Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är grejen med att alla bandtröjor är svarta? Hade varit roligare med mer variation.

Alla hårdrock/metal/kalla det vad ni vill-tröjor är svarta och jag vill sticka ut hakan och påstå att den genrens lyssnare är de som är de främsta bärarna av just bandtröjor, som man ser i alla fall. Tror övriga genrer är mer färgglada.

...men motbevisa mig gärna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är grejen med att alla bandtröjor är svarta? Hade varit roligare med mer variation.

Hårdrock och svart går hand i hand :rolleyes:. Enligt de flesta hårdrockare är svart snyggast, men tänk på att de flesta band t-shirts bara är svarta i grunden. Motiven är ofta i färg (de jag har i alla fall))!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla hårdrock/metal/kalla det vad ni vill-tröjor är svarta och jag vill sticka ut hakan och påstå att den genrens lyssnare är de som är de främsta bärarna av just bandtröjor, som man ser i alla fall. Tror övriga genrer är mer färgglada.

...men motbevisa mig gärna!

Just precis, men precis som Mathias nämnde så är det mest hårdrockare som har på sig band t-shirts. Jag vågar inte uttala mig om andra musik t-shirts eftersom jag inte sett så många icke-hårdrocks tröjor :rolleyes:

En välgrundad, om jag får säga det själv! Det kan mycket väl stämma, men det är synd att det är då - personligen tycker jag de flesta band-t-shirts skulle göra sig mycket bättre i färgglada varianter än enligt den vanliga formeln.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är grejen med att alla bandtröjor är svarta? Hade varit roligare med mer variation.

Håller med. Det är därför jag inte har köpt svarta tröjor på den senaste tiden. För mig har det blivit röda eller gröna tröjor, utan motiv.

Vill dock köpa dessa tröjorna;

minizoom_1152902_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla hårdrock/metal/kalla det vad ni vill-tröjor är svarta och jag vill sticka ut hakan och påstå att den genrens lyssnare är de som är de främsta bärarna av just bandtröjor, som man ser i alla fall. Tror övriga genrer är mer färgglada.

...men motbevisa mig gärna!

Jag äger ett exemplar av den här tröjan. hårdrock/metal/kalla det va ni vill så det skriker om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag äger ett exemplar av den här tröjan. hårdrock/metal/kalla det va ni vill så det skriker om det.

Det är någonting med den där tröjan jag gillar :wub:. Var fick du tag på den? Kan ju användas inomhus under myskvällar när inga kompisar ser mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cus it fucks with my dresscode :D. Misstolka icke, jag har på mig många t-shirts utan bandnamn, men den där t-shirten skulle förstöra min image som jag älskar och trivs så otroligt bra med :D

Jag som alltid tyckt det var fruktansvärt fräsigt att bryta sin "desscode". Klädde mig alltid i svarta trista kläder förut. Nu har jag brutit mönstret, och klär mig allt färggladare.

Någon som vet var man kan köpa ett par lila/rosa byxor, à la Krist Novoselic i "Heart Shaped Box"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...