Saleen Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Skulle ni säga att den här rocken från Burberry är "tjejig"? Absolut inte feminin, men det krävs lite för att kunna bära upp den, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Skulle ni säga att den här rocken från Burberry är "tjejig"? Tjejig är det absolut inte! Riktigt snygg enligt mig... funderar själv på att införskaffa den till våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Jäkligt snygg. Hur många lakan går inte en sådan loss på?! Har alltid velat ha en varmare, beige trenchcoat. Den jag har nu är svart och inte alls varm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Är det någon som fattar sig på size guide från topman? Normalbyggd kille på 67 kg utlagt på 176 cm.. Har vanligtvis S eller M, tänkte beställa en kofta och ett par tees därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2010 Är så sinnessjukt sugen på den. Ska bannimej skaffa en inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 (redigerad) Är så sinnessjukt sugen på den. Ska bannimej skaffa en inom en snar framtid. Hur mycket går den loss på egentligen? Kan tänka mig att den lär ligga på minst 4000-5000? Köpte en höst- och vinterjacka/parkas förra veckan, riktigt nöjd. (usel kvalitet på bilden, vet) edit: bilden blev stört stor, slänger upp en ny senare istället om jag orkar. Redigerad 10 oktober, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 (redigerad) Hur mycket går den loss på egentligen? Kan tänka mig att den lär ligga på minst 4000-5000? Ligger på någonstans runt 10000-13000 har jag för mig. Redigerad 10 oktober, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 (redigerad) Skulle ni säga att den här rocken från Burberry är "tjejig"? Ja, men minst lika manlig! Ligger på någonstans runt 10000-13000 har jag för mig. På riktigt? Galet dyrt! Redigerad 10 oktober, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Ja, men minst lika manlig! På riktigt? Galet dyrt! Har för mig att just den klassiska trenchen låg på mellan 8k-10k, men när jag kollade på deras hemsida stod det 13k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Suck. Efter att ha klafsat runt i sneakers varje vinter sedan mellanstadiet har jag nu tagit mitt förnuft till fånga och bestämt att jag måste ha något rejälare att ha på fötterna. Men det blir svårt, jag är verkligen ganska starkt emot kängor och boots över lag... De får mina fötter att se så stora ut och så är det hela grejen med de markanta klackarna och sulorna... Och att köpa någon form av vinterfodrade "vanliga" skor känns som en högstadiekompromiss man gjorde när ens föräldrar tjatade om kängor. Eller? Vad ska ni ha på fötterna i vinter? Vad ska jag ha på fötterna i vinter? Posta helst bilder så jag kan få lite inspiration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Suck. Efter att ha klafsat runt i sneakers varje vinter sedan mellanstadiet har jag nu tagit mitt förnuft till fånga och bestämt att jag måste ha något rejälare att ha på fötterna. Men det blir svårt, jag är verkligen ganska starkt emot kängor och boots över lag... De får mina fötter att se så stora ut och så är det hela grejen med de markanta klackarna och sulorna... Och att köpa någon form av vinterfodrade "vanliga" skor känns som en högstadiekompromiss man gjorde när ens föräldrar tjatade om kängor. Eller? Vad ska ni ha på fötterna i vinter? Vad ska jag ha på fötterna i vinter? Posta helst bilder så jag kan få lite inspiration. Jag har samma problem. Kängor känns så jäkla jobbigt.. Behöver tips jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Jag har samma problem. Kängor känns så jäkla jobbigt.. Behöver tips jag med. Då är vi tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 (redigerad) Själv köpte jag ett par halvhöga skor i läder inför vintern som komplement till mina svarta "boots", och de är faktiskt lite diskret vadderade (dock ingen luddig vaddering) och otroligt sköna. Kommer säkert komma till användning vid väldigt kyla dagar då mina andra skor inte är vadderade. http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/13751_01_0.jpg Redigerad 10 oktober, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Jag har Chelsea boots på fötterna på vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Själv köpte jag ett par halvhöga skor i läder inför vintern som komplement till mina svarta "boots", och de är faktiskt lite diskret vadderade (dock ingen luddig vaddering) och otroligt sköna. Kommer säkert komma till användning vid väldigt kyla dagar då mina andra skor inte är vadderade. http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/13751_01_0.jpg Jag har Chelsea boots på fötterna på vintern. Otroligt snygga båda två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Suck. Efter att ha klafsat runt i sneakers varje vinter sedan mellanstadiet har jag nu tagit mitt förnuft till fånga och bestämt att jag måste ha något rejälare att ha på fötterna. Men det blir svårt, jag är verkligen ganska starkt emot kängor och boots över lag... De får mina fötter att se så stora ut och så är det hela grejen med de markanta klackarna och sulorna... Och att köpa någon form av vinterfodrade "vanliga" skor känns som en högstadiekompromiss man gjorde när ens föräldrar tjatade om kängor. Eller? Vad ska ni ha på fötterna i vinter? Vad ska jag ha på fötterna i vinter? Posta helst bilder så jag kan få lite inspiration. Tog emot rätt mycket för mig med men köpte ett par ökenkängor från Clarks förra året, bästa köpet på jävligt länge. Kolla runt här: http://www.google.se/images?um=1&hl=sv&tbs=isch%3A1&sa=1&q=clarks+boots&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= I allmänhet tycker jag kängor ser jävligt mycket bättre ut på än på bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Har funderat på ökenkängor mer och mer på senaste tiden. Jag hade ett par vita Fred Perry-skor, väldigt lika de Eudoros postade. Dock inte fodrade och således jäkligt kalla. Låt gå för att förra höst/vintersäsongen hade ett uselt utbud av snygga skor, men det lockar inte till att gå ut och leta i år igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Är det någon som fattar sig på size guide från topman? Normalbyggd kille på 67 kg utlagt på 176 cm.. Har vanligtvis S eller M, tänkte beställa en kofta och ett par tees därifrån! Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Nu jävlar pojkar. Nu är det dags. Tonight is the night. Jag letar efter en hatt. Istället för keps. En gentleman bär hatt, och jag måste följa gentlemanna-ordern och införskaffa mig en hatt. Huzzah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Suck. Efter att ha klafsat runt i sneakers varje vinter sedan mellanstadiet har jag nu tagit mitt förnuft till fånga och bestämt att jag måste ha något rejälare att ha på fötterna. Men det blir svårt, jag är verkligen ganska starkt emot kängor och boots över lag... De får mina fötter att se så stora ut och så är det hela grejen med de markanta klackarna och sulorna... Och att köpa någon form av vinterfodrade "vanliga" skor känns som en högstadiekompromiss man gjorde när ens föräldrar tjatade om kängor. Eller? Vad ska ni ha på fötterna i vinter? Vad ska jag ha på fötterna i vinter? Posta helst bilder så jag kan få lite inspiration. Dom här ska jag gå runt med! http://www.dinsko.se/Shop-online/Herr/Boots---kangor?art=237272 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts