Renard Skrivet 25 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 (redigerad) I denna utstyrsel är jag redo att ta mig an snöovädret som blåst in över Skåne. http://img830.imageshack.us/img830/5319/erhmlolkl.png Ser aningen mongo ut på bilden, men det är sånt som händer. Hahaha! Trodde att du hade en überpropeller på huvudet innan jag såg att det var ett gevär! Redigerad 25 november, 2010 av Renard 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Jag köpte en vanlig ljusgrå collagetröja på Weekday i tisdags. I onsdags så klippte jag bort kragen och klippte lite slitningar nere i mudden (heter det så?) Slängde tröjan i vatten och klor och skrapade hela tröjan med sandpapper. Nu har jag en skit cool trashad tröja. pic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Tyckte jag behövde nya skor då jag läste -5 på termometern idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Tyckte jag behövde nya skor då jag läste -5 på termometern idag. Onekligen skitsnygga! Är de vintervärdiga eller är det skenet som bedrar? Bild på sulmönstret efterfrågas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 (redigerad) Är det ingen som pälsar på sig ordentligt här på forumet? Själv glider man omkring och ser ut som en glad eskimå i dessa dagar. Längtar tills våren då MC-jackan och de trasiga jeansen åker på igen. Can't rock in the wintertimes Redigerad 25 november, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 (redigerad) Är det ingen som pälsar på sig ordentligt här på forumet? Själv glider man omkring och ser ut som en glad eskimå i dessa dagar. Längtar tills våren då MC-jackan och de trasiga jeansen åker på igen. Can't rock in the wintertimes Är det så kallt? Jag kör fortfarande med jeans (dock inte trasiga) och MC-jackan. Redigerad 25 november, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Är det ingen som pälsar på sig ordentligt här på forumet? Själv glider man omkring och ser ut som en glad eskimå i dessa dagar. Det gör jag, men vissa dagar vill jag se frän ut och drar på mig min road jacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Onekligen skitsnygga! Är de vintervärdiga eller är det skenet som bedrar? Bild på sulmönstret efterfrågas! Tycker de är verkligen perfekta för vintern (För mig iaf!) Here you go Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 (redigerad) Är det så kallt? Jag kör fortfarande med jeans (dock inte trasiga) och MC-jackan. Blir ett jävla liv på morsan om man inte gör som hon vill. Så det är bara att lida sig igenom detta helvete som vi i Sverige kallar för "vinter". Redigerad 25 november, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 pic! Lite dåligt ljus, men det duger. Ja, jag vet, jag ser ut som jag har världens bredaste axlar! STOR BILD! http://data.fuskbugg.se/dipdip/DSC_0924.JPG 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 (redigerad) Lite dåligt ljus, men det duger. Ja, jag vet, jag ser ut som jag har världens bredaste axlar! STOR BILD! Snygg? Redigerad 27 november, 2010 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Snygg? Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Nån som har en aning om vad detta är för skor och vart man kan köpa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 Känns som att för stor del av mitt liv just nu tar stryk av att jag inte har några ordentliga vinterskor. Har inte haft det på mååååååånga år, men efter lumpen insåg jag att det fan är skönt att slippa fuktiga strumpor... Och jag har heller aldrig förr haft så svala sommarskor som i år. Har varit runt i stadens alla skoaffärer och hittar INGET av intresse. Jag vill inte ha boots. Jag vill inte ha "klassiska" kängor. Jag vill kanske ha ökenkängor eller vad de nu kallas men hittar inga som känns prisvärda. Och jag vill inte ha vintriga sneakers som är som vilka skor som helst fast något högre i skaftet och så lite låtsasludd längst upp. Ska imorgon ut till Tornby-området och kolla läget. Hittar jag inget snyggt så får jag skita i allt vad stil heter och köpa ett par för högt prissatta, fotriktiga kängor i stil med dessa: http://se.roots.no/static/images/products/h10/10H0319.jpg Men det vill jag ju helst undvika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2010 (redigerad) Har varit runt i stadens alla skoaffärer och hittar INGET av intresse. Jag vill inte ha boots. Jag vill inte ha "klassiska" kängor. Jag vill kanske ha ökenkängor eller vad de nu kallas men hittar inga som känns prisvärda. Men det vill jag ju helst undvika! Jag köpte ökenkängor för ett par veckor sedan och har aldrig frusit så mycket om fötterna som nu. Det är ett bra märke på dem, så det har inte med det att göra. Materialet - tunt läder - går inte. Efter en timma ute är mina fötter helt bortdomnade. Redigerad 30 november, 2010 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 DET FINNS JU INGA VETTIGA JÄVLA VINTERSKOR NÅGONSTANS! När jag väl hade bestämt mig för att köpa ett par som var mer i promenadskoklass SÅ FANNS GIVETVIS INTE MIN STORLEK!!!1 45-45½ brukar ALLTID finnas! FFFUUUUUUU- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Köpte en drypande fet jacka idag! Snyggaste jag sett typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Så jävla svårt att hitta snygga skjortor. Var får man tar på snygga skjortor? Jag vill ha en snygg skjorta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Så jävla svårt att hitta snygga skjortor. Var får man tar på snygga skjortor? Jag vill ha en snygg skjorta.Nu har jag egentligen ingen koll på vad du tycker gör en skjorta snygg eller var man EGENTLIGEN köper snygga skjortor, men jag tycker att Dressman har snygga och redigt sköna skjortor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Det svåra med skjortor imo är att det är omöjligt att avgöra om den är snygg eller inte när den hänger på galgen. Blir lurad varje gång; ofta kollar jag på en skjorta med jävligt schysta färger och/eller mönster bara för att inse att det ser ut som röv så fort den sitter på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts