Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Någon som skulle kunna ge tips på (web)butiker med sköna cardigans och pullovers? Rensade ut ett gäng tidigare idag och känner att jag skulle behöva lite nytt och fräscht men MQ hade inget intressant för stunden och mycket mer än så erbjuder inte Eskilstuna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Byt ut hood-tröjan mot en kofta eller liknande så är du golden!

Eller det kanske bara är jag, men huvtröja känns väldigt avlägset för mig att ha på mig idag. :wub: Har jag blivit gammal på gamla dar?

En kofta kan dock nästan få vem som helst att se ut som en douche.

Men ni vet redan mina åsikter om koftor.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våldsam sugen på att beställa ett par Ray-Ban RB 3138 Shooter från Amazon eller nåt, omkr. $90, men sen kommer frakt och härlig tull också. ;)

Fear and Loathing. :(

''We can't stop here, thıs ıs bat country!''

Jag har forresten ınhandlat tva par wayfarers under mın resa har nere :D Latt vart 80,- for ett par som ıaf ser lıte aktare ut an de som hela sverıge sprınger runt med. Det har aven blıvıt ett par shorts och nagra tees, bılder kommer nog nar jag kommer hem :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

''We can't stop here, thıs ıs bat country!''

Jag har forresten ınhandlat tva par wayfarers under mın resa har nere :( Latt vart 80,- for ett par som ıaf ser lıte aktare ut an de som hela sverıge sprınger runt med. Det har aven blıvıt ett par shorts och nagra tees, bılder kommer nog nar jag kommer hem ;)

Passa på att dra till The Doors när du är i Alanya, skönt ställe för skandinaviskt folk.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våldsam sugen på att beställa ett par Ray-Ban RB 3138 Shooter från Amazon eller nåt, omkr. $90, men sen kommer frakt och härlig tull också. :D

http://piclair.com/data/oangt.jpg

Fear and Loathing. ^_^

Inte för att jag satsar på kombot, jag skiter nog i glasögonen, men vart FAN hittar man solhattar? Alltså jag letade igenom hela lokala köpcentrumet idag, absolut noll träffar, förutom ett par taniga damsolhattar i för små storlekar. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...