Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Nu åker jag ju iväg i vinter så några vinterkläder kommer jag knappt använda men jag har kvar min mörkblå parkas från förra året, älskar den fortfarande, och sen har jag köpt en grå Tretorn-duffel också. Clarkskängorna håller än.

Najs, vad är det för parkas då? Har som sagt letat en marinblå/mörkblå ett tag men ännu inte riiiktigt hittat någon jag gillar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig gillat jackor speciellt mycket.

En vanlig tröja med luva, och flanellskjorta utanpå brukar hålla mig varm om vintern. Ibland slår jag till med en mössa också.

T-shirt, långärmad tröja, luva, skjorta och mössa.

Var det inte jävligt kallt för dig förra vintern?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu närmar sig Halloween och jag har redan hunnit bli bjuden till en halloweenfest. Beslutade mig efter en stunds fundering för att klä ut mig till en kvinnlig Naked Snake med Zombie Facepaint. Tyck som ni vill.

I vilket fall så har jag dessvärre inget camouflagemönstrat i garderoben, och undrar nu vart man kan få tag på såna kläder billigt? Vill alltså inte lägga ut flera hundra på detta. Hade tänkt mig camomönstrade byxor och en skjorta till.

Croatian_BDU_Camo_Shirt_1185068_0.jpg

En sådan ungefär.

Vart hittar man detta till ett billigt pris? Har frågat runt i min bekantsskapskrets men camomönstrat verkar inte så aktuellt, så verkar inte ha någon att låna ifrån. Så någon billig i affär, gärna i göteborg vore att föredra. Spelar ingen roll om kläderna är för grappar eller unisex, mest utseende och pris som har betydelse.

Såhär ser han ut, förövrigt:

Finns dessutom flera olika camouflage i spelet, så färg och mönster har inte SÅ stor betydelse. Men föredrar ett "vanligt" woodland mönster eller vad man skall kalla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...