threadless.com//imgs/products/2520/636x460design_01.jpghttp://media.threadless.com//imgs/products/2520/636x460shirt_guys_01.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 (redigerad) Beställt! http://media.threadless.com//imgs/products/2520/636x460design_01.jpghttp://media.threadless.com//imgs/products/2520/636x460shirt_guys_01.jpg Najs! Snyggare än den färglada versionen faktiskt (vilken jag har i min ägo). Måste man betala tullavgifter när man bara beställer en t-shirt? Redigerad 20 december, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Najs! Snyggare än den färglada versionen faktiskt (vilken jag har i min ägo). Måste man betala tullavgifter när man bara beställer en t-shirt? Jo, tror det. Den där var dock grymt dyr, men det är för att det är lite "finare" tyg. Pungade ut 35 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Måste man betala tullavgifter när man bara beställer en t-shirt? Det måste du på allt, men bara om dom fångar det Enda undantaget jag vet är sådant som är skickat som "gift" och där värdet inte överstiger 300kr (eller motsvarande). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Jag tycker att jeansskjortor är snyggare skrynkliga. Jag stryker aldrig min. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts