xstreem Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Köpte minsann en ytterst vacker klenod idag. En skjorta i det finaste flanell du kan tänka dig. Och grå var den också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jag orkade verkligen inte läsa igenom allt det där, men du ska veta att jag bokmärkte den för framtida bruk. Stort tack! Och förresten.. Mini-gtasajten-träff! Jag trodde att ni bara skojade om det där. Ballt. Blev det inga pinsamma tystnader? ---- Idag var jag på Lager 157 (med omnejd). En trevlig utflykt, även om jag inte hittade så mycket grejer. Men det blev i alla fall lite, så det är synd att klaga. Jag blev just kär i den ljusblåa t-shirten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jag blev just kär i den ljusblåa t-shirten Hade den idag, riktigt mjuk och skön är den. En aning stor i ärmarna bara, men efter några till månader på gymmet så ska väl inte det vara några problem. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/U7Cm5wK1AONz.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Hade den idag, riktigt mjuk och skön är den. En aning stor i ärmarna bara, men efter några till månader på gymmet så ska väl inte det vara några problem. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/U7Cm5wK1AONz.png Gillar tröjor som är ovanliga sjukt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Hej hej. Jag skulle jättegärna finna internetaffärer som har märket Whyred! Minus Junkyard, där har dem. Det skulle vara jättesnällt! I övrigt ska jag köpa en ytterkavaj, svart, en Paul Smith Extreme-parfym, en vit halsduk och två par skor. Edit. Den ljusblå var verkligen jättefin! Redigerad 5 augusti, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Hej hej. Jag skulle jättegärna finna internetaffärer som har märket Whyred! Minus Junkyard, där har dem. Det skulle vara jättesnällt! Zoovillage , StreetOutlet (Även om dom hade väldigt, väldigt lite.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Zoovillage , StreetOutlet (Även om dom hade väldigt, väldigt lite.) Tack! Men, som sagt, väldigt lite. Nog för att kavajen föll lockande, men ack så dyr... Keep 'em coming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Tack! Men, som sagt, väldigt lite. Nog för att kavajen föll lockande, men ack så dyr... Keep 'em coming! Jag hittar tyvär inga fler internetaffärer än dom där, dom flesta träffar hänvisar bara till "riktiga" affärer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Jag hittar tyvär inga fler internetaffärer än dom där, dom flesta träffar hänvisar bara till "riktiga" affärer... Grr... Jobbigt att bo i Luleå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 (redigerad) Har varit och shoppat lite Följande köptes: Tre t-shirts med roliga tryck på samt en svart t-shirt.Garnier Skin Naturals Washing Complect Hugo Boss Dark Blue Deodorant (Bild) [*]Ett par ljusa jeans från Quicksilver för ~1300 (Ungefär dessa, men mycket snyggare ) Redigerad 6 augusti, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Nya skor. http://img115.imageshack.us/img115/6895/3505857030m1gj3.jpg http://img502.imageshack.us/img502/3179/3505857030m3yn8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Nya skor. http://img115.imageshack.us/img115/6895/3505857030m1gj3.jpg http://img502.imageshack.us/img502/3179/3505857030m3yn8.jpg Sjukt snygga! Vart köpte du dem, och vad gick de lös på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 (redigerad) Sjukt snygga! Vart köpte du dem, och vad gick de lös på? Tack! Köpte dem på "Greencha" (tror affären heter det) i Norrköping och dom kostade strax under 1400 kr. Edit: 2 st nya T-shirts också. http://img262.imageshack.us/img262/1121/pict5151zw0.jpg Redigerad 6 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Köpte igår en Mötley Crüe tröja på Rockzone i Sthlm. Föll för bilden totalt. Och så är ju Too fast for love en riktigt härlig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Köpte igår en Mötley Crüe tröja på Rockzone i Sthlm. Föll för bilden totalt. Och så är ju Too fast for love en riktigt härlig låt. Skitsnyggt. Nej men allvarligt, jag tycker verkligen att de flesta här har skitful smak med en massa plottriga plagg med tryck över hela jäkla tjollihejsan. Så kan det ju inte se ut. Flames hit och yeahwowcool hit. Och metal dit. Edit. Det blir nog ett par av dessa för mig strax: Adidas Gazelle OP Att gå med min blåvita soul jazz records-väska. Redigerad 8 augusti, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Edit. Det blir nog ett par av dessa för mig strax: Adidas Gazelle OP Att gå med min blåvita soul jazz records-väska. Dem skorna var snygga, förutom färgen. babyblått ftw? Redigerad 8 augusti, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Hm. Dum fråga, men lika bra jag frågar. Vet någon vart man kan köpa Edoc Laundry kläder i Sverige? Eller är det lika bra att jag beställer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Adidas Gazelle OP Naw, baby blue. Vad gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Dem skorna var snygga, förutom färgen. babyblått ftw? Färgen gör mannen. Skulle egentligen vela ha gula. Edit. De blå är nu beställda! Redigerad 9 augusti, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Så, har tagit kort på allt jag köpte i Stockholm, om än jävligt taskiga med dålig blixt och tröjorna inte så snyggt ihopvikna (inte ihopvikta alls, faktiskt), men det visar väl lite hur de ser ut i alla fall. Hittar inte usb-sladden till kameran bara, så bilderna får vänta. Köpte i alla fall en del: 3 övertröjor, en pike, en t-shirt, två par jeans, ett par skor och en parfym. Hittade Penguintröjorna jag hade tänkt beställa på internet 6500 gick hela kalaset på, ungefär. Redigerad 9 augusti, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts