Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Fyfan vad jag vill ha den här ryggsäcken. Den är liksom perfekt. t.o.m. ett fack för en 15" laptop i.

ALLY CAPELLINO FOR NORSE:

Seek-Summer-2010-Norse-Projects-x-Ally-Cappalino-Rucksack-04_1182627_1.jpg

Riktigt clean väska och jag skulle precis kunna ha Macen i där! Sen såg jag priset, runt 1800 kr :ermm:

Djingis: Helt, rent, fräscht! Det ser bra ut.

Tackar tackar! :)

Redigerad av Djingis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen såg jag priset, runt 1800 kr :ermm:

Ja, jo, visade syrran och kollade vidare på lite väskor från Ally Capellino och dem flesta väskorna där landar mellan 2- och 5000 kr. Fruktansvärt snygga dock. 1800 kr var i dyraste laget för mig. Den försvann även från Norse hemsida, vilket nog var för det bästa. Iaf, jag har redan en fin orange väska från Wood Wood så jag klarar mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jo, visade syrran och kollade vidare på lite väskor från Ally Capellino och dem flesta väskorna där landar mellan 2- och 5000 kr. Fruktansvärt snygga dock. 1800 kr var i dyraste laget för mig. Den försvann även från Norse hemsida, vilket nog var för det bästa. Iaf, jag har redan en fin orange väska från Wood Wood så jag klarar mig. :)

Är det den här du syftar på: http://woodwood.dk/client/woodwood/dynamic/images/1060_8256e7f92c.jpg ? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste instämma här, Det känns som att Junkyard till största del har kläder för PJ-iga högstadiekillar.

Edit: Karatemorfar/Ferkurz: Vad ska ni ha på fossingarna i vinter? :o

Jag köpte dessa för någon vecka sedan. Underbart bekväma och varma:

Acne Dune

Ska även köpa dessa nu i veckan:

Acne Pilot Boots

Stor bild, jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte dessa för någon vecka sedan. Underbart bekväma och varma:

Acne Dune

Ska även köpa dessa nu i veckan:

Acne Pilot Boots

Stor bild, jag vet.

Okej! :) Får se vad man själv hittar på. Är lite osäker om ett par rejäla kängor passar med resten av de kläder jag har. Får se.

Tur att smaken är som baken, hade vart väldigt tråkigt om alla gick runt med likadan lusekofta och manchesterbyxor :)

Well.. Han frågade vad vi tyckte..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...