Weener Skrivet 26 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2010 Köpte den på just Tjallamalla, i Large. Känns dock som att den krympte efter en tvätt, men jag vet inte. Kanske är inbillning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Hur tycker ni som brukar använda chinos, skjorta och kofta - eller stilintresserat folk i övrigt - att beiga chinos, ljusblå skjorta med en svart, stickad, oknäppt kofta över fungerar? Jag har planerat att använda det imorgon men har på något halvkonstigt sätt fått känslan att beiga chinos och ljusblå skjorta är... somrigt, och rätt opassande. Det kan mycket väl vara för att jag oftast har en tendens att bära lite mörkare kläder och inte ofta blanda lite ljusare kläder. Alternativet är att ha ett par gråa chinos eller ett par svarta, tighta jeans och/eller en mörkare blå skjorta med vita ränder. Vit skjorta och dylikt är helt ute ur bilden, resterande av mina byxor likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Måste slå ett slag för ulltröjor. Jag köpte en v-ringad tröja i kashmirull på H&M innan jul och har använt den nån gång i veckan sen dess. Inte tvättat den någon gång och den ser fortfarande ut som ny. Har heller inte tagit åt sig någon dålig lukt alls. Materialet fantastiskt mjukt och behagligt. Den kostade förvisso 800 eller så, vilket är extremt dyrt i H&M-mått men o så prisvärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Måste slå ett slag för ulltröjor. Jag köpte en v-ringad tröja i kashmirull på H&M innan jul och har använt den nån gång i veckan sen dess. Inte tvättat den någon gång och den ser fortfarande ut som ny. Har heller inte tagit åt sig någon dålig lukt alls. Materialet fantastiskt mjukt och behagligt. Den kostade förvisso 800 eller så, vilket är extremt dyrt i H&M-mått men o så prisvärt! Jag håller med. Kashmir är verkligen fantastiskt. Så skönt material också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jag håller med. Kashmir är verkligen fantastiskt. Så skönt material också! But.. What about the red dot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 (redigerad) But.. What about the red dot? ...Red dot? Jaha, du snackar om Indien? Menade ju såklart kashmirull. Redigerad 4 mars, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 ...Red dot? Jaha, du snackar om Indien? Menade ju såklart kashmirull. Seinfeld skämt. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 sluta va så jävla ot och gör en ny tråd istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Fan vad jag längtar efter att köpa vårkläder och ett par solglasögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Fan vad jag längtar efter att köpa vårkläder och ett par solglasögon Samma här. Ska bli grymt skönt att införskaffa sig en riktig vårjacka och ta fram lågskorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Samma här. Ska bli grymt skönt att införskaffa sig en riktig vårjacka och ta fram lågskorna. Pinsamt, jag har kört med vårjacka och lågskor hela vintern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 +5 i morse. Vårväder. <3 Vårkläder. <3 http://upl.gizgiz.nu/files/DSC000191.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Sommaren står runt hörnet och jag är på jakt efter en hatt! En vit hatt! Är det någon som vet sidor/affärer som har ett hyffsat utbud av hattar till inte allt för höga priser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Fan vad jag längtar efter att köpa vårkläder och ett par solglasögon Samma här! Jag började lite i smyg idag då de flesta verkar ha fått in vårkollektionen vid de här laget. Jag kan fortfarande inte bestämma mig för vilka solglasögon jag vill ha. Lutar lite åt Ray-Ban Wayfarer, men jag vill ha de polariserade men tyvärr har de ett fult P efter logon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 En fråga jag borde ha ställt för länge sedan. Vet någon vart man kan få tag på en sån där typisk Amerikansk-serie-som-är-all-around-året-runt jacka som ser ut som en militärjacka/cargojacka? Typ.. Leonard från Big Bang Theory. Eller valfritt avsnitt av Supernatural. Jag har letat som en galning efter en sådan modell i Sverige utan att lyckas, eller så kostar de 2-3000kr vilket jag inte direkt har råd att slänga ut på en jacka. Jag behöver en ny, då min nuvarande ser rejält dålig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) En fråga jag borde ha ställt för länge sedan. Vet någon vart man kan få tag på en sån där typisk Amerikansk-serie-som-är-all-around-året-runt jacka som ser ut som en militärjacka/cargojacka? Typ.. Leonard från Big Bang Theory. Eller valfritt avsnitt av Supernatural. Jag har letat som en galning efter en sådan modell i Sverige utan att lyckas, eller så kostar de 2-3000kr vilket jag inte direkt har råd att slänga ut på en jacka. Jag behöver en ny, då min nuvarande ser rejält dålig ut. http://www.magickallgateway.net/TBigBangTheory/leonard.jpg Som du säger finns det, men de kostar ofta över 2000. Jag har dock sett en liknande, med luva, på Boomerang. Den var beige. Tror den kostade 1500kr. Redigerad 11 mars, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Sitter den inre huvtröjsliknande saken ihop med själva jackan? Jag antar att den inte gör det, men man kan ju fråga för att vara SÄKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Ah, det där såg mer ut som en vanlig färgad jeansjacka. I dunno. Den "vanliga" jackan som alltid används. Snabb undersökning leder till att det är M65-jackan jag letar efter. Vilket numera gör min fråga onödig för att M65-jackor är snuskigt dyra och det är pengar jag inte har råd med just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Ah, det där såg mer ut som en vanlig färgad jeansjacka. I dunno. Den "vanliga" jackan som alltid används. Snabb undersökning leder till att det är M65-jackan jag letar efter. Vilket numera gör min fråga onödig för att M65-jackor är snuskigt dyra och det är pengar jag inte har råd med just nu. Blå: http://www.garderoben.se/produkt.php?id=1534 : 448kr Camo http://www.garderoben.se/produkt.php?id=1531 : 999kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 (redigerad) Vill ha http://shop.shoerepair.se/en/images/1824/zoom.jpg Redigerad 13 mars, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts