groda Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Jag har samma problem. Kängor känns så jäkla jobbigt.. Behöver tips jag med. diggar dessa: http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=15764&ProductDetailId=101039 ska jag ha på mig i vinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Topman hade ju skitsnygga Peacoats. Funderar på att köpa en så att jag inte bara har en svart. En längre vinterrock hade varit bra att ha med, de jag har nu fungerar bara på hösten och våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 (redigerad) GUYS! Vart kan jag hitta tröjor och/eller mössor i stickat mönster? Hittar inte någonstans. och, vilka sorters mössor tycker ni är fina? Redigerad 12 oktober, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 GUYS! Vart kan jag hitta tröjor och/eller mössor i stickat mönster? Hittar inte någonstans. och, vilka sorters mössor tycker ni är fina? På Dressman hade de stickade tröjor och koftor med olika mönster när jag var där och inhandlade kläder sist(typ två veckor sedan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 GUYS! Vart kan jag hitta tröjor och/eller mössor i stickat mönster? Hittar inte någonstans. och, vilka sorters mössor tycker ni är fina? En grymt underskattad metod är att köpa mönster och garn på garnaffär, sen be en stickkunnig person att sticka ihop det för en summa pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Mina kläder kom idag från topstreetwear och satan vad stort allt känns, men det var stort jag ville ha. Kommer ta ett tag att vänja sig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Beställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Jag köpte en grå duffel från H&M idag. Den är bekväm, men det kommer nog ta ett tag innan jag är van vid att ha någonting annat än en vanlig rock eller en pea coat på mig. Nu saknas bara skorna, sedan är jag redo för vintern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Har du bild och pris på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Har du bild och pris på den? Jag hittar ingen bild på deras hemsida. Kan ta en egen imorgon, dock. Kostade 800! Den enda nackdelen är att det inte finns några innerfickor, men det kanske inte spelar så stor roll när det är ett sådant projekt att knäppa upp jackan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Jag hittar ingen bild på deras hemsida. Kan ta en egen imorgon, dock. Kostade 800! Den enda nackdelen är att det inte finns några innerfickor, men det kanske inte spelar så stor roll när det är ett sådant projekt att knäppa upp jackan. Ska se om jag kommer ihåg att kika in på H&M imorgon annars. Det är snyggt med duffel, speciellt för det priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Fick en höst-/vinterrock i present, är lite ovan med längre jackor/rockar, men jag är mycket nöjd med den! Ska försöka fixa fram en bild under morgondagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Ska se om jag kommer ihåg att kika in på H&M imorgon annars. Det är snyggt med duffel, speciellt för det priset! Gör det! Den hade något röd-rutigt mönster på insidan. Vet inte hur varm den kommer vara i vinter, men om man klär sig varmt under så kommer den lätt hålla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 (redigerad) En grymt underskattad metod är att köpa mönster och garn på garnaffär, sen be en stickkunnig person att sticka ihop det för en summa pengar! ... nej. Låter bara som en dålig idé.. Vill ha den klar och på riktigt. Beställt Snälla.. Kan vi inte bara lämna meme'sen på 4chan? Du behöver inte gå runt med det på magen? Det ser SÅÅÅÅ nördigt ut. Inte på ett bra och lite gulligt sätt utan verkligen extremt. Fast nu har du ju säkert redan köpt den så jag säger väl detta förjäves. Imorgon ska jag titta på en jacka: (fast det ska vara en lite sandigare grön, ser konstigt ut på bilden) Redigerad 14 oktober, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Say what?! Tar en vecka att sticka ihop en grym kofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Snälla.. Kan vi inte bara lämna meme'sen på 4chan? Du behöver inte gå runt med det på magen? Det ser SÅÅÅÅ nördigt ut. Inte på ett bra och lite gulligt sätt utan verkligen extremt. Fast nu har du ju säkert redan köpt den så jag säger väl detta förjäves. JAG KANSKE ÄR NÖRD? -_- -_- -_- -_- -_- -_- 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 ... nej. Låter bara som en dålig idé.. Vill ha den klar och på riktigt.Haha, "på riktigt". Det är inte som om du ska be någon fjärde-klassare att sticka den åt dig. Om du känner någon som är grym på att sticka så kör på det, du kommer inte ångra dig. Du kommer bara ångra dig om personen i fråga har tummen i röven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Du kommer bara ångra dig om personen i fråga har tummen i röven. Okej, okej, okej! Känner ingen så det spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 (redigerad) en till ny höst/vinterjacka, smått fodrad och riktigt skön. Om ni undrar varför det behövdes mössa så snöar det här ute nu... Redigerad 20 december, 2012 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Haha, dummer! Det där är löv, inte snö. Fin jacka! 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts