MyStiC Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 (redigerad) dubbel. Redigerad 26 oktober, 2010 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Lopapeysa* Spela roll. Lite halvtråkigt att det i princip bara finns en nätbutik man kan köpa dem för 1300 kr. Annars hittade jag några fina sweaters från Dale of Norway men ja, dem kostade sig en sisådär 2k vilket är lite saftigt, hur bra dem än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Funkar, helt klart! Fin jacka! Själv skulle jag kunna mörda för att fåtag på en sådan här Islänsk Lopapoysa. Har ett par, tre stycken finstickade sådana som mormor stickat. Sjukt härliga att ha under vinterhalvåret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Den vänstra, Acne Flight: Whyred Beta Men 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Heh, postade för några sidor sedan om planerad Halloweenutstyrsel. Alltså, herregud vad svårt det är att hitta billiga camokläder i göteborg. Kollade i flera second hand affärer och liknande men där fanns inte ett jota. Frågade även några kompisar som gjorde lumpen om dom kunde sno med sig lite kläder hem, men det gick inte. Slutade med att jag idag sprang runt på Frölunda Torg och grävde runt i affärer, och på New Yorker fanns räddningen. Tjejavdelningen (men inte killavdelningen av någon anledning) var smockfylld med militärkläder. Tråkigt nog är det tjejkläder vi talar om, därav bara en massa kjolar/klänningar och små linnen. Synd, för jag jag hade väll tänkt vara en utav dom få (förmodligen) tjejer som inte kom utklädda som något "sexigt". (Alla skall ju vara sexiga vampyrer/zombies/häxor och liknande idag.) Men nu blev det så endå. Snålade nämligen när det kom till att köpa byxor, då det delvis inte fanns några och camokjolarna var så fruktansvärt fula, så det kändes inte värt pengarna. Så nu blir det att jag kommer gående i ett camoflaguemönstrat linne som är precis långt nog för att täcka röven, i kombination med strumpbyxor och skor. (Nej, jag har inga byxor hemma, går runt i strumpbyxor och kjol året om nu för tiden.) From this.. TO THIS! Är inte så stolt. Borde jag brännas på bål nu? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Ser ut som en klänning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 (redigerad) Ser ut som en klänning. Faktiskt lite.. Ser lite för lång ut för att vara en tröja. Redigerad 28 oktober, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2010 Köpte ett par ganska knäppa men grymt snygga brallor idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 (redigerad) Nu är det så att jag behöver ett par nya skor och hittade dem där: http://www.stadium.se/mode/herrskor/sneakers/084836/fred-perry-pin-punch-laurel Men dem finns i storlek 46 vilket jag kan bara ha jag gick till stadium för nån dag sen för att kolla men dem hade inte 46:or så jag testade 45:or men kunde inte gå i dem eller jag kunde men då tar tårna i där fram vilket är oskönt. Är det nån som vet vart man kan hitta dem där skorna i 46:or? Har kollat runt lite och killen sa att dem skulle finnas på andra ställen men han sa inte vilka. Eller finns det nå liknade skor som passar mig i 46? Redigerad 3 november, 2010 av SilentViper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 (redigerad) Tankarna för mig direkt till en Handlade lite på Topman förut, fått grejerna nu och de håller en ruskigt bra kvalité, men deras basic t-shirts är väldigt, väldigt tunna (men sköna!) Redigerad 3 november, 2010 av chucky.swe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 (redigerad) Nu är det så att jag behöver ett par nya skor och hittade dem där: http://www.stadium.se/mode/herrskor/sneakers/084836/fred-perry-pin-punch-laurel Men dem finns i storlek 46 vilket jag kan bara ha jag gick till stadium för nån dag sen för att kolla men dem hade inte 46:or så jag testade 45:or men kunde inte gå i dem eller jag kunde men då tar tårna i där fram vilket är oskönt. Är det nån som vet vart man kan hitta dem där skorna i 46:or? Har kollat runt lite och killen sa att dem skulle finnas på andra ställen men han sa inte vilka. Eller finns det nå liknade skor som passar mig i 46? :wub: ------------ När han sa "andra ställen" tror jag att han syftade på andra Stadium-affärer faktiskt. Redigerad 3 november, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 (redigerad) nvm Redigerad 3 november, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 (redigerad) :wub: ------------ När han sa "andra ställen" tror jag att han syftade på andra Stadium-affärer faktiskt. Han kollade upp andra stadium här i stan men fanns inte där heller. Ser bara dem har 42-44 vilket jag inte kan ha som sagt. För jag frågade om dem hade 46:or han sa nej men jag kan kolla upp andra affären på hälla men dem hade tydligen inte. Sen har jag googlat efter dem skorna men kommer bara till stadium och hittar bara andra fred perry skor. Har kollat även på inter sport men dem hade tydligen inte dem heller. Hittade ett annat par på zooworld eller vad den sidan hette men dem var vita är inte så mycke för vita skor. Redigerad 3 november, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2010 (redigerad) Jag var på JC idag, kollade egentligen på luvtröjor men det fanns knappt några. Det är bara massa koftor som gäller nu, och det är inte riktigt min stil. Hittade i alla fall två rätt snygga t-shirts som jag köpte. http://data.fuskbugg.se/dipdip/___IMG_0266.JPG Beställde slutligen en hoodie ifrån Topman. Tycker ljusblått är en riktigt fräck tröjfärg! http://media.topman.com/wcsstore/TopMan/images/catalog/37P26ABLM_large.jpg Redigerad 3 november, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Jag var på JC idag, kollade egentligen på luvtröjor men det fanns knappt några. Det är bara massa koftor som gäller nu Vet inte om det bara är jag, men jag kan inte ha på mig luvtröjor längre om det är inte är när jag slappar hemma typ. Känns så...högstadie på något vis. Men hey, smaken är som baken! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Vet inte om det bara är jag, men jag kan inte ha på mig luvtröjor längre om det är inte är när jag slappar hemma typ. Känns så...högstadie på något vis. Men hey, smaken är som baken! Jag känner faktiskt precis detsamma! Ibland kan jag slänga på mig en huvtröja om jag känner att jag inte orkar bry mig. Annars så är det koftor eller liknande som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 Handlade två par jeans och ett par skor idag. Ökenkängor, typ. Blir indie. Jeansen kom från Cheap Monday och jag förstår inte varför jag inte har handlat därifrån innan. Bekväma, snygga, och billiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Vet inte om det bara är jag, men jag kan inte ha på mig luvtröjor längre om det är inte är när jag slappar hemma typ. Känns så...högstadie på något vis. Men hey, smaken är som baken! Ja, fast nej. Med rätt stil är luvtröjor the shit, kan vara gangzta på ett snyggt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 http://shop.textalk.se/shop/9520/img11/h5911/4585911-rescaledpic-600x872.jpg http://caliroots.com/data/product/images/2330820107426165162748_L.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts