Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Heh, postade för några sidor sedan om planerad Halloweenutstyrsel.

Alltså, herregud vad svårt det är att hitta billiga camokläder i göteborg. Kollade i flera second hand affärer och liknande men där fanns inte ett jota. Frågade även några kompisar som gjorde lumpen om dom kunde sno med sig lite kläder hem, men det gick inte. Slutade med att jag idag sprang runt på Frölunda Torg och grävde runt i affärer, och på New Yorker fanns räddningen. Tjejavdelningen (men inte killavdelningen av någon anledning) var smockfylld med militärkläder. Tråkigt nog är det tjejkläder vi talar om, därav bara en massa kjolar/klänningar och små linnen.

Synd, för jag jag hade väll tänkt vara en utav dom få (förmodligen) tjejer som inte kom utklädda som något "sexigt". (Alla skall ju vara sexiga vampyrer/zombies/häxor och liknande idag.) Men nu blev det så endå. Snålade nämligen när det kom till att köpa byxor, då det delvis inte fanns några och camokjolarna var så fruktansvärt fula, så det kändes inte värt pengarna. Så nu blir det att jag kommer gående i ett camoflaguemönstrat linne som är precis långt nog för att täcka röven, i kombination med strumpbyxor och skor. (Nej, jag har inga byxor hemma, går runt i strumpbyxor och kjol året om nu för tiden.)

From this..

Naked_Snake_1188306_0.jpg

TO THIS!

41tBgPqKvWL_1188306_1.jpg

Är inte så stolt. :D

Borde jag brännas på bål nu?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att jag behöver ett par nya skor och hittade dem där:

http://www.stadium.se/mode/herrskor/sneakers/084836/fred-perry-pin-punch-laurel Men dem finns i storlek 46 vilket jag kan bara ha jag gick till stadium för nån dag sen för att kolla men dem hade inte 46:or så jag testade 45:or men kunde inte gå i dem eller jag kunde men då tar tårna i där fram vilket är oskönt. Är det nån som vet vart man kan hitta dem där skorna i 46:or? Har kollat runt lite och killen sa att dem skulle finnas på andra ställen men han sa inte vilka.

Eller finns det nå liknade skor som passar mig i 46?

Redigerad av SilentViper
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att jag behöver ett par nya skor och hittade dem där:

http://www.stadium.se/mode/herrskor/sneakers/084836/fred-perry-pin-punch-laurel Men dem finns i storlek 46 vilket jag kan bara ha jag gick till stadium för nån dag sen för att kolla men dem hade inte 46:or så jag testade 45:or men kunde inte gå i dem eller jag kunde men då tar tårna i där fram vilket är oskönt. Är det nån som vet vart man kan hitta dem där skorna i 46:or? Har kollat runt lite och killen sa att dem skulle finnas på andra ställen men han sa inte vilka.

Eller finns det nå liknade skor som passar mig i 46?

:wub: :wub: :wub:

------------

När han sa "andra ställen" tror jag att han syftade på andra Stadium-affärer faktiskt.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: :wub: :wub:

------------

När han sa "andra ställen" tror jag att han syftade på andra Stadium-affärer faktiskt.

Han kollade upp andra stadium här i stan men fanns inte där heller. Ser bara dem har 42-44 vilket jag inte kan ha som sagt. För jag frågade om dem hade 46:or han sa nej men jag kan kolla upp andra affären på hälla men dem hade tydligen inte. Sen har jag googlat efter dem skorna men kommer bara till stadium och hittar bara andra fred perry skor. Har kollat även på inter sport men dem hade tydligen inte dem heller.

Hittade ett annat par på zooworld eller vad den sidan hette men dem var vita är inte så mycke för vita skor.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var på JC idag, kollade egentligen på luvtröjor men det fanns knappt några. Det är bara massa koftor som gäller nu, och det är inte riktigt min stil. Hittade i alla fall två rätt snygga t-shirts som jag köpte.

Beställde slutligen en hoodie ifrån Topman. Tycker ljusblått är en riktigt fräck tröjfärg!

http://media.topman.com/wcsstore/TopMan/images/catalog/37P26ABLM_large.jpg

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var på JC idag, kollade egentligen på luvtröjor men det fanns knappt några. Det är bara massa koftor som gäller nu

Vet inte om det bara är jag, men jag kan inte ha på mig luvtröjor längre om det är inte är när jag slappar hemma typ. Känns så...högstadie på något vis. Men hey, smaken är som baken!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det bara är jag, men jag kan inte ha på mig luvtröjor längre om det är inte är när jag slappar hemma typ. Känns så...högstadie på något vis. Men hey, smaken är som baken!

Jag känner faktiskt precis detsamma!

Ibland kan jag slänga på mig en huvtröja om jag känner att jag inte orkar bry mig.

Annars så är det koftor eller liknande som gäller. happy_1182248_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...