Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Beställde lite saker från Junkyard.

Riktigt fina jeans och skjortan!

Köpte ny skjorta för några dagar sedan:

Tack för tipset, den där sidan åkte in som bokmärke. Grymt snyggt!

Får jag passa på att fråga dig, kanske ska ta det i fråga GTAsajtar-tråden men äsch: hur har du råd med den garderob du faktiskt har? Skulle vara lite intressant att höra hur din ekonomi går ihop med boende, jobb och sånt (vet att det är ganska privat men blir ganska intresserad då jag beundrar din klädsmak). Är kläder det du prioriterar mest i utgiftsväg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för tipset, den där sidan åkte in som bokmärke. Grymt snyggt!

Får jag passa på att fråga dig, kanske ska ta det i fråga GTAsajtar-tråden men äsch: hur har du råd med den garderob du faktiskt har? Skulle vara lite intressant att höra hur din ekonomi går ihop med boende, jobb och sånt (vet att det är ganska privat men blir ganska intresserad då jag beundrar din klädsmak). Är kläder det du prioriterar mest i utgiftsväg?

Kul att du gillade sidan!

Egentligen vet jag inte själv hur min ekonomi går ihop med alla kläder jag köper.

Nu på senare tid har jag bara köpt allt jag velat ha. Men sedan är kläder och mode min största prioritet just nu i livet.

Fast jag har börjat få lite ångest också eftersom jag inte har jobbat något sedan mitten av juli, men nu har jag börjat jobba igen.

----------------

Köpte lite nya kläder i fredags:

http://shop.shoerepair.se/en/product/678/cut-up-sweater

Underbar stickad tröja med 4 olika stickningar.

large_1183978_0.jpg

http://shop.shoerepair.se/en/product/684/crinkle-tee

Och en ny skjorta från Whyred:

5029130903_fd6cd8b13f_1183978_2.jpg

IMG_0679 by cmts, on Flickr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satan i gatan, fy i helvete vilken snygg vinterjacka man hittade på Carlings.. Vailent var märket, nog deras egna märke..

Fårpäls innuti eller vad det är, och allmänt snygg och blå.. 1500 kr!

(w00t) (w00t)

Ska till b.l.a carlings och leta en alternativ vinterjacka imorgon faktiskt. Är ganska långt mellan gångerna jag köper kläder där men jackor brukar de kunna vara rätt bra på. Har redan en jag köpte tidigare men tänkte köpa en till och funderar på en marinblå om jag hittar någon. Tänker även köpa ett par vinterskor och eventuellt ett par byxor, langar pics imorgon!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska till b.l.a carlings och leta en alternativ vinterjacka imorgon faktiskt. Är ganska långt mellan gångerna jag köper kläder där men jackor brukar de kunna vara rätt bra på. Har redan en jag köpte tidigare men tänkte köpa en till och funderar på en marinblå om jag hittar någon. Tänker även köpa ett par vinterskor och eventuellt ett par byxor, langar pics imorgon!

Ohhh! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...