Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Här finns det folk med erfarenhet + Jag orkar inte leta.

Sjukt svårt att leta, right?

How can I avoid paying customs fees? <-- För att slippa tullen.

We know that the customs office is not a fun place, but we also need to follow their rules and fill out all customs forms properly by marking the package correctly and including the value of the tees. If we don't fill out the forms this way, we risk having the shipment returned to us or being prohibited from shipping to that country.

When you select the Gift option during checkout that does not mean the Gift box is checked on the customs form . Please be aware that shipments sent as gifts may still be charged customs fees.

To find out how not to be charged customs fees, contact your local customs office for more information. Most countries allow up to a certain value of goods into the country without any additional duties and taxes.

How long will my order take to arrive?

If you received a shipping confirmation email, your order has shipped from our warehouse. Check the estimated delivery times for your shipping method:

Domestic (US) Orders

UPS Next Day (Next business day)

UPS 2 Day (2 business days)

UPS Ground (1-5 days)

Postal (5-8 days)

Note: UPS cannot ship to PO Boxes and APO address. For these addresses only, a Postal shipping option is available.

Postal shipments can take up to 20 days to arrive depending on conditions and delays.

International Orders

Postal Economy (1-3 weeks)

Postal Priority (5-10 days)

UPS Expedited (2-5 days) *

UPS Express Saver (1-3 days) *

*Only available for certain international areas. Delays may occur at the customs office that are out of UPS control. In these situations, the shipping time is no longer guaranteed.

Please note that the time frames listed above only apply to the estimated time it will take for your order to arrive FROM THE DATE IT WAS SHIPPED. Please check the processing time estimated in your email confirmation to determine when your order will ship.

Postal International can take up to 5 weeks to arrive depending on conditions and delays.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, men har du själv någon erfarenhet av Threadless? Skulle vara trevligt om någon som beställt därifrån kan dela med sig.

Jag har beställt från Threadless ungefär 4 gånger. En gång blev det tullavgift, har för mig att den var på runt 60-80 kr för två eller tre t-shirtar. Jag har bara kört på "Postal Economy" och det har tagit runt 3 veckor för paketen att komma fram, en gång drygt 5 veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väl inget fan direkt, men tyckte denna såg förjävla cool ut:

image1xl_1165387_0.jpg

Beställd från ASOS.

Gillar! Jag såg några liknande (dock T-shirt) på Caliroots tror jag som hette "Orgasm". Råa svartvita bilder på tjejer. Lite Beutiful Agony stil dessutom. :3

Gårdagens outfit kändes helrätt i vårvädret. En tunn, långärmad tröja, ljusa och ganska tunna jeans, vita tygskor och en mycket tunn, öppen tygrock. Hur skönt som helst!

Ser inte så mycket men det ser bra ut, speciellt den röd/vita randiga tröjan! :naughty: Ska själv sno tillbaka kameran och lägga upp fler bilder. :unsure:

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Im in love! Jag struntar i priset, denna måste jag ha...
Köp en av nå vettigare märke än den där isf, gant eller boss. Om nu priset var oviktigt.

Gårdagens outfit kändes helrätt i vårvädret. En tunn, långärmad tröja, ljusa och ganska tunna jeans, vita tygskor och en mycket tunn, öppen tygrock. Hur skönt som helst!

snyggt, vad är det för tröja?

Köpte en flanellskjorta, passar sjukt till grått (syns inte här dock)

skorna är också ganska nya

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser inte så mycket men det ser bra ut, speciellt den röd/vita randiga tröjan! :D Ska själv sno tillbaka kameran och lägga upp fler bilder. :)

snyggt, vad är det för tröja?

Tack! :) Märket på tröjan är något random MQ-märke, kommer inte exakt ihåg namnet men ska kolla så fort jag tagit fram den ur tvättmaskinen. :P Den kostade iaf bara 99 kr då jag köpte den på rea, normalpris var dock bara runt 150 men... :D

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...