Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Ohh my god, jag köpte ett par byxor idag på H&M i ashärlig grön färg. 100kr. Även vårig grå/blå skjorta på Urban Outfitters. Wunderbar.

Nu letar jag bara efter ett par snygga solbrillor, någon som har nåt tips? Ej i 1000kr-klassen

Alltså, jag vet inte, men jag tyckte dessa såg helt okej ut, ganska standard snygga. 200 kr.

http://caliroots.com/cali/product.asp?id=21487 - finns även i svart/mörkblå.

----------

Funderar på att beställa denna:

http://woodwood.dk/store/product/category-...ies/carrara-bag

what do you think? Sen lovar jag, att jag inte kommer beställa något mer på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Saleen: Snygg, köp den! Gillar Wood Wood, men min tröja av märket blev bortglömt och när jag kollade om den var kvar senare samma dag var den borta, förmodligen stulen. :P

Fick något sorts spontant sug efter t-shirts så jag gick in på threadless och beställde mig några!

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl lika bra jag även noterar att det där är New Era kepsen jag köpte, inklusive min nya Analog hoody.

Jag tycker du passar väldigt bra i både kepsen och glasögoen!

@Saleen: de föll mig i smaken! Vet du om Weekday säljer dem som vanligt? Jag minns iofs att förra året glasögonkollektion där tog slut väldigt fort och de fick aldrig in nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De fanns på weekday!

NAJS! : D

Fick mina kläder från American Apparell. Lätt de bekvämaste kläderna jag äger.

Edit: och jag beställde ryggsäcken. Nu ska jag inte köpa något på jättelänge. : (

wood-wood-bag-spring-2010-00_1164373_0.jpg'

Edit: Vet någon vart man kan köpa detta bälte/eller väldigt likt? Jag förstår att det är en jättedålig bild men ja, ett vanligt ljust, smalt, skinnbälte med litet, vanligt spänne. :P

kanye-apc-jeans-735x1024_1164373_1.jpg'

Edit: och ja, jag hänger på "Love-Kanye.com"... seriously.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...