Mordos Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Dom skulle passa dig! Bra! För jag har redan beställt. ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Bra! För jag har redan beställt. ;O Sweet, do want pic laterz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 2 st såna, en röd och en marinblå samt denna keps: Vet inte riktigt varför jag köpte en keps dock då jag nästan aldrig använder det. Men kommer säkert till användande åtminstone någon dag i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 2 st såna, en röd och en marinblå samt denna keps: Vet inte riktigt varför jag köpte en keps dock då jag nästan aldrig använder det. Men kommer säkert till användande åtminstone någon dag i sommar. Riktigt nice! Vart beställde du dom och vad kostade kalaset om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Köpte en kostym på Holmens idag. Oscar Jakobsson, skräddarsydd. Fick dessutom en klocka värd 1700 kr på köpet, så det var värt. Kostymen är inför studenten, jag ville passa på nu innan de höjer priser och alla snygga kostymer försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Kanske inte riktigt hör hemma här, men vafan - vet någon var man kan hitta en skjorta gjord utav den svenska flaggan? Likt denna: http://img534.imageshack.us/img534/6813/hoffman.jpg Den är till ett hemligt projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Köpte en kostym på Holmens idag. Oscar Jakobsson, skräddarsydd. Fick dessutom en klocka värd 1700 kr på köpet, så det var värt. Kostymen är inför studenten, jag ville passa på nu innan de höjer priser och alla snygga kostymer försvinner. Måttsydd? --- Hur ser den ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Hell yeeeah! Det är väl inget fel på kläderna i sig, men menade du de där plaggen som en outfit? Isf tycker jag att det rent ut sagt ser gräsligt ut, inga passande färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Nu börjar våren i alla fall kännas nära och då är det dags för en vårjacka! Vad skulle man kunna säga är vårens motsvarighet till skepparkavajen? Då menar jag inte längdmässigt eller med samma antal knappar utan mest bara på stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Måttsydd? --- Hur ser den ut? Ja, eller något. Haha. Svart, fickor med lite lutning och vinröd, nästan lila fodring. Hämtar den på onsdag, kan ta en bild då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Idag har jag handlat skor till kostymen, en skjorta och en väst. Har bara slips och fluga kvar innan hela kitet är redo att användas. Vet inte vad det var med min kamera, bilderna blev verkligen dåliga. http://img31.imageshack.us/img31/6496/dsc00270fy.th.jpg http://img338.imageshack.us/img338/7788/dsc00271ko.th.jpg http://img697.imageshack.us/img697/8683/dsc00269bw.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Vad är Londons motsvarighet(er) till NK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Vad är Londons motsvarighet(er) till NK? Harrods! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Harrods! Yes. Enda skillnaden är att utanför NK står en fin Porsche på sin höjd - utanför Harrod's står det Rolls Royce och Bentleys uppradade . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Yes. Enda skillnaden är att utanför NK står en fin Porsche på sin höjd - utanför Harrod's står det Rolls Royce och Bentleys uppradade . och att det på Harrods finns en "Queen size" biljardbord för 1.000.000 pund. Har bild men orkar inte ladda upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Det coolaste på Harrods är ju de åkbara elminiatyrbilarna de har på barnavdelningen. Mercedes och BMW á la 100 lök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Det coolaste på Harrods är ju de åkbara elminiatyrbilarna de har på barnavdelningen. Mercedes och BMW á la 100 lök. Meh, de missade jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Det är väl inget fel på kläderna i sig, men menade du de där plaggen som en outfit? Isf tycker jag att det rent ut sagt ser gräsligt ut, inga passande färger. Haha nejnej! Skulle inte tänka mig att ta på mig det där som en och samma outfit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Nya skosnören http://pici.se/pictures/VbePOxgIt.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Riktigt nice! Vart beställde du dom och vad kostade kalaset om man får fråga? finns på lager 157 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts