Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Så jävla svårt att hitta snygga skjortor. Var får man tar på snygga skjortor? Jag vill ha en snygg skjorta.

HM har jäkligt många snygga skjortor inne på avdelningarna där de har kostymer, bl.a. Jag beställer alltid hem mina kläder via deras katalog när jag inte orkar gå runt i deras massiva butiker och hitta ett par bra skjortor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu lär jag väl bli skrattad åt, men något åt den här stilen är en "snygg" skjorta enligt mig.

http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=60339&pos=19

Och kollar runt där ni säger, men som Kebab skrev, det är jävligt svårt att veta om den sitter bra. Speciellt när man är.. Ähum.. Lite större!

Inget fel på den. Kan tänka mig att du kan finna något intressant i din lokala Carlings-butik!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu lär jag väl bli skrattad åt, men något åt den här stilen är en "snygg" skjorta enligt mig.

http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=60339&pos=19

Och kollar runt där ni säger, men som Kebab skrev, det är jävligt svårt att veta om den sitter bra. Speciellt när man är.. Ähum.. Lite större!

Den var sjukt snygg. Jag har börjat handla, speciellt skjortor, ganska frekvent på den närbelägna Jack&Jones-butiken. Jag hade fått för mig att jag inte gillade deras stil tills jag gick in där för ett tag sedan. I was wrong :mellow: Även om den sjukt trevliga personalen kanske lägger på lite extra plus så har de mycket snygga kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var sjukt snygg. Jag har börjat handla, speciellt skjortor, ganska frekvent på den närbelägna Jack&Jones-butiken. Jag hade fått för mig att jag inte gillade deras stil tills jag gick in där för ett tag sedan. I was wrong :mellow: Även om den sjukt trevliga personalen kanske lägger på lite extra plus så har de mycket snygga kläder.

Har de lagt ner tryck-på-ryggen-historian de körde med i så många år?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:yes:

Åtminstone köper jag absolut aldrig sådana slags fuläckelskjortor och har inte lagt märke till något dylikt sedan jag fick upp ögonen för affären.

Sweet, då ska jag nog våga mig in där igen. Har tyvärr varit OTROLIG WT-varning på den affären de senaste tre-fyra åren.

Är det någon som har koll på vandringskängor? Kikade på ett par idag som kostade 3000 (fast de var på 50%-rea). Det som slog mig var att jag hade trott att det var billig skit om det inte var för prislappen. Anledning: sulan var stenhård. Jag försökte böja på skon med händerna, men det gick inte. Tror jag ska gå tillbaka och testa dem och även fråga folket i affären varför de är så vansinnigt stela, det kan ju knappast vara bekvämt i längden eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sweet, då ska jag nog våga mig in där igen. Har tyvärr varit OTROLIG WT-varning på den affären de senaste tre-fyra åren.

Är det någon som har koll på vandringskängor? Kikade på ett par idag som kostade 3000 (fast de var på 50%-rea). Det som slog mig var att jag hade trott att det var billig skit om det inte var för prislappen. Anledning: sulan var stenhård. Jag försökte böja på skon med händerna, men det gick inte. Tror jag ska gå tillbaka och testa dem och även fråga folket i affären varför de är så vansinnigt stela, det kan ju knappast vara bekvämt i längden eller?

Du tror bara de är dyra på grund av det, för du är egentligen en svagis. B)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny t-shirt köpte jag idag.

Kolla på länken eftersom det är många bilder från olika vinklar.

Väldigt skön passform och så är det små små hål över hela tröjan. snyggt som fan.

http://www.freudiankicks.com/no/webshop/designers/horace/product2781/

Köpte även en jeansjacka som jag klippte av ärmarna på så det blev en jeansväst.

Men tyvärr var den lite för stor märkte jag när jag var klar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs! Snyggare än den färglada versionen faktiskt (vilken jag har i min ägo).

Måste man betala tullavgifter när man bara beställer en t-shirt?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...