Kebab Skrivet 14 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2010 Riktigt flippat; länken går ju till ZcruweNs inlägg i "Senast sedda film"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2010 Jag fick för mig att han menade att det var mer ZcruweNs typ av skor, än mr_tobbes. Men att länka det till posten i filmtråden makes no sense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2010 Nej nej, jag pratar inte om någon Zcruwen, men det här var weird. ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Impulsköpte en klassiker. Jag skaffade de blå när jag såg att de låg på rea, kom just på posten. Fetnice! http://caliroots.com/data/product/images/211232010142513592848093_L.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Super-REA på Threadless, så jag la nys iväg en beställning Pandamonium AWESOMENESS http://media.threadless.com/product/2440/minizoom.jpg http://media.threadless.com/product/2440/view2.jpg Birds of a feather http://media.threadless.com/product/1160/view6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 (redigerad) Super-REA på Threadless, så jag la nys iväg en beställning Jag tror jag har haft en eller två tröjor från Threadless som jag såhär i efterhand kan säga att jag verkligen gillar. Inte motivmässigt, då har jag gillat många fler, men det känns som att kvalitén och passformen är lite sådär "okej". Dem känns lite korta och tjocka (har både köpt medium och large). Skulle vara skönare om det var 4-5 cm extra nedtill. Deras hoodis är faktiskt inte så mycket att hurra för, dem är rätt tunna. Hoppas istället att threadless börjar köra American Apparel istället. Deras hoodis är grymt mjuka och sköna. något korta dock, men det kan ju lösas med en lite längre standard t-shirt eller henley under. MEN HEY, Det är ju vanligvis rätt billigt på Threadless och med Super-Rea måste du nästan fått sakerna gratis! Redigerad 25 augusti, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Jag tror jag har haft en eller två tröjor från Threadless som jag såhär i efterhand kan säga att jag verkligen gillar. Inte motivmässigt, då har jag gillat många fler, men det känns som att kvalitén och passformen är lite sådär "okej". Dem känns lite korta och tjocka (har både köpt medium och large). Skulle vara skönare om det var 4-5 cm extra nedtill. Deras hoodis är faktiskt inte så mycket att hurra för, dem är rätt tunna. Hoppas istället att threadless börjar köra American Apparel istället. Deras hoodis är grymt mjuka och sköna. något korta dock, men det kan ju lösas med en lite längre standard t-shirt eller henley under. MEN HEY, Det är ju vanligvis rätt billigt på Threadless och med Super-Rea måste du nästan fått sakerna gratis! Jag tycker att kvalitén och passformen är superb, men det kanske har med att göra att jag har rätt sunkiga t-shirts i övrigt . Deras hoodies gillar jag, har bara en än så länge, men jag är grymt nöjd med den. Tycker om att de är rätt tunna och de är rätt sköna att ha på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Idag gick jag in på Acnes flagstore i Oslo där min polare jobbar. Det slutade med att jag gick ut med 6.000 kronor mindre. Och imorn ska jag köpa ett armband som kostar 2600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Nu när jag har gått ned i vikt så passar min gamla ullrock bra mycket bättre. Me like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Har äntligen fått hem min One Piece nu.. Måste verkligen hylla till skyarna, väntar bara på att kylan ska bli påtaglig för det kommer bli SÅ mycket skönare att ha den då! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Har äntligen fått hem min One Piece nu.. Måste verkligen hylla till skyarna, väntar bara på att kylan ska bli påtaglig för det kommer bli SÅ mycket skönare att ha den då! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Det är inget utomhusplagg om du trodde det. Dock jävligt mycket smidigare än ett par mysbrallor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Jävlar, där snackar vi gos! Jag blev riktigt sugen på en faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Jävlar, där snackar vi gos! Jag blev riktigt sugen på en faktiskt. Haha, jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 (redigerad) Har äntligen fått hem min One Piece nu.. Måste verkligen hylla till skyarna, väntar bara på att kylan ska bli påtaglig för det kommer bli SÅ mycket skönare att ha den då! <3 .... fuck... me... SKA HA!! :D edit: den var dyr.. vill inte ha Redigerad 27 augusti, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 .... fuck... me... SKA HA!! edit: den var dyr.. vill inte ha Har inte slagit igenom i sverige, men i norge är dom fan tokiga i skiten. Finns budget varianter där för runt femhundringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Har inte slagit igenom i sverige, men i norge är dom fan tokiga i skiten. Finns budget varianter där för runt femhundringen. Ja, fyfan.. Död åt dom. Fast jag har ju faktiskt haft en på mig, för två helger sen. http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs274.snc4/40052_427627718738_695218738_4750331_7680613_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 (redigerad) En cardigan, chinos, t-shirts på Carlings blev det! Stort hjärta till personalen Bilder kommer sen, kanske ! Redigerad 27 augusti, 2010 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Nån som kan tipsa om vart man hittar en clean tweedkavaj? hade utgång med plutonen för ett tag sen, en dude då hade världens clenaste. Dock var den specialt beställd osv, men blev riktigt sugen. Jag tänker kika second butiker, men om något vet nå exakt ställe så vore de asome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Stellhell: Hur lång är du och vilken storlek köpte du din OnePiece i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts