Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Sneakers - 350 spänn. (snörena ska vara lila)

post-5911-1277392242_thumb.jpg

Tröja som är helt omöjlig att fota eftersom den är så smått randig. :P 99 kronor (Hood'en är lite äldre, som var lite smått dyrare, från Mouli)

post-5911-1277392402_thumb.jpg

- mycket stiliga och snygg skor, The Dude! :P

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även jag behöver nya sommarskor men är ute efter smakhjälp. Sommar=tygskor i mina ögon och med en lön som trillar in på kontot nästa vecka är det dags att beställa/köpa. Jag funderade på ett par klassiska, vita, låga converse men fick sedan för mig att jag ville vara åtminstone lite annorlunda från mängden och snubblade på dessa. Fortfarande vita, låga converse men lite annorlunda modell.

Vad tycker ni? Tips på andra, liknande? Inget säger att jag måste beställa från Junkyard bara för att länkarna är därifrån, btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förövrigt så har Topstreetwear 50% och 75% rea på saker. Vilket är najs.

Bra att du tipsar och det var ganska rejäl rea, men dem hade tyvärr ingenting som jag gillade. Hoppas du hittar något iaf.

Det är lite rea på Caliroots också, men ja, det är ju fortfarande dyrt eftersom det är Caliroots vi pratar om. :3 dock har de ett par nice shades (som jag postat förut och The Dude köpte) för 150 kr.. känns sådär snuskigt billigt. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att du tipsar och det var ganska rejäl rea, men dem hade tyvärr ingenting som jag gillade. Hoppas du hittar något iaf.

Det är lite rea på Caliroots också, men ja, det är ju fortfarande dyrt eftersom det är Caliroots vi pratar om. :3 dock har de ett par nice shades (som jag postat förut och The Dude köpte) för 150 kr.. känns sådär snuskigt billigt. :blink:

Vilka brillor är det vi pratar om?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Threadless.com för att jag älskar allt de gör och caliroots för att de brukar ha riktigt vettiga reor.

Jag har säkert beställt och använt 10-12 tees från Threadless men det är faktiskt bara ett par jag fortfarande frekvent. Men sure, det är bra priser så jag ska väl inte klaga. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick en idé om att designa lite egna t-shirts för ett tag sedan, men vågade inte chansa på konstiga företag på internet.

Hittade av en slump transferpapper på teknikmagasinet idag, och tänkte "fuck it", värt en hunka för att testa.

Efter mycket pill blev jag sjukt nöjd med resultatet.

(Blixten fuckar).

Ska finslipa lite på nästa motiv innan jag skriver ut igen.

Nu vet jag inte hur bra det håller i tvätten, men lär handtvätta tröjorna ändå.

T-shirt H&M, 50 kr.

Pris per papper, ~15 kr.

Totalt 65:- per tröja :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick en idé om att designa lite egna t-shirts för ett tag sedan, men vågade inte chansa på konstiga företag på internet.

Hittade av en slump transferpapper på teknikmagasinet idag, och tänkte "fuck it", värt en hunka för att testa.

Efter mycket pill blev jag sjukt nöjd med resultatet.

(Blixten fuckar).

Ska finslipa lite på nästa motiv innan jag skriver ut igen.

Nu vet jag inte hur bra det håller i tvätten, men lär handtvätta tröjorna ändå.

T-shirt H&M, 50 kr.

Pris per papper, ~15 kr.

Totalt 65:- per tröja :)

Jag har gjort ett par sådana tröjor och det slits en hel del i tvätten men det gör inget om man väljer ett motiv som bara ser bra ut om det blir lite rugged and raw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min flickvän trillade in med ett gäng jeans åt mig. me liek colorz

Så, jag tänkte be om lite tips på färgmatchningar! Vitt fungerar ju ganska bra till allting, men jag har lite svårt att se vad gult och mintgrönt (jag vet, ser smått blåa ut på bilden) kan fungera till. Förslag? :D

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...