Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

http://shop.appertiff.com/default.asp?cat=109

:)

Edit: ÅH! Axel, du måste ha varit så söt som barn :D

Jag gjorde mitt allra bästa! :P

Haha, men tack (:. Tror förresten att jag är sötare nu än som barn. Var rätt tjock, om jag ska vara ärlig. Och ärligt talat - man kan bara vara söt in i tjugoårsåldern. Jag peakade vid sjutton-nittonårsåldern, tror jag.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan, jag kan inte spåra min Topman-beställning, står bara att de inte kan spåra internationella beställningar för tillfället. Någon som har beställt ifrån Topman? Hur lång tid tog det?

Edit: Sedärja, hade visst fått den idag, haha. Rakt ner i brevlådan, trevligt.

Såhär blev den kombinerad med förra veckans t-shirt! Tröjan var lite mer turkos/grönaktig än väntat, men men.

P.S, fan vad jag måste köpa en digitalkamera/iPhone 4...

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver hjälp. Jag vill hitta följande skor:

2292550219_769f621231_b_1191090_0.jpg

Leta med mig! Det är världens finaste skor.

Och nej, det är inte vilka boots i mängden.

(Och ja, jag har hittat min BOY-keps.)

Puss och kram alla lyckliga söta små människor!

Ett tips är väl att försöka spåra kostymören. Kolla upp var bilden kommer ifrån och vem som tog den. Har du tur kanske du hittar ett telefonnummer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips är väl att försöka spåra kostymören. Kolla upp var bilden kommer ifrån och vem som tog den. Har du tur kanske du hittar ett telefonnummer.

Den är dock från mitten av åttiotalet, så det är lite klurigt. Tvivlar att de finns längre. Menar mest bara några som är identiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är dock från mitten av åttiotalet, så det är lite klurigt. Tvivlar att de finns längre. Menar mest bara några som är identiska.

Du kan ju försöka. Jag lyckades spåra en grafiker som varit med och gjort en musikvideo på 70-talet och han kunde svara på frågor. Du kanske kan få namnet på märket?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår såg jag en av de härligaste tröjor jag någonsin sett! Jag bara MÅSTE få tag på den! Så nu får ni allt hjälpa mig hitta den kära forumiter!

Det var Erik Ekstrand (Från Erik & Mackan) som hade den på sig i en reklamfilm för något nytt matprogram på TV4. Tröjan hade samma layout som en Ramones-tröja, men istället för Ramones stog det Göteborg, och istället för medlemmarnas namn stog det Glenn Glenn Glenn Glenn.

Var kan jag hitta denna genialiska tröja?

Help me!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår såg jag en av de härligaste tröjor jag någonsin sett! Jag bara MÅSTE få tag på den! Så nu får ni allt hjälpa mig hitta den kära forumiter!

Det var Erik Ekstrand (Från Erik & Mackan) som hade den på sig i en reklamfilm för något nytt matprogram på TV4. Tröjan hade samma layout som en Ramones-tröja, men istället för Ramones stog det Göteborg, och istället för medlemmarnas namn stog det Glenn Glenn Glenn Glenn.

Var kan jag hitta denna genialiska tröja?

Help me!

Rockhouse i Göteborg har sådana. Satt och googlade lite men lyckades inte hitta den i någon internetbutik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...