Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Super-REA på Threadless, så jag la nys iväg en beställning :huh:

Jag tror jag har haft en eller två tröjor från Threadless som jag såhär i efterhand kan säga att jag verkligen gillar. Inte motivmässigt, då har jag gillat många fler, men det känns som att kvalitén och passformen är lite sådär "okej". Dem känns lite korta och tjocka (har både köpt medium och large). Skulle vara skönare om det var 4-5 cm extra nedtill.

Deras hoodis är faktiskt inte så mycket att hurra för, dem är rätt tunna.

Hoppas istället att threadless börjar köra American Apparel istället. Deras hoodis är grymt mjuka och sköna. något korta dock, men det kan ju lösas med en lite längre standard t-shirt eller henley under. :P

MEN HEY, Det är ju vanligvis rätt billigt på Threadless och med Super-Rea måste du nästan fått sakerna gratis! ^_^

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag har haft en eller två tröjor från Threadless som jag såhär i efterhand kan säga att jag verkligen gillar. Inte motivmässigt, då har jag gillat många fler, men det känns som att kvalitén och passformen är lite sådär "okej". Dem känns lite korta och tjocka (har både köpt medium och large). Skulle vara skönare om det var 4-5 cm extra nedtill.

Deras hoodis är faktiskt inte så mycket att hurra för, dem är rätt tunna.

Hoppas istället att threadless börjar köra American Apparel istället. Deras hoodis är grymt mjuka och sköna. något korta dock, men det kan ju lösas med en lite längre standard t-shirt eller henley under. :huh:

MEN HEY, Det är ju vanligvis rätt billigt på Threadless och med Super-Rea måste du nästan fått sakerna gratis! :P

Jag tycker att kvalitén och passformen är superb, men det kanske har med att göra att jag har rätt sunkiga t-shirts i övrigt :o.

Deras hoodies gillar jag, har bara en än så länge, men jag är grymt nöjd med den. Tycker om att de är rätt tunna och de är rätt sköna att ha på sig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte slagit igenom i sverige, men i norge är dom fan tokiga i skiten. Finns budget varianter där för runt femhundringen.

Ja, fyfan..

Död åt dom.

Fast jag har ju faktiskt haft en på mig, för två helger sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...