Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

I denna utstyrsel är jag redo att ta mig an snöovädret som blåst in över Skåne.

Ser aningen mongo ut på bilden, men det är sånt som händer.

Hahaha! Trodde att du hade en überpropeller på huvudet innan jag såg att det var ett gevär! :lol:

Redigerad av Renard
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ingen som pälsar på sig ordentligt här på forumet? Själv glider man omkring och ser ut som en glad eskimå i dessa dagar.

Längtar tills våren då MC-jackan och de trasiga jeansen åker på igen. Can't rock in the wintertimes :(

Är det så kallt? Jag kör fortfarande med jeans (dock inte trasiga) och MC-jackan.

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att för stor del av mitt liv just nu tar stryk av att jag inte har några ordentliga vinterskor. Har inte haft det på mååååååånga år, men efter lumpen insåg jag att det fan är skönt att slippa fuktiga strumpor... Och jag har heller aldrig förr haft så svala sommarskor som i år.

Har varit runt i stadens alla skoaffärer och hittar INGET av intresse. Jag vill inte ha boots. Jag vill inte ha "klassiska" kängor. Jag vill kanske ha ökenkängor eller vad de nu kallas men hittar inga som känns prisvärda. Och jag vill inte ha vintriga sneakers som är som vilka skor som helst fast något högre i skaftet och så lite låtsasludd längst upp.

Ska imorgon ut till Tornby-området och kolla läget. Hittar jag inget snyggt så får jag skita i allt vad stil heter och köpa ett par för högt prissatta, fotriktiga kängor i stil med dessa:

Men det vill jag ju helst undvika!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit runt i stadens alla skoaffärer och hittar INGET av intresse. Jag vill inte ha boots. Jag vill inte ha "klassiska" kängor. Jag vill kanske ha ökenkängor eller vad de nu kallas men hittar inga som känns prisvärda.

Men det vill jag ju helst undvika!

Jag köpte ökenkängor för ett par veckor sedan och har aldrig frusit så mycket om fötterna som nu. Det är ett bra märke på dem, så det har inte med det att göra. Materialet - tunt läder - går inte. Efter en timma ute är mina fötter helt bortdomnade.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det svåra med skjortor imo är att det är omöjligt att avgöra om den är snygg eller inte när den hänger på galgen. Blir lurad varje gång; ofta kollar jag på en skjorta med jävligt schysta färger och/eller mönster bara för att inse att det ser ut som röv så fort den sitter på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...