Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Jag har beställt från Threadless ungefär 4 gånger. En gång blev det tullavgift, har för mig att den var på runt 60-80 kr för två eller tre t-shirtar. Jag har bara kört på "Postal Economy" och det har tagit runt 3 veckor för paketen att komma fram, en gång drygt 5 veckor.

Bara tullavgift en gång? :P Jag har betalat varje gång. Kommer aldrig ihåg hur mycket, men det brukar bli ganska exakt 150 spänn per t-shirt inklusive frakt och tull när man handlar på 10-dollarrean. >_<

Jag har handlat fyra eller fem gånger, varje gång har det tagit mellan tre och fem veckor.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag väl HAR pengar, så är det en jävla öken av kläder jag inte vill ha, eller är för dyra. Jag behöver en ny hoody. Jag har en relativt ny, men den är dragkedjan trasig på, och jag orkar inte skicka min mor på att fixa den riktigt än. So yeah. :lol:

Stadium eller andra sportbutiker brukar väl ha billiga hoodys?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt snygga.

Skön kontrast på det vita med grejen som sitter på skosnöret också. Skosnöret itself var också coolt... skinn?

Yes, skinsnören.

Tycker inte bilden ger rättvisa över skorna. Mycket, mycket snyggare i verkligheten.

Har en aning "seglarskor" över sig.

Plus att det kostade BARA 700,-

Edit:

Köpte även den här jackan:

These Glory Days - Courtney

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes, skinsnören.

Tycker inte bilden ger rättvisa över skorna. Mycket, mycket snyggare i verkligheten.

Har en aning "seglarskor" över sig.

Plus att det kostade BARA 700,-

Ett kap med andra ord!

Funderar själv på ett par seglarskor. Jag har visserligen ett par snygga, men mocka (som blir fult om det blir blött så 3/4 av sommaren kan man inte ha dem =D...).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...