Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag hittar ingen bild på deras hemsida. Kan ta en egen imorgon, dock. Kostade 800! Den enda nackdelen är att det inte finns några innerfickor, men det kanske inte spelar så stor roll när det är ett sådant projekt att knäppa upp jackan.

Ska se om jag kommer ihåg att kika in på H&M imorgon annars. Det är snyggt med duffel, speciellt för det priset!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En grymt underskattad metod är att köpa mönster och garn på garnaffär, sen be en stickkunnig person att sticka ihop det för en summa pengar!

... nej. Låter bara som en dålig idé.. Vill ha den klar och på riktigt.

post-4374-080689500 1287067471.jpg

Beställt

Snälla.. Kan vi inte bara lämna meme'sen på 4chan? Du behöver inte gå runt med det på magen? Det ser SÅÅÅÅ nördigt ut. Inte på ett bra och lite gulligt sätt utan verkligen extremt. Fast nu har du ju säkert redan köpt den så jag säger väl detta förjäves. :mellow:

Imorgon ska jag titta på en jacka: (fast det ska vara en lite sandigare grön, ser konstigt ut på bilden)

post-5911-099800800 1287094681.png

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla.. Kan vi inte bara lämna meme'sen på 4chan? Du behöver inte gå runt med det på magen? Det ser SÅÅÅÅ nördigt ut. Inte på ett bra och lite gulligt sätt utan verkligen extremt. Fast nu har du ju säkert redan köpt den så jag säger väl detta förjäves. :mellow:

JAG KANSKE ÄR NÖRD? -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_- -_-

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... nej. Låter bara som en dålig idé.. Vill ha den klar och på riktigt.
Haha, "på riktigt". Det är inte som om du ska be någon fjärde-klassare att sticka den åt dig. Om du känner någon som är grym på att sticka så kör på det, du kommer inte ångra dig. Du kommer bara ångra dig om personen i fråga har tummen i röven.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...