mr_tobbe Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 (redigerad) Vad tycker ni är snyggt att matcha med röda byxor? Tycker inte att det fungerar för fem öre, så länge det inte är vinröda. Redigerad 10 maj, 2010 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Köpte dessa två rockiga t-shirtar idag, gött snack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 (redigerad) Köpte dessa två rockiga t-shirtar idag, gött snack! Grymt snygga! Älskar band t-shirts! Redigerad 12 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Grymt snygga! Älskar band t-shirts! Jag tycker det är grymt jag med, om dom är snygga! Dom får inte vara för plottriga med saker eller så. Dessa två är perfekta imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Någon som skulle kunna ge tips på (web)butiker med sköna cardigans och pullovers? Rensade ut ett gäng tidigare idag och känner att jag skulle behöva lite nytt och fräscht men MQ hade inget intressant för stunden och mycket mer än så erbjuder inte Eskilstuna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Någon som skulle kunna ge tips på (web)butiker med sköna cardigans och pullovers? Rensade ut ett gäng tidigare idag och känner att jag skulle behöva lite nytt och fräscht men MQ hade inget intressant för stunden och mycket mer än så erbjuder inte Eskilstuna. Zoovillage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Jag trivs rätt bra i min oversize hoodie, vita tisha, cheap monday och hängslen. http://pici.se/pictures/GpbxjVgvP.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Jag trivs rätt bra i min oversize hoodie, vita tisha, cheap monday och hängslen. http://pici.se/pictures/GpbxjVgvP.jpg Byt ut hood-tröjan mot en kofta eller liknande så är du golden! Eller det kanske bara är jag, men huvtröja känns väldigt avlägset för mig att ha på mig idag. Har jag blivit gammal på gamla dar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Något jag får införskaffa isåfall, har endast en stickad grå kofta, vet inte riktigt om det är min thing. Dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 (redigerad) Byt ut hood-tröjan mot en kofta eller liknande så är du golden! Eller det kanske bara är jag, men huvtröja känns väldigt avlägset för mig att ha på mig idag. Har jag blivit gammal på gamla dar? En kofta kan dock nästan få vem som helst att se ut som en douche. Men ni vet redan mina åsikter om koftor. Redigerad 17 maj, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2010 Tog mig en solig promenax i dessa kläder. Photoshopskägg för att dölja min "hej-jag-kollar-i-sökaren-och-ser-koncentrerad-och-konstig-ut"-look. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Våldsam sugen på att beställa ett par Ray-Ban RB 3138 Shooter från Amazon eller nåt, omkr. $90, men sen kommer frakt och härlig tull också. Fear and Loathing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2010 Lyckades inte hålla mig utan impulsköpte en The Strokes-tröja häromdagen. Skönt material, går säkert hem på någon festival i sommar. Bra band också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Våldsam sugen på att beställa ett par Ray-Ban RB 3138 Shooter från Amazon eller nåt, omkr. $90, men sen kommer frakt och härlig tull också. Fear and Loathing. ''We can't stop here, thıs ıs bat country!'' Jag har forresten ınhandlat tva par wayfarers under mın resa har nere Latt vart 80,- for ett par som ıaf ser lıte aktare ut an de som hela sverıge sprınger runt med. Det har aven blıvıt ett par shorts och nagra tees, bılder kommer nog nar jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 ''We can't stop here, thıs ıs bat country!'' Jag har forresten ınhandlat tva par wayfarers under mın resa har nere Latt vart 80,- for ett par som ıaf ser lıte aktare ut an de som hela sverıge sprınger runt med. Det har aven blıvıt ett par shorts och nagra tees, bılder kommer nog nar jag kommer hem Passa på att dra till The Doors när du är i Alanya, skönt ställe för skandinaviskt folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Do want http://caliroots.com/data/product/images/223252010452112545198215_L.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Passa på att dra till The Doors när du är i Alanya, skönt ställe för skandinaviskt folk. Lätt bästa utestället där nere! Blev mångamånga timmar på det dansgolvet (mest borden lol) under resan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Våldsam sugen på att beställa ett par Ray-Ban RB 3138 Shooter från Amazon eller nåt, omkr. $90, men sen kommer frakt och härlig tull också. http://piclair.com/data/oangt.jpg Fear and Loathing. Inte för att jag satsar på kombot, jag skiter nog i glasögonen, men vart FAN hittar man solhattar? Alltså jag letade igenom hela lokala köpcentrumet idag, absolut noll träffar, förutom ett par taniga damsolhattar i för små storlekar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Inte för att jag satsar på kombot, jag skiter nog i glasögonen, men vart FAN hittar man solhattar? Alltså jag letade igenom hela lokala köpcentrumet idag, absolut noll träffar, förutom ett par taniga damsolhattar i för små storlekar. :/ HM, Åhléns, Kappahl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Går det att lita på RockMerch? Är alltid skeptisk till internetbutiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts