spajdermän Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 (redigerad) Någon som kan tipsa om någon skön, rätt så tunn mössa? Internetbutik, alltså. http://shop.appertiff.com/default.asp?cat=109 Edit: ÅH! Axel, du måste ha varit så söt som barn Redigerad 10 november, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 (redigerad) http://shop.appertif...ult.asp?cat=109 Edit: ÅH! Axel, du måste ha varit så söt som barn Tack! Står nu mellan någon mössa från Stray Boys och denna. Vilket dilemma. Blahh... Måste ha ett par vinterskor också! Vad kan man bära i vinter om man vägrar ha på sig kängor? Redigerad 10 november, 2010 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 (redigerad) Tack! Står nu mellan denna och denna. Vilket dilemma. Knallblå är en asball färg som man inte ser så ofta på plagg. Jag tycker du ska köra på den! Dessutom blir den inte smutsig/missfärgad lika lätt som den vita. Redigerad 10 november, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 (redigerad) http://shop.appertiff.com/default.asp?cat=109 Edit: ÅH! Axel, du måste ha varit så söt som barn Jag gjorde mitt allra bästa! Haha, men tack (:. Tror förresten att jag är sötare nu än som barn. Var rätt tjock, om jag ska vara ärlig. Och ärligt talat - man kan bara vara så söt in i tjugoårsåldern. Jag peakade vid sjutton-nittonårsåldern, tror jag. Redigerad 12 november, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 (redigerad) Vafan, jag kan inte spåra min Topman-beställning, står bara att de inte kan spåra internationella beställningar för tillfället. Någon som har beställt ifrån Topman? Hur lång tid tog det? Edit: Sedärja, hade visst fått den idag, haha. Rakt ner i brevlådan, trevligt. Såhär blev den kombinerad med förra veckans t-shirt! Tröjan var lite mer turkos/grönaktig än väntat, men men. http://data.fuskbugg.se/dipdip/IMG_0291.JPG P.S, fan vad jag måste köpa en digitalkamera/iPhone 4... Redigerad 12 november, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Beställt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 http://www.theseglorydays.com/images/collection/fall10/big/hywel.jpg Inköpt! Fast mörkgrå då 599 :- med 30 % = 420 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 (redigerad) http://www.theseglorydays.com/images/collection/fall10/big/hywel.jpg Inköpt! Fast mörkgrå då 599 :- med 30 % = 420 :- Riktigt nice, vart har du köpt den? Redigerad 14 november, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Riktigt nice, vart har du köpt den? Carlings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 (redigerad) threadless Redigerad 15 november, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Jag behöver hjälp. Jag vill hitta följande skor: Leta med mig! Det är världens finaste skor. Och nej, det är inte vilka boots i mängden. (Och ja, jag har hittat min BOY-keps.) Puss och kram alla lyckliga söta små människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Jag behöver hjälp. Jag vill hitta följande skor: Leta med mig! Det är världens finaste skor. Och nej, det är inte vilka boots i mängden. (Och ja, jag har hittat min BOY-keps.) Puss och kram alla lyckliga söta små människor! Ett tips är väl att försöka spåra kostymören. Kolla upp var bilden kommer ifrån och vem som tog den. Har du tur kanske du hittar ett telefonnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Ett tips är väl att försöka spåra kostymören. Kolla upp var bilden kommer ifrån och vem som tog den. Har du tur kanske du hittar ett telefonnummer. Den är dock från mitten av åttiotalet, så det är lite klurigt. Tvivlar att de finns längre. Menar mest bara några som är identiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Den är dock från mitten av åttiotalet, så det är lite klurigt. Tvivlar att de finns längre. Menar mest bara några som är identiska. Du kan ju försöka. Jag lyckades spåra en grafiker som varit med och gjort en musikvideo på 70-talet och han kunde svara på frågor. Du kanske kan få namnet på märket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Do -fucking- want! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Igår såg jag en av de härligaste tröjor jag någonsin sett! Jag bara MÅSTE få tag på den! Så nu får ni allt hjälpa mig hitta den kära forumiter! Det var Erik Ekstrand (Från Erik & Mackan) som hade den på sig i en reklamfilm för något nytt matprogram på TV4. Tröjan hade samma layout som en Ramones-tröja, men istället för Ramones stog det Göteborg, och istället för medlemmarnas namn stog det Glenn Glenn Glenn Glenn. Var kan jag hitta denna genialiska tröja? Help me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Igår såg jag en av de härligaste tröjor jag någonsin sett! Jag bara MÅSTE få tag på den! Så nu får ni allt hjälpa mig hitta den kära forumiter! Det var Erik Ekstrand (Från Erik & Mackan) som hade den på sig i en reklamfilm för något nytt matprogram på TV4. Tröjan hade samma layout som en Ramones-tröja, men istället för Ramones stog det Göteborg, och istället för medlemmarnas namn stog det Glenn Glenn Glenn Glenn. Var kan jag hitta denna genialiska tröja? Help me! Rockhouse i Göteborg har sådana. Satt och googlade lite men lyckades inte hitta den i någon internetbutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Rockhouse i Göteborg har sådana. Satt och googlade lite men lyckades inte hitta den i någon internetbutik. De hade tydligen en internetbutik iaf! Tror att jag har hittat rätt tröja, men bilden vägrar laddas upp. Får ta av mig hatten och tacka för snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 I denna utstyrsel är jag redo att ta mig an snöovädret som blåst in över Skåne. http://img830.imageshack.us/img830/5319/erhmlolkl.png Ser aningen mongo ut på bilden, men det är sånt som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Jag köpte en vanlig ljusgrå collagetröja på Weekday i tisdags. I onsdags så klippte jag bort kragen och klippte lite slitningar nere i mudden (heter det så?) Slängde tröjan i vatten och klor och skrapade hela tröjan med sandpapper. Nu har jag en skit cool trashad tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts