felshoe Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 en till ny höst/vinterjacka, smått fodrad och riktigt skön. Om ni undrar varför det behövdes mössa så snöar det här ute nu... Snygg! Tycker synd om dig, förresten. Med snön och allt. Beklagar verkligen. Haha, dummer! Det där är löv, inte snö. Fin jacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Rätt bra rea på Topman på en hel del grejer just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 TUmvantar - Woop woop! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 TUmvantar - Woop woop! Riktigt snygga och riktigt sköna är dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 TUmvantar - Woop woop! Lovikavantar är mysiga. Fast bara om de är vadderade inuti. Mina är inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Lovikavantar är mysiga. Fast bara om de är vadderade inuti. Mina är inte det. Hehe, mina är det. Fast dem var ganska dyra. 200 kr. Det får dem vara värda eftersom jag letat överallt utan att hitta några andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Hehe, mina är det. Fast dem var ganska dyra. 200 kr. Det får dem vara värda eftersom jag letat överallt utan att hitta några andra. Vart köpte du dem? Jag är lite sent ute så jag antar att mormor inte hinner sticka några innan vinterstormen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Hehe, mina är det. Fast dem var ganska dyra. 200 kr. Det får dem vara värda eftersom jag letat överallt utan att hitta några andra. Man köper inte lovikavantar, då är de ju inte riktiga Det bästa är ju att man känner hur den kärleken farmor lagt i stickningen värmer händerna. Och när man kommer att tänka på det kan man känna lukten av nybakta bullar och hallongrottor, och smaken av knäck ock kola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Vart köpte du dem? Jag är lite sent ute så jag antar att mormor inte hinner sticka några innan vinterstormen kommer. Intersport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 [...]farmor [...]när man kommer... [...]känna lukten av hallongrottor, och smaken Fyfasen, luktar det hallongrotta hos din farmor? --------------- Har bunkrat upp med två par lovikavantar jag med. Ett par riktigt gedigna som mormor stickat och ett par köpta. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Fyfasen, luktar det hallongrotta hos din farmor? Nog för att förmodligen missuppfattade dig för en sekund men jag fnissade som en liten flicka en liten stund iaf. Skönt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Nog för att förmodligen missuppfattade dig för en sekund men jag fnissade som en liten flicka en liten stund iaf. Skönt. Då är vi två, fniss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Haha, ååh vilken trixig quotefuling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Funderar på att köpa denna på H&M: http://files.hm.com/media/products/887/DXL865_77745_96009_34_0976.jpg Riktigt snygg. Gillar den gröna färgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 (redigerad) Fyfasen, luktar det hallongrotta hos din farmor? --------------- Har bunkrat upp med två par lovikavantar jag med. Ett par riktigt gedigna som mormor stickat och ett par köpta. Meh. Ja sådana kakor är ju jättegoda. Du är fuling.. Redigerad 21 oktober, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 jacka Såg den för ett tag sen. Den funkar! Grönt är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Ny jacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 (redigerad) Tar du bilder inne på en toalett så växer din penis. Helt sant. Tänkte bara att jag inte visat en bild här på ett tag. http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_0030.JPG Redigerad 25 oktober, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Tar du bilder inne på en toalett så växer din penis. Helt sant. Tänkte bara att jag inte visat en bild här på ett tag. bild på gof i badrummet << Funkar, helt klart! Fin jacka! Själv skulle jag kunna mörda för att fåtag på en sådan här Islänsk Lopapoysa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Funkar, helt klart! Fin jacka! Själv skulle jag kunna mörda för att fåtag på en sådan här Islänsk Lopapoysa. Lopapeysa* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts