Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Man funderar ju, man funderar ju.

5582707-origpic-dbfed7_1189367_0.jpg

Ska man ha en komplett old-school look så är ju detta en rätt given accesoar.

Och alla metal-haters behöver INTE kommentera!

tog faktiskt hem ett sånt band sist, tänkte göra ett underlägg eller ljusstake av det. ett tomt alltså

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga. Jag kollade min storlek på skor och kunde ha 45 och uppåt. Men hittade par 45-46:or men när ja provade dem så slog stortån i lite grann är det bra om den gör det om man köper skorna sen börjar använda eller kommer man få problem med foten då eller? Eller kommer man töja ut skorna lite grann så inte stortån slår i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga. Jag kollade min storlek på skor och kunde ha 45 och uppåt. Men hittade par 45-46:or men när ja provade dem så slog stortån i lite grann är det bra om den gör det om man köper skorna sen börjar använda eller kommer man få problem med foten då eller? Eller kommer man töja ut skorna lite grann så inte stortån slår i?

Beror helt på vilket material det är

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man funderar ju, man funderar ju.

5582707-origpic-dbfed7_1189367_0.jpg

Ska man ha en komplett old-school look så är ju detta en rätt given accesoar.

Och alla metal-haters behöver INTE kommentera!

Testade att bära ett patronbälte runt överkroppen när jag hade långt hår. Det var inte kul att fastna i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man funderar ju, man funderar ju.

5582707-origpic-dbfed7_1189367_0.jpg

Ska man ha en komplett old-school look så är ju detta en rätt given accesoar.

Och alla metal-haters behöver INTE kommentera!

How about någon som gillar metal då? Det där lutar mer åt punk än metal tbh. Och det är inte metal att se ut som Rambo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det bara är jag, men jag kan inte ha på mig luvtröjor längre om det är inte är när jag slappar hemma typ. Känns så...högstadie på något vis. Men hey, smaken är som baken!

Som dude säger, beror ju helt på vad man kombinerar det med. En vanlig tröja (inte kofta och liknande) utan luva tycker jag ser väldigt tom ut. Själv begriper jag mig verkligen inte på den extrema indie-stilen som verkar råda i den här tråden, så smaken är verkligen som baken. (Tur att man inte kan down-ranka inlägg, då hade jag väl fått några minus nu rolleyes_1184336_0.gif)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

How about någon som gillar metal då? Det där lutar mer åt punk än metal tbh. Och det är inte metal att se ut som Rambo.

Har sett hundratals bangers med patronbälte, och bara någon enstaka punkare med det. Nu snackar vi ju old-school metal fans, inte black metal folket.

Men men, jag gillar bältet och ska nog köpa det relativt snart :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan tipsa om någon skön, rätt så tunn mössa? Internetbutik, alltså.

Köpte en helschysst mössa för någon dag sen. Väldigt skön och har inte sett någon annat ha en likadan så du och jag blir nog ensamma!

lol

http://4.bp.blogspot.com/_hC-ocOxYq3A/SxJ6fMLT4iI/AAAAAAAAADc/OOw_ckTJb7Q/s1600/Svea+m%C3%B6ssa.jpg

Redigerad av Eudoros
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tog faktiskt hem ett sånt band sist, tänkte göra ett underlägg eller ljusstake av det. ett tomt alltså

Du är som Ernst, fast för en generation av bikers, förortssydstatssvennar, vapenentusiaster och andra råbarkade typer. Håll oss uppdaterade om du gör't!

Fick två tröjor gratis i förrgår, förresten. Oh yeah!

post-8685-028786200 1289413895.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...