Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Går det att lita på RockMerch? Är alltid skeptisk till internetbutiker :lol:

Förlåt om jag låter grinig eller sur, men jag förstår mig inte på folk som inte kan lite på internetbutiker, speciellt inte när det är butiker som är har en fysisk butik i Sverige, Norge och Tyskland.

Sen finns det ju självklart undantag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt om jag låter grinig eller sur, men jag förstår mig inte på folk som inte kan lite på internetbutiker, speciellt inte när det är butiker som är har en fysisk butik i Sverige, Norge och Tyskland.

Sen finns det ju självklart undantag.

Det är de undantagen jag är rädd för att stöta på med tanke på att jag ska beställa en jacka för 1000 100 kr :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag efterlyser ett märke, testade en snygg keps nu i helgen. Satt perfekt på huvudet!

Men jag glömde kolla vad det var för märke, och ids inte fara tillbaka dit. Så är det någon som vet?

Glöm det, en polare visste. Men jävlar så fel jag hade på hur märket såg ut. Var ju iofs i fyllan.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag börjar tröttna nu. Adidas snyggaste kollektion någonsin finns ju knappt att få tag på. Var i hela friden beställer jag hem deras Star Wars-kläder? Mer specifikt dessa två tröjor:

post-10893-1276348998_thumb.jpg

Har du tittat på Caliroots? Dem har adidas star wars grejor, vet dock inte om dem har dem där två st tee'sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag börjar tröttna nu. Adidas snyggaste kollektion någonsin finns ju knappt att få tag på. Var i hela friden beställer jag hem deras Star Wars-kläder? Mer specifikt dessa två tröjor:

post-10893-1276348998_thumb.jpg

Om du har vägarna förbi Sthlm så kan du köpa dom på Adidas store i brunogallerian, jag köpte den längst ner till höger där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...