Mark Skrivet 1 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Går det att lita på RockMerch? Är alltid skeptisk till internetbutiker Har själv beställt från Rockmerch, inga krusiduller där inte. Go for it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Går det att lita på RockMerch? Är alltid skeptisk till internetbutiker Förlåt om jag låter grinig eller sur, men jag förstår mig inte på folk som inte kan lite på internetbutiker, speciellt inte när det är butiker som är har en fysisk butik i Sverige, Norge och Tyskland. Sen finns det ju självklart undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Förlåt om jag låter grinig eller sur, men jag förstår mig inte på folk som inte kan lite på internetbutiker, speciellt inte när det är butiker som är har en fysisk butik i Sverige, Norge och Tyskland. Sen finns det ju självklart undantag. Det är de undantagen jag är rädd för att stöta på med tanke på att jag ska beställa en jacka för 1000 100 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Det är de undantagen jag är rädd för att stöta på med tanke på att jag ska beställa en jacka för 1000 100 kr Över en miljon för en sketen jacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Över en miljon för en sketen jacka! Det står faktiskt ett tusen etthundra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Det står faktiskt ett tusen etthundra Man brukar ju skriva det 1100, inte 1000 100..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Man brukar ju skriva det 1100, inte 1000 100..? Jag krånglade till det lite bara för att jävlas Närå, sorry om jag skrev fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Köpte ett linne och en tshirt ifrån Emilio idag. Älskar verkligen motiven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 (redigerad) Jag efterlyser ett märke, testade en snygg keps nu i helgen. Satt perfekt på huvudet! Men jag glömde kolla vad det var för märke, och ids inte fara tillbaka dit. Så är det någon som vet? Glöm det, en polare visste. Men jävlar så fel jag hade på hur märket såg ut. Var ju iofs i fyllan. Redigerad 6 juni, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Någon som vet var i Sverige man kan få tag i en svart Volcom Crassy 6227? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 http://media.threadless.com/product/2244/view1.jpg http://media.threadless.com/product/1450/view1.jpg http://media.threadless.com/product/2216/view1.jpg Beställt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 http://media.threadless.com/product/2216/view1.jpg Beställt! Sista gillade jag starkt. Hade varit fedt snygg på vit t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Sista gillade jag starkt. Hade varit fedt snygg på vit t-shirt. Mjo, jag skulle också vilja ha den på en vit t-shirt. Men jag ser så stor ut i vita plagg, så den här gången fick det bli tre svarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Mjo, jag skulle också vilja ha den på en vit t-shirt. Men jag ser så stor ut i vita plagg, så den här gången fick det bli tre svarta ...men den finns på vit? o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 ...men den finns på vit? o: Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Alltså, jag börjar tröttna nu. Adidas snyggaste kollektion någonsin finns ju knappt att få tag på. Var i hela friden beställer jag hem deras Star Wars-kläder? Mer specifikt dessa två tröjor: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Alltså, jag börjar tröttna nu. Adidas snyggaste kollektion någonsin finns ju knappt att få tag på. Var i hela friden beställer jag hem deras Star Wars-kläder? Mer specifikt dessa två tröjor: Har du tittat på Caliroots? Dem har adidas star wars grejor, vet dock inte om dem har dem där två st tee'sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Alltså, jag börjar tröttna nu. Adidas snyggaste kollektion någonsin finns ju knappt att få tag på. Var i hela friden beställer jag hem deras Star Wars-kläder? Mer specifikt dessa två tröjor: Om du har vägarna förbi Sthlm så kan du köpa dom på Adidas store i brunogallerian, jag köpte den längst ner till höger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Inte direkt relaterat, men min far har numera en tryckmaskin, så jag kan trycka mina egna kläder. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 (redigerad) Nu har jag fått hem kläderna jag beställt. (Tröjan och kepsen) Redigerad 14 juni, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts